nasiona marihuany

Lampy!!!

Wyszukiwarka Forumowa:
M

MILKA

Guest
Mam sprawe wiecie może kto sprzedaje lampy HPS 70W bo taka chce zakupić!!! jak by co to prosze pisac albo kto chce sprzedać z tego forum!!!!

L

lechowiec

Guest
po co kupywac?? lampy HPS masz wszedzie :D

wystarczy spojzec w gore :lol:

koyot

Well-known member
Weteran
Buchów
1
no wlasnie, my(podatnicy) placimy za dobra publiczne i kazdy moze sobie zawsze wziac do domu taka jedna lampe :D tylko trzeba miec rekawice elektryczne i znajomego na obczajce :lol:

Dusiek

Well-known member
Buchów
1
ale jak zaj***ć lampe z ulicy skąd mam wyciągnąć ten kondensator statecznik i to wszystko tam potrzebne?nie znam się na budowie lamp na ulicy i nie wiem jak to zaj***ć :?: :alien:

Laska

Well-known member
Weteran
Buchów
1
Zarzuć fote upatrzonej lampy, powiem ci, czego mozesz się spodziewać. :p

Dusiek

Well-known member
Buchów
1
ok pójde dzisiaj jej zrobić fotkę :)

[ Dodano: 2006-01-18, 17:01 ]

orzi, to jest moja upatrzona lampa :twisted: co o niej sądzisz :wink: :?:

Dusiek

Well-known member
Buchów
1
orzi, już się niepokoimy hahah :lol: :alien:

bialy_mis

Well-known member
Weteran
Buchów
11
Ja mam pomysl... wziasc siekiere i u***ac ten drag ktorym lampa jest przymocowana. Cala reszte w plecak i uciec. A w domu na spokojnie ja rozlozyc.

Dusiek

Well-known member
Buchów
1
hm co samego zabiegu za***ania lampy to mam już plan 8) ten drągal trzymie sie na 4 śrubach.. moge wpasc w nocy i je sobie odkręcić a kabel upie****e nożycami w rękawicach elektrycznych..tylko czy to nie zaszkodzi lampie :?: :alien: :arrow: i jak go juz za***ie to nie wiem co dalej dlatego sie niepokoje :mrgreen:

Laska

Well-known member
Weteran
Buchów
1
hehe bezlipowo - wejde do chaty na kompa, to ci pokaze na fotce gdzie co masz i w jakiej kolejności masz wszystko robić :)

[ Dodano: 2006-01-20, 23:28 ]