P
puzel
Guest
1. Rodzaj oświetlenia (hps, świetlówki, nateżenia światla)
2. Klon czy Nasiona
3. Rodzaj podłoża, jaki soil mix, ph gleby
4. Czestotliwość podlewania
5. Wentylacja
6. Rodzaj użytego nawozu (chemiczny czu organiczny), dawki nawozów
7. Długość życia rosliny
8. Temperatura (w fazie ciemnej i jasnej)
:arrow: 1. Światło słoneczne
:arrow: 2. Nasionko
:arrow: 3. Ziemia uniwersalna Ph 5,5-6
:arrow: 4. co 3 dni
:arrow: 5. Prawie brak, otwarty lufcik w oknie
:arrow: 6. Jeszcze nie nawozilem, podlewam wodą z kranu
:arrow: 7. 4 tygodnie
:arrow: 8. nie mam pojęcia
Dodatkowe info: Na wstępie mówie ze jestem początkującym hodowcą. Nasionko było wyciągnięte z palenia i o dziwo wykiekowało chyba po 2 dniach. W tej chwili wyrasta 4 sektor (nie licząc tych 2 malutkich listków które odpadly). Kilka dni temu na 1 poziomie (listki 1-nopalczaste) na listkach zaczely pojawiac sie brązowe plamki. Wczoraj te listki zaczęły lekko żółknąć i kilka plamek pojawiło się na wyższym sektorze (listki 3-palczaste), pomyślałem, że moze doniczka jest za niska i przesadziłem do większego kubka. Dziś patrze a te listki 1-palczaste coraz bardziej żółkną, a na 3-palczastych pojawia się coraz więcej brązowych plamek. Dodatkowo chore listki się troche krzywią i zaokrąglają się w dół Co z tym fantem zrobić?? Czy jest za niskie Ph?? Czy może zacząć nAwozić??
pozdro
2. Klon czy Nasiona
3. Rodzaj podłoża, jaki soil mix, ph gleby
4. Czestotliwość podlewania
5. Wentylacja
6. Rodzaj użytego nawozu (chemiczny czu organiczny), dawki nawozów
7. Długość życia rosliny
8. Temperatura (w fazie ciemnej i jasnej)
:arrow: 1. Światło słoneczne
:arrow: 2. Nasionko
:arrow: 3. Ziemia uniwersalna Ph 5,5-6
:arrow: 4. co 3 dni
:arrow: 5. Prawie brak, otwarty lufcik w oknie
:arrow: 6. Jeszcze nie nawozilem, podlewam wodą z kranu
:arrow: 7. 4 tygodnie
:arrow: 8. nie mam pojęcia