nasiona marihuany

Lampa led, jak się połapać, co wybrać? *AliExpress i inne*

Wyszukiwarka Forumowa:

KingSlayer

Member
Rejestracja
Maj 28, 2021
Postów
5
Buchów
0
Witajcie forumowicze :)

Jestem nowy na tym forum, tak więc liczę na waszą pomoc w sprawie doboru lampy: nie kazdy lubi czytać dużo więc opisze to w miare krótko: szukam lampy na Aliexpress, LED, jednak kłopot, że jest ich tam multum i dosłownie zgubiłem się w ich natłoku... Szukam czegoś tanszego i w miare przyzwoitego, ~100zł, do boxa o nieokreślonych jeszcze do końca wymiarach ale na oko: 1x1m +/- cm.

Teraz problem: nie chce się wepchać na minę i kupić jakiegoś ścierwa typu: LAMPA 100000W (wiecie o co chodzi) . Pomoże mi ktoś się zorientować co fajnie byłoby wybrać? jestem w tej kwestii zielony, nie znam sie na ledach kompletnie... Będę baaardzo wdzięczny za pomoc w doborze lub po prostu za podesłanie linku :)

U siebie posiadam lampe 45w, ale gówno jakich mało, połowa ledów dawno wysiadła mimo walącego wiatrem wiatraka... Nie chce znów się wpakować na to samo

Przy waszym odzewie wstawie wam link lub dwa do lamp które patrzyłem i które troche wpadły mi w oko, ale potrzebuje opini dobrego dzika :)

**Chyba, że polecacie budowę takiego panelu?**


(Jeśli coś źle zrobiłem z wątkiem to wybaczcie, korzystam z forum może drugi raz w życiu :waving-white-flag:)
 

Beasto

Ujarany cały dzień
Rejestracja
Sie 18, 2019
Postów
3,136
Buchów
9,856
Odznaki
10
Czy dobrze widzę, że do powierzchni metr na metr chcesz lampę za 100 złotych? Jeśli tak, to się nie uda :p
 

KingSlayer

Member
Rejestracja
Maj 28, 2021
Postów
5
Buchów
0
Czy dobrze widzę, że do powierzchni metr na metr chcesz lampę za 100 złotych? Jeśli tak, to się nie uda :p