• Uwaga! Uprawa konopi w Polsce i w większości krajów jest nielegalna lub wymaga specjalnych zezwoleń. Przed wykorzystaniem informacji zawartych na tym forum lub w innych naszych serwisach upewnij się jakie przepisy regulują uprawę w Twoim kraju.
  • Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

Motoryzacja

Queretaro

Well-known member
Rejestracja
Wrz 18, 2011
Postów
108
Buchów
0
Ja musze porobic zdjecia jak bede w robocie . Stal tam taki Harley co wyglądał na motocykl batmana a z tylu mial walcowata opone, przerwa miedzy blotnikiem a opona byla taka ze palcy się nie dalo wcisnac
 

Gość

Guest
no to odswieże temat.jaki silnik jest waszym zdaniem najbardziej niezawodny ( benzyna ) chodzi tu o mercedesa w 124 coupe.zastanawiam sie nad 2.3 a moze 3.0 ale to jednak troche pali.na forach mercow zachwalaja disle i 2.0.benz hmm.yo
 

jiggitt

Well-known member
Rejestracja
Mar 26, 2012
Postów
404
Buchów
0
kumpel z ktorym pale ma cbr 600 :D latalem nia parenascie razy. Jest pocisk! Kolega wyzej wie o co biega. Fury sie chowaja. Latac ponad dwie paki - this is it :D
 

Yebak

FollowTheRabbit
Obsługa forum
Moderator
Weteran
Rejestracja
Sie 13, 2012
Postów
4,242
Buchów
3,823
Odznaki
1
W końcu mogę tu napisać :mrgreen:

Unnamed, nie tylko samochodami jeździmy!
Ja osobiście jaram się motocyklami i ujeżdżam GSX-R-ka 600 z 2001 roku <lol>
Nie wyobrażam sobie życia bez niej, kocham ją jak swoje dziecko i daje mi ona mnóstwo frajdy! Widzę, że chyba Admin też śmiga Gixerem. Pozdro dla śmigających na dwóch kółkach :yeahh:
 

Hasztrener

Well-known member
Rejestracja
Wrz 24, 2012
Postów
374
Buchów
0
A ja ujeżdżam starą Barracude z 1978r. Autko ma dość specyficzną historię, bo znalazłem ją na giełdzie samochodowej za dość specyficzną cenkę, 5666zł :sunny: była pordzewiała