akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

liście od spodu robią się blado zielone miękkie i odpadają (FLO)

Wyszukiwarka Forumowa:

Jumanji

Member
Buchów
0
Siemka wszystkim fascynatom ;) Jestem początkującym growerem wszystko zaczęło sie od pestki znalezionej w paleniu posadziłem i tak sobie rośnie jako że to pierwsza roślinka to liczę na około 4-6 uncji ale zobaczymy ile wyjdzie z tym że zaczęło dziać się coś niedobrego:

1. od spodu rośliny liście bledną robią się miękkie i odpadają tak jak wcześniejsze ze starości??

czy to normalne w fazie flo? bo angielski grower z doświadczeniem powiedział żeby się tym nie martwić boje sie żę chce mnie wpakować na minę (bo mu sprzedaż drastycznie spadnie :) )

https://www.forum.haszysz.com/solarr/albums/userpics/95084/IMG_1684~0.JPG

to zdjęcie z przed wczoraj dzisiaj ten liść odpadł + kilka mniejszych :(

https://www.forum.haszysz.com/solarr/albums/userpics/95084/IMG_1713.JPG

to jest mój główny problem na chwile obecną ale jest też drugi problem od około tygodnia ale nie postępuje dalej

2. końcówki liści i czasami krawędzie zrobiły się pomarańczowo zółte i uschnięte nie na wszystkich liściach na jednym jest taki naciek jakby spalone od kropli wody na lisciu w identyczny sposób suche żółto pomarańczowe

clear.gif

clear.gif

angol powiedział że: "to nic istotnego może być to chlor albo fluor z wody" i poradził żeby używać filtrów albo wody butelkowej

teraz tak podłoże to ziemia torfowa do kwiatów z lidla UK doniczka 12 litrów
wszystko pod energooszczędnymi fluorescencyjnymi lampami

nawozy organiczne: bio bizz
bio grow 4ml/l dwa dni temu odstawiłem
bio bloom 4ml/l
top max 4 ml/l

to wszystko mieszałem wcześniej razem może to było zbyt dużo?
w sensie w fazie grow 4 ml bio grow pozniej jak dostała pączków 4 ml bio grow + 2 ml bio Bloom później zwiększałem dawkę az do 4ml bio grow + 4 ml bio bloom teraz odstawiłem po mału bio grow schodząc do 1 ml/l (bo roślina pięła mi się zbyt wysoko) i wprowadzam po mału top max.