• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Masz antywirusa na kompie?

Wyszukiwarka Forumowa:

Czy masz antywirusa?

• Tak.

Głosów: 34 63.0%
  • Nie.

Głosów: 14 25.9%
  • Nie mam, ale chcę zainstalować.

Głosów: 4 7.4%
  • Mam, ale chcę usunąć.

Głosów: 1 1.9%
  • Nie wiem, nie znam się.

Głosów: 1 1.9%

• Łącznie głosujących
    54

WatchingTheSky

Well-known member
Buchów
0
Czy masz ochronę antywirusową na komputerze? Jeśli tak to jakiej firmy?

Proszę dodatkowo o jakieś propozycje darmowych antywirusów - poza avast, avira

Autoflowering

Well-known member
Buchów
0
ESET Smart Security - bardzo fajny antywir.
Od 8 lat mam antywirusy Eseta - NOD32 itp :) zawsze dobra marka i nie laguje kompa :)

WatchingTheSky

Well-known member
Buchów
0
Do tej pory mialem Eseta, ale miał jakieś dziwne zwiechy na stacjonarce i lapku. Ni z tego ni z owego pobierał 50 proc procesora i całkowicie zwieszał działanie internetu :D Komp jakoś działał ale internet ni hu hu. I tylko restart pomagał. Może wrócę do eseta ale tylko do antywirusa, te całe zapory systemowe są o kant d rozbić.

K

konrafal77

Guest
Ja nie mam żadnego antywirusa bo i tak po jakimś czasie robię formata partycji na której jest system , a antywirus tylko zamula komputer .

C

chimichurri!

Guest
Hello!