nasiona marihuany

[Mars Reflector 48 LED] [70x70x160] [2x AutoCheese 2x Haze 2.0 Auto od DinaFem]

Wyszukiwarka Forumowa:

fr0d0

Well-known member
Rejestracja
Lip 7, 2017
Postów
46
Buchów
0
Od dluzszego czasu czerpie z wiedzy ktora tu zamieszczacie, czas przekuc to na praktyke :)
Sa to moje poczatki wiec doswiadczeniem nie moge za bardzo sie wesprzec, tu prosba do Was ... bardziej doswiadczonych :bounce:

Roślinki: 2xAutoCheese, 2xHaze 2.0 Auto

Box: 70x70x160 cm.

Oświetlenie: LED MARS 100 Wat [wg. producenta odpowiednik HSP 150]

Medium: Canna Terra Professional + 30% Coco brick, doniczki 11 L

Wentylacja: Wlot pasywny, wentylator Axial-Quiet 100mm DUO / 100 m3/h jako wyciag, wiatrak z klipsem na mieszanie

Nawozy: Biobizz Bio-Grow & Bio-Bloom & Top-Max

Warunki: Dzień: 27 st., Noc: 23 st.

Wilgotność: Aktualnie w granicach 55-60%

Trening: Prawdopodobnie LST

Fotoperiod: weg 18/6, flo 12/12

Generalnie nasionka ladnie wykielkowaly. 18h w wodzie, pozniej wacik bylo ok. Obecnie znajduja sie od 25h w docelowych doniczkach, zamkniete w boxie bez swiatla. Jak narazie nic nie widze ponad powierzchnia i mam juz obawy czy nie za gleboko sie znalazly :(




 
Ostatnia edycja:

mr.whitewidow

## King of the Road ##
Weteran
Rejestracja
Lis 4, 2014
Postów
3,280
Buchów
23
jak nie wyszły na powierzchnie to po kiego pakowałeś je już do boxa?

wyjmij te doniczki na światło dzienne i dopiero jak coś wylezie pakuj do namiotu.
 

duzytop

Well-known member
Rejestracja
Cze 21, 2017
Postów
120
Buchów
2
Generalnie to box troche mały na wysokość (no może nie aż tak) więc trening LST wypadałoby zrobić bo inaczej skończy się miejsce na podwyższanie światła. Druga sprawa napisałeś że są to automaty więc świeć im 20/4 lub ewentualnie 18/6 jak szkoda Ci prądu. 12/12 stosuje się w przypadku sezonów żeby przełączyć je na kwitnienie, takie przełączenie trwa okolo 7-12dni. Trzecia sprawa nawilżacz, nie podpinaj filtra dopóki nie zacznie śmierdzieć bo nawilżacz zapcha filter i nie będzie obiegu powietrza. Założysz filter na początku kwitnienia to wypierdziel nawilżacz. A poza tym to polecam Eazy Plugs do kiełkowania :p
 

fr0d0

Well-known member
Rejestracja
Lip 7, 2017
Postów
46
Buchów
0
jak nie wyszły na powierzchnie to po kiego pakowałeś je już do boxa?

wyjmij te doniczki na światło dzienne i dopiero jak coś wylezie pakuj do namiotu.

mozliwe ze cos zle zrozumialem ale wg. porady z tego watku mialy byc w ciemni po wrzuceniu do doniczki.

Jeśli boisz się przesadzać możesz wrzucić kiełkujące nasiona od razu do docelowych donic, ale naświetlanie 18/6 rozpocznij dopiero, gdy roślinki wyjdą ponad ziemię. Wtedy od razu włączaj światło - wcześniej ciemnia.


https://www.forum.haszysz.com/showthread.php?130739-Dwa-pytania-laika/page2

---------- Post Zaktualizowany 21:29 ---------- Data pierwszego postu 21:23 ----------

Generalnie to box troche mały na wysokość (no może nie aż tak) więc trening LST wypadałoby zrobić bo inaczej skończy się miejsce na podwyższanie światła. Druga sprawa napisałeś że są to automaty więc świeć im 20/4 lub ewentualnie 18/6 jak szkoda Ci prądu. 12/12 stosuje się w przypadku sezonów żeby przełączyć je na kwitnienie, takie przełączenie trwa okolo 7-12dni. Trzecia sprawa nawilżacz, nie podpinaj filtra dopóki nie zacznie śmierdzieć bo nawilżacz zapcha filter i nie będzie obiegu powietrza. Założysz filter na początku kwitnienia to wypierdziel nawilżacz. A poza tym to polecam Eazy Plugs do kiełkowania :p

Dzieki za rady, tak jak pisalem planowalem 18/6 na poczatku ale 20/4 tez jest realne ,,, Filtr celowo nie zamontowany, lezy z boku boxa bo tak jak pisales nie chce go zawalic wilgocia a nic wlasciwie by narazie nie robil.
 

duzytop

Well-known member
Rejestracja
Cze 21, 2017
Postów
120
Buchów
2
Ciekaw jestem progressu z tym Mars Hydro, ja kupiłem Mars Hydro od producenta, model Reflector-192 i coś dupa nie rosło nic, przełączyłem na HPSa to po dniu były 2 razy większe. Może za mało czasu dałem roślince na przyzwyczajenie się. Wciąż mam to światło i mam zamiar jeszcze raz spróbować z nim. Powodzenia!
 
