• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

kuchnia z ziolem

Wyszukiwarka Forumowa:

mateo2558

Member
Buchów
0
Witam, moj krzaczek sie rozrósł i wgl ale okazal sie chu*em i wyrwalem go, i teraz mysle czy na smieci czy co? Czytalem wczesniej ze mozna zrobic jakies mleczko itp, tylko jak? Ktos mi podpowie? co moge z tym zrobic? Jestem laikiem jak widac po moich pytaniach, Dzieki.

Ofy

Well-known member
Buchów
0
No ku**a, poczytaj trochę, na forum jest pełno przepisów. To mleko nazywa się makumba, wrzucasz roślinę do mleka i gotujesz, nic prostszego. Poszukaj sobie przepisów jak ludzie to robią, na pewno coś Ci podpasuje. Smacznego ;]

Javal

Well-known member
Buchów
0
Czolem, z lisci robi sie makumbe.potrzebne beda ci mleko, maslo(ja dawalem pol kostki do garnka) i liscie.a wiec zagotowujesz liscie 2-3 razy w wodzie aby pozbyc sie calego syfu, potem dajesz liscie do mleka potem maslo i gotujesz na wolnym ogniu 30 min lub wiecej. Jak sie zrobi bedzie mialo zielony kolor, mleko odlewasz, liscie do kosza i makumba gotowa.mozesz zrobic z niej budyn,ciasto,kakao itp. Jak pijesz normalnie to najlepiej wypic szklanke i poczekac z godzinke bo latwo mozna przedawkowac :d jak ci sie uda podziel sie wrazeniami na forum :)

mateo2558

Member
Buchów
0
o kurde to ja bd mial tego od chuu i troche, dzieki wielkie,
wiem ze jest na forum kiedys czytalem wczoraj szuklem i nie moglem juz tego znalezc;/
Dzieki wielkie jeszcze raz ;]

GanjaRolnik

Member
Buchów
0
o kurde to ja bd mial tego od chuu i troche, dzieki wielkie,
wiem ze jest na forum kiedys czytalem wczoraj szuklem i nie moglem juz tego znalezc;/
Dzieki wielkie jeszcze raz ;]

Jak masz tylko jeden krzak męski to z całego zrób, bo krzaki męskie mają raczej mało thc.

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany

Polecana klinika konopna GreenDoctor.pl