• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

Lampka biurkowa, odległość i żarówka

Wyszukiwarka Forumowa:
G

Gość

Guest
Sieema :D

Tak więc mam do was pytanie, (jestem początkujący) mam lampke biurkową ale dałem tam żarówkę philips 20V energooszczędna, rośnie mi " quick one af" ma już... hmm no ze 3 dni, ma już 2 listki z 1 cm długości :D Ostatnio nie ma słońca więc postanowiłem jej pomóc lampką, powiedzcie czy ta lampka pomoże jej wgl. ( da jej tego światła ). Już ogólnie od dzisiaj się poprawia pogoda ale czasami chciałbym odpalić lampkę, stoi na parapecie i zrobiłem wokół też takie ścianki i obkleiłem folią aluminiową ( Pewnie to nic nawet nie da XD). Więc jak nie ma pogody to mam zamiar odpalać taką lampkę ale nie wiem jaka ma być odległość od roślinki ( jeżeli jest to na forum to przepraszam ). Ostatnio trochę ją naświetlałem ( tak po prostu myślałem, że jej to choć trochę pomoże ) z zarowka philips 14v. Czekam na wasze wypowiedzi :D

BaxBany

Well-known member
Buchów
0
nie ma sensu go tak naświetlać bo badyla z tej roślinki zrobisz. Jak chcesz to sklep boxa i oblicz jakie oświetlenie będzie potrzebne, albo na out wywal - mniej zachodu.

G

Gość

Guest
po h*j odpowiadasz takiemu blaznowy wogole wystarczyloby zeby wbil w "Szukaj" kilka słow i zaraz bys wszystko wiedzial, sam sie idioto naswietlaj lampka biurkową i oklej folią aluminiową pozdro

G

Gość

Guest
Na out nie ma nawet o czym gadać. Kolega wyhodował ładną roślinkę w 3 miechy nie ta odmiana ale na oknie mu stała... A ta moja odmiana niby rośnie nie ważne ile czasu była naświetlana. Czyli nic z tego nie będzie? Pomyślałem, że po prostu jej pomogę naświetlając "dobrą " żarowką.

---------- Aktualizacja posta 11:51 ---------- Czas poprzedniego posta 11:47 ----------