Ostatnia edycja:

Roberto86

Ha-Haa!
Rejestracja
Cze 9, 2017
Postów
712
Buchów
0
Chodziło o to, żeby nie stały pod włączoną lampą w boxie zanim wykiełkują. Jak się pojawią na powierzchni to od razu pod lampę. :yeahh:
 

fr0d0

Well-known member
Rejestracja
Lip 7, 2017
Postów
46
Buchów
0
ehhh czyli tak jak myslalem zle to zrozumialem .. myslicie ze te 25h w ciemni moglo je pograzyc ? .. jak na zlosc jeszcze noc przed nami ...
 

Roberto86

Ha-Haa!
Rejestracja
Cze 9, 2017
Postów
712
Buchów
0
Nic im nie zaszkodziło - wykiełkowało Ci już coś? Pod ziemią jest ciemno tak czy tak, chodzi raczej o niepotrzebne świecenie, gdy na powierzchni nic nie ma jeszcze...
 

fr0d0

Well-known member
Rejestracja
Lip 7, 2017
Postów
46
Buchów
0
Niestety dopiero jakies 2h temu wystawilem je poza boxa, obecnie sa w pomieszczeniu przy oknie z wlaczonym swietle ... i nie wiem czy zostawic je tak na noc czy juz dac im spokojnie dolezakowac do wschodu slonca bez swiatla?
 

Honza

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Cze 26, 2017
Postów
2,622
Buchów
5,265
Odznaki
2
Nic im nie zaszkodziło - wykiełkowało Ci już coś? Pod ziemią jest ciemno tak czy tak, chodzi raczej o niepotrzebne świecenie, gdy na powierzchni nic nie ma jeszcze...

Dokladnie, po prostu szkoda pradu na kielkowanie pod lampa. Ja pierwsze dni (1-2) trzymam na parapecie i do boxa. Po wrzuceniu kla.do doniczki wazne jest:
1. Nie przelac, ale tez nie przesuszyc.
2. Nie grzebac i czekac cierpliwie
3. Zapewnic odpowiednia temperature i cyrkulacje powietrza.

Filozofia zadna, ale trzeba trzymac sie zasad - ale z glowa. Swiecisz od wrzucenia kla w ziemie? No trudno, pesnie cos wyrosnie. Zanim zobaczysz lby siedza w boksie bez swiatla? Ok, niech siedza, ale zapewnij im slonce jak juz wyjda z ziemi. Czekasz dzien albo dwa i nic sie nie dzieje? Lepiej daj im czas zamiast wygrzebywac. Od kazdej zasady sa odstepstwa i co grower to inny styl uprawy ;)

Edit: przeczytalem twoj ostatni post i... spojrz na punkt 2: nie spuszczaj sie za bardzo bo osiwiejesz. Czekoj pane, czekoj!
 

spor

Heeeeeee
Weteran
Rejestracja
Cze 10, 2017
Postów
2,098
Buchów
5,531
Odznaki
3
Łap bucha i jedziesz! Jestem ciekaw jak spisze się ten panel.
 

sprobujmyy

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Mar 21, 2017
Postów
1,460
Buchów
34
Odznaki
1
Generalnie to box troche mały na wysokość (no może nie aż tak) więc trening LST wypadałoby zrobić bo inaczej skończy się miejsce na podwyższanie światła.

dupa tam :D
mam to samo swiatlo i proponuje Ci panel dac 25cm od doniczki jak wyloni sie z gelby. Najpierw mialem 45 wyciagaly sie baardzo, przy 35tez, na 25 jest supcio :p a starsza roslina jest 16cm od panelu i wszystko w porzadku

~pytanko
czy Canna Terra Professional nie gryzie sie z nawozami organicznymi?
 

fr0d0

Well-known member
Rejestracja
Lip 7, 2017
Postów
46
Buchów
0
Maly upddate :smokee:

Zgodnie z Waszymi zaleceniami dziewczyny lezakowaly dzis caly dzien i od razu widac efekty :)

1 Chesse



2 Chesse



3 Haze



4 Haze i z nia mam najwiekszy problem ... zdjecie jest slabe, ale wydaje mi sie ze ten maly kikucik to ona .. tyle ze nie widze zadnych lisci i nie wiem czy dac jej jeszcze caly dzien i noc ?

UPDATE: Zdjecie jednak nie pokazywalo roslinki ;) byla ona poza kadrem ale juz sie pojawila :)



Trzymac je jeszcze na zewnatrz czy pakowac do boxa ? :D

---------- Post Zaktualizowany 18:48 ---------- Data pierwszego postu 18:44 ----------

dupa tam :D
mam to samo swiatlo i proponuje Ci panel dac 25cm od doniczki jak wyloni sie z gelby. Najpierw mialem 45 wyciagaly sie baardzo, przy 35tez, na 25 jest supcio :p a starsza roslina jest 16cm od panelu i wszystko w porzadku

~pytanko
czy Canna Terra Professional nie gryzie sie z nawozami organicznymi?


Dzieki za rade bo zastanawialem sie czy trzymac sie zalecen producenta czy ktos ma juz jakies doswiadczenie :D

---------- Post Zaktualizowany 18:50 ---------- Data pierwszego postu 18:48 ----------

Kuuurcze czyli moje BioBizz moze sie nie sprawdzic z ta gleba ?
 
Ostatnia edycja:



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół