Kometa :( - OFF

Wyszukiwarka Forumowa:
D

diodak

Guest
mozecie dac jakies zdjecia sieji??
sieja to to samo co meska odmiana??
 

Lubo

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sty 20, 2006
Postów
2,863
Buchów
3
diodak, nie pomyliły ci się czasem tematy? lol

diodak napisał:
mozecie dac jakies zdjecia sieji??

wszystko musisz mieć podsunięte pod ryj? Nie masz internetu?

diodak napisał:
sieja to to samo co meska odmiana??

nie ma czegoś takiego jak męska odmiana
 

VERSACZ

Well-known member
Rejestracja
Maj 30, 2006
Postów
396
Buchów
0
diodak napisał:
sieja to to samo co meska odmiana??
ku**a diodak po***any jestes?! juz trzeci raz sie o to pytasz w roznych tematach! poszukaj a napewno znajdzieszi! a raczej nie znajdziesz bo czegos takiego poprostu nie ma jak meska odmiana!
 

VipGrower

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Maj 9, 2006
Postów
629
Buchów
1
Robi sie kolejny OffTop wiec do kosza :tongue: diodak jak wspomnial lubo chyba pomyliles tematy co ma siejka do komety :scratch: po glebokiej rozkminie moze to kometa z siejki byla :D ;) :thumright:
 

Shogo

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lut 22, 2006
Postów
1,140
Buchów
1
diodak, najwyrazniej placi za internet od minuty po 10 zyli dlatego mu sie niechce poszukac...
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w Growbox.pl i Growseed.pl na wszystko!

Góra Dół