• Uwaga! Uprawa konopi w Polsce i w większości krajów jest nielegalna lub wymaga specjalnych zezwoleń. Przed wykorzystaniem informacji zawartych na tym forum lub w innych naszych serwisach upewnij się jakie przepisy regulują uprawę w Twoim kraju.
  • Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

Konkurs na ledy firmy Grow the Jungle, Hiszpania zawitała w Polsce !

smoksalot

na szczycie sie spotkamy wiem to napewno
Weteran
Rejestracja
Lut 22, 2015
Postów
1,240
Buchów
2,503
Odznaki
3
Ja tylko włączyłem zobaczyć czy świeci i od tamtej pory lezy w pudełku i czeka na właściwy start projektu bo dzis do wody poszło 39 regów. Planuje pod tym panelem 1 część wega - kiełkowanie i powiedzmyz 10 dni potem przesadzenie w 3L. @uho666 z jakim z wymienionych w poście wyżej swiatłem mam porównać to konkursowe?
 

uho666

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sie 21, 2008
Postów
3,056
Buchów
5,952
Siemka, te drivery tak mają,nie trzeba się nimi martwić mają zabezpieczenie od przegrzania i jak by było coś nie tak to led nie włączy się ,a że jeden driver grzeje się bardziej drugi mniej to jak większość które miałem z różnych firm pozdro
 

smoksalot

na szczycie sie spotkamy wiem to napewno
Weteran
Rejestracja
Lut 22, 2015
Postów
1,240
Buchów
2,503
Odznaki
3
Siema. U mnie przygotowania sie zaczęły. Tym razem regularne pestki w grze. Coś od Karmy, coś od Alphakronik i Gnoma oraz forumowe geny z osów. Szczegóły bedą juz we właściwej fotorelacji po 20 września. Jak na razie 30 szt juz nad ziemią docelowo powinno ich być 39 ale zobaczymy co wyjdzie a co nie. Pierwsze promienie sztucznego słoneczka już świecą - zobaczymy jak pójdzie wczesny weg pod tym panelem. Nie mierzyłem ile jest nad roślinami - nigdy tego nie robię. Bedę obserwować siewki i reagować w razie czego.






Panel nie ma możliwości sterowania mocą i pierwsze wrażenie to jest dużo lzejszy od np SpiderFarmera-sama blaszka na której są diody jest dużo cieńsza. Driver mocno gorący ale w normie. Niedługo wakacje, mam zaufaną osobe która na tydzień zajmie sie maluchami jak mnie nie będzie. Zaraz po powrocie zakładam relacje. Pozdro.
 
Ostatnia edycja:

smoksalot

na szczycie sie spotkamy wiem to napewno
Weteran
Rejestracja
Lut 22, 2015
Postów
1,240
Buchów
2,503
Odznaki
3
@Kwitnący tak wygiął się troszkę bo jak wcześniej pisałem cienka ta blaszka z diodami. Ale nie wpływa na prace silnika hehe.
 

LukexOG

Tetra Hydro Cannabinol %
Rejestracja
Maj 30, 2019
Postów
2,342
Buchów
3,525
Odznaki
3
Panel lekki , ja podwiesilm to na balascie, objemkami i na linkę
 

LukexOG

Tetra Hydro Cannabinol %
Rejestracja
Maj 30, 2019
Postów
2,342
Buchów
3,525
Odznaki
3
Na jakich wysokościach trzymacie panele od sadzonek 5 dniowych ? Yo
 

smoksalot

na szczycie sie spotkamy wiem to napewno
Weteran
Rejestracja
Lut 22, 2015
Postów
1,240
Buchów
2,503
Odznaki
3
Według mnie trzeba blisko dosyć jak w instrukcji bo dałem na oko i się trochę wyciągały
 

Góra Dół