nasiona marihuany

klony

Wyszukiwarka Forumowa:
A

asdfg

Guest
Siema moja roslinka wogule nie ma odrostow zadnych a juz kwitnie co mam zrobic zeby wyrosly ?? :albino: a jesli jzu za pozno to kiedy mialem zaczac, to zrobie to z nowymi roslinkami :) ja chce klony !!!!!!!! :ncool: :(( jestem zielony w tym temacie jak widac :p pzdro

Orion

Well-known member
Weteran
Buchów
11
ja mam mnóstwo światła a z jednego planta nie idą odrosty, tj są ale tylko listki :)

światło dochodzi do nich bez problemu , plant odpowiednio przycinany ale qpa niestety.

Wiec nie wiem czy to chodzi o światło.

sleja

Well-known member
Weteran
Buchów
0
.::ARKAN::. napisał:
ja mam mnóstwo światła a z jednego planta nie idą odrosty, tj są ale tylko listki

Z odrostó rosną tylko liście ? No to o co chodzi ?

A

asdfg

Guest
no ale chyba z lisci nie zrobie klonow :albino: :albino:

Orion

Well-known member
Weteran
Buchów
11
łodyga ma z 0.5 - 1 cm długości i za ch.. nie chce iść dalej i ogólnie wzrost tych odrostów jest zatrzymany. Być może za krótko na veg. trzymałem ? (4 tyg) teraz już kończy się 2 tydzień flov. Licze, że jeszcze będzie przyrost chociaż do 4 cm to zrobie klona.

Za to Top robi się spory i cały lepki od żywicy.. uwielbiam ten widok :). Jutro ide zobaczyć czy coś drgnęło do przodu.

sleja

Well-known member
Weteran
Buchów
0
A jakie masz światło na jaką powierzchnię ?

no ale chyba z lisci nie zrobie klonow

Więcej światła ! Z pomiędzy liści będą rosnąć kolejne, na nowej gałęzi.

zembfy

Well-known member
Buchów
1
ja mam w h*j odgalezien i nie powiem, mam 150 W hps na 40x40 cm :p

sleja

Well-known member
Weteran
Buchów
0
Żali się, bo 150 HPS na 40x40 to zrobił roślinom 50 stopni.

A

asdfg

Guest
No to teraz roslinka mi stoi na oknie wczesniej to mailem pod zwykla zarowka( to moja pierwsza jest :p ) a pozniej pod 2x swietlowki okolo 6500lm a teraz to slonko robi swoje ;]

[ Dodano: 2006-06-02, 00:20 ]
edit by peace: przeczytaj regulamin forum

Orion

Well-known member
Weteran