nasiona marihuany

Major OUT 2012

Wyszukiwarka Forumowa:
D

delete

Guest
Witam :spalony:
Trochę późny out w tym roku ale tak to już jest jak sarny zjadają krzaczki :(
Mam 3 spoty na których rosną:
-zielonamasa out mix
-out mix
-shaman FEM
-critical x automazar AF FEM
-bigberry AF FEM
-ak47 AF FEM
-ww AF FEM
-automazar AF
-durban x passion

Rośliny dostały raz dolomit, azofoskę i dzisiaj planton k.

Fotki pokazuję z jednego spota. Pozostałe 2 dawno nie odwiedzane, jak ostatnio byłem wyglądały bardzo słabo (pewnie złe pH). Generalnie w porównaniu do zeszłego roku wygląda to raczej marnie no ale tak to już bywa.

Jedna pozytywna sprawa jest taka, że pryskane wcześniej azotanem srebra 2 szt ak47 fem dzisiaj zaskoczyły mnie jajkami a już myślałem, że nic z tego :)

Sorry za jakoś fotek - robione kapciem, następnym razem postaram się o normalny sprzęt. Przy okazji nie zgadza mi się ilość fot, pewnie za dużo pousuwałem no i możliwe że pomieszałem jakieś ww z critical x automazarem.

ZM mix:



męska :(




brakuje 1 zdjęcia zm mix


WW AF FEM










Mały Shaman FEM


Jakiś szczyt


tu też


critical x automazar AF FEM


i drugi (znowu jednej foty brakuje)


2 szt bigberry AF FEM wyglądają marnie


AK47 AF FEM


Te potraktowane AgNO3








Upy będą nie częściej niż raz na tydzień. Trzymajcie kciuki :smokee:

EDIT: Po jakim czasie te jajka będą pylić? Jeszcze 10 dni temu w ogóle ich nie było a dzisiaj są takie jak na zdjęciach. Nie chciałbym przegapić tego momentu.
I jeszcze jedno pytanie - czy pestki zdążą dojrzeć jeżeli zapylę ww af? One już zaczęły kwitnąć co też widać na fotach.
 

loockasss

Well-known member
Rejestracja
Gru 16, 2011
Postów
146
Buchów
0
Widziałem rośliny , które był w bardziej zaawansowanym etapie kwitnięcia i dojrzały . W tym wypadku nie masz się o co martwić .
 
D

delete

Guest
Mały up! Znowu tylko jedna miejscówka, na inne nie chciało się jechać. Następna roślinka z os'a zm pokazała jajca :( Automaciki trochę napuchły (dzisiaj znowu podlałem plantonem), a jajka na ak47 jeszcze się nie otworzyły więc w miarę możliwości odwiedzę spota za 3-4 dni.


Najpierw fotki zielonejmasy:

męska/nieokreślona/męska/nieokreślona


Shaman FEM


5 sztuk WW AF FEM











3 sztuki Critical x Automazar AF FEM



2 sztuki Bigberry AF FEM



AK47 AF FEM




2 sztuki AK47 AF FEM shermione azotanem srebra











Pozdrawiam! :spalony:


---------- Aktualizacja posta 08-08-2012 20:37 ---------- Czas poprzedniego posta 05-08-2012 19:21 ----------

Tak jak ostatnio pisałem odwiedziłem dzisiaj roślinki. Wizyta wyszła trochę spontan więc nie wziąłem żadnego sprzętu, żeby zebrać pyłek. Ale o tym za chwilę, tymczasem fotki:

Zielonamasa out mix (jedną męską wyrwałem i niespodzianka bo jedna, którą wcześniej uważałem za męską okazała się dziewczynką :) ):
nieokreślona/żeńska/męska


Shaman FEM


AK47 nr1


AK47nr2 (pryskany azotanem)




AK47nr3 (tez pryskany)


Ok to teraz jeżeli chodzi o feminizację... Jak widać niektóre jajka się pootwierały. Nie miałem nic do zebrania pyłku więc odrywałem gotowe jajka i nanosiłem palcami pyłek na WW na jedną roślinkę prawie całą i na jednej jakieś 3-4 topki. Mam nadzieję, że pyłek będzie płodny i wyjdzie wystarczająco dużo nasion na następnego outa. Oprócz tego możliwe, że AK47 zapylą same siebie więc może też będą femki czystego AK47. Nie wyrywam ich właśnie z tego względu. Jestem też ciekaw czy pyłek zapyli mi inne automaty bo praktycznie wszystkie automaty z tej fotorelacji rosną blisko siebie. Może by było mniej palenia przez to ale i tak byłbym bardzo zadowolony :D

2 sztuki bigberry af fem


3 sztuki critical x automazar af fem


5 sztuk WW af fem










Tutaj jakieś topki ww




:harvest:
 

GEMINI

Well-known member
Rejestracja
Lip 26, 2011
Postów
55
Buchów
0
No widzę że 5 WW też ci nie źle idzie, z fartem.
 
D

delete

Guest
Dzisiaj odwiedziłem drugiego spota. Nie dość, że dojście masakra to jeszcze roślinki słabiutko wyglądają. Z tego spota chyba nic sensownego nie wyjdzie, chyba że ta największa roślinka okaże się żeńska :pl:
Na spocie jest 5 (tak 5! Jedna się schowała pod największą :sunny:) sztuk Durban x Passion





Ogólnie lipa jak na 9 sierpnia :zombi:


---------- Aktualizacja posta 14-08-2012 19:09 ---------- Czas poprzedniego posta 09-08-2012 20:44 ----------

Malutki UP z malutkim mikrusem :freak:

Nie robiłem zdjęć krzaków bo się dużo nie zmieniły przez te kilka dni.
Pojechałem głównie po to, żeby zebrać trochę jajec, bo chcę przechować pyłek w lodówce aż damka od zielonejmasy zacznie kwitnąć na dobre i zapyliłbym jakiegoś topka albo dwa.

Oprócz tego ściąłem mikrusa bigberry, kto wie może pół grama będzie :sunny:




 

ramboraf1

Well-known member
Rejestracja
Kwi 12, 2012
Postów
106
Buchów
0
major ale zawsze coś no i swoje
powodzenia jaki smak palonka
 

pejdzys111

Well-known member
Rejestracja
Maj 15, 2012
Postów
93
Buchów
0
hehe dobrze ci idzie Major, oby tak dalej i z fartem do konca!!!:harvest:
 
D

delete

Guest
Witam ponownie :)
Odwiedziłem pierwszego spota. Na początek złe wieści: shaman fem jakiś pogryziony i nie wróżę mu niczego dobrego, jedna roślinka od zielonejmasy dalej nie pokazuje preflowerów a druga preflowery już pokazała jakiś czas temu i dalej nie zaczyna kwitnąć. No i jeszcze małe ogniska pleśni się pojawiły chyba na 3 automatach to za tydzień je popryskam.
Dobre wieści: zarówno 5szt. ww jak i 3szt. critical x automazar puchną jak szalone :) Jeszcze nie jestem pewien czy udało się zapylić te ww ale jakby co zebrałem znowu jakieś jajca to może ktoś jeszcze przetestuje ten pyłek. Koniec pie****enia czas na fotki <joint>

ZM nieokreślona/ZM żeńska/shaman fem :)freak:)


AK47 nr 1/AK47 nr 2 i 3(jajcarze)/Bigberry(dziwne że nie kwitnie)


3 sztuki Critical x AutoMazar






5 sztuk WW af










:spalony:
 
F

flatron444

Guest
Ładnie ziomek jedziesz. Kozak krzaki. też próbowałem hermić af. Ile czasu zbierał ci sie do pokazania jaj? Bo mi zajeło to miesiąc. Pozdro
 
D

delete

Guest
Też właśnie coś koło miesiąca. Już myślałem, że nic z tego a tu jajca się pokazały ;]
 

Mania

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Kwi 10, 2010
Postów
1,542
Buchów
6
ładny oucik... bedziesz mial co palić i siać za rok :)

pozdro i powodzenia :)
 
D

delete

Guest
Mały update. Planty spryskane topspinem. Niestety pleśń zdążyła już opanować trochę topków no ale trudno...
Jedna roślina od zm dalej nie pokazała płci a druga dalej tylko pojedyncze białe włoski. Oby dały radę się ogarnąć żeby coś z nich było do palenia w ogóle :(

ZM




AK47 nr 1 / AK 47 nr 2 i 3 (są na nich pestki fem) / Bigberry


3szt. Critical x AutoMazar






5szt. WW AF




Na tej są pestki ak47xww af fem




Na tej też są pestki a w tle widać ww z 3 i 4 zdjęcia


---------- Aktualizacja posta 31-08-2012 14:38 ---------- Czas poprzedniego posta 26-08-2012 16:09 ----------

No i tak jak myślałem - wczoraj okazało się, że rośliny ze spota którego tutaj nie pokazywałem poszły w piz*u. Wygląda na to, że ziemia była do dupy. Jest nauczka przynajmniej, żeby za rok kupić ziemię. Na drugim spocie największa roślina pokazała jajca a reszta była na tyle opóźniona w rozwoju, że trzeba było je wyrwać.
Tak więc został jeden spot, czyli ten z automatami i dwiema roślinami od zielonejmasy. Shaman będzie wyrwany przy następnej wizycie bo wygląda beznadziejnie.
W następnym sezonie obowiązkowo ziemia ze sklepu i wy***ane, wysokie ogrodzenie, żeby narkosarny nie zjadały krzaków.
 

cheapwine

Well-known member
Rejestracja
Kwi 29, 2011
Postów
270
Buchów
4
ja uzylem proszku do prania 1 x i za kazdym razem szcze na spocie :D a sarny popie****aja 10-20m odemnie jak jestem na spota wiec widocznie to dziala... bo strat nie mam a terenu tego unikaja.
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół