nasiona marihuany

Moja roślinka zaczyna chorować :(

Wyszukiwarka Forumowa:
P

puzel

Guest
1. Rodzaj oświetlenia (hps, świetlówki, nateżenia światla)
2. Klon czy Nasiona
3. Rodzaj podłoża, jaki soil mix, ph gleby
4. Czestotliwość podlewania
5. Wentylacja
6. Rodzaj użytego nawozu (chemiczny czu organiczny), dawki nawozów
7. Długość życia rosliny
8. Temperatura (w fazie ciemnej i jasnej)

:arrow: 1. Światło słoneczne
:arrow: 2. Nasionko
:arrow: 3. Ziemia uniwersalna Ph 5,5-6
:arrow: 4. co 3 dni
:arrow: 5. Prawie brak, otwarty lufcik w oknie
:arrow: 6. Jeszcze nie nawozilem, podlewam wodą z kranu
:arrow: 7. 4 tygodnie
:arrow: 8. nie mam pojęcia :(

Dodatkowe info: Na wstępie mówie ze jestem początkującym hodowcą. Nasionko było wyciągnięte z palenia i o dziwo wykiekowało chyba po 2 dniach. W tej chwili wyrasta 4 sektor (nie licząc tych 2 malutkich listków które odpadly). Kilka dni temu na 1 poziomie (listki 1-nopalczaste) na listkach zaczely pojawiac sie brązowe plamki. Wczoraj te listki zaczęły lekko żółknąć i kilka plamek pojawiło się na wyższym sektorze (listki 3-palczaste), pomyślałem, że moze doniczka jest za niska i przesadziłem do większego kubka. Dziś patrze a te listki 1-palczaste coraz bardziej żółkną, a na 3-palczastych pojawia się coraz więcej brązowych plamek. Dodatkowo chore listki się troche krzywią i zaokrąglają się w dół :( Co z tym fantem zrobić?? Czy jest za niskie Ph?? Czy może zacząć nAwozić??

pozdro

adehade

Well-known member
Buchów
0
Ja mam to samo ale te plamki czarne zatrzymały się na jednopalczastych listkach. Też się wykręcają i końcówki są żółte a nawet białe?Krzak ma 6 tygodni i żyje tak już z tym 3 tyg

kfjatek

Well-known member
Buchów
0
Moim zdaniem to wina ziemi...:/
Za niskie ph.... a pozatym ziemia pewnie ma
za malo składników..ze tak sie dzieje!
Dosyp do ziemi dolomitu(6 pln w ogrodniczym-10kg)....
i zacznij troche nawozić! np. Biohumusem(do roślin zielonych)...
To moje rady... :)

Peace.

P

puzel

Guest