- Buchów
- 0
Siema, może na początek coś o mnie
Jest to mój pierwszy post na tym forum aczkolwiek zaglądam tu dość często od 4 lat. Od 4 lat uprawiam też outdoor a indoorem nigdy się nie interesowałem bo nie miałem na to najzwyczajniej w świecie warunków. Moja sytuacja się nieco zmieniła bo jestem już na swoim, więc postanowiłem się wziąć za indoor. Zrobiłem wstępne przygotowania i na dzień dzisiejszy posiadam już zmontowanego pcboxa.
Powieszchnia 0.085 m2
Minimalnie: 2550 Lumenów
Srednio: 3400 Lumenów
Optymalnie: 4250 Lumenów
Wlasne: 4250 Lumenów
Zamontowałem w nim 5 świetlówek po 800lm każda co daje nam 4000lm. Mam nadzieje, że to wystarczy jeśli nie to zamienię jedną na coś mocniejszego. Zamontowałem także 2 wiatraki pierwszy górny wyciągający i dolny wtłaczający powietrze. Oba wiatraki były już w komputerze, 1 był przy zasilaczu a drugi był od czegoś innego, nie znam się na komputerach za bardzo;p Zastanawiam się nad wiatraczkiem mieszającym ale z racji, że jest to pcbox nie ma na to za dużo miejsca. Ścianki obkleiłem matą, którą kładzie się na szyby w samochodzie, a całość wykończyłem matą węglową do okapów aby zniwelować zapach. Mimo iż przypału z całym przedsięwzięciem raczej nie mam to moim priorytetem jest maksymalne ograniczenie wydzielającego się zapachu, ponieważ moja kobieta iż zapalić lubi to nie jest wielką zwolenniczką hodowli i wyzywa, że będzie to czuć, a dodam, że jest to blok więc może mieć to znaczenie. Możliwe też, że jeśli wszystko pójdzie ok to wystartuje z fotorelacją.
Do bardziej doświadczonych kolegów kieruję następujące pytania:
1.Czy przy 5 żarówkach temperatura nie będzie zbyt wysoka?
2.Czy wiatraczek mieszający jest konieczny?
3.Jaką odmianę polecicie, żeby miała jak najsłabszy zapach, nie tracąc przy tym za bardzo na plonie i mocy.
Mile widziane są także komentarze i uwagi na temat rzeczy, na która nie zwróciłem uwagi.
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.
Poniżej zamieszczam zdjęcia boxa.
Powieszchnia 0.085 m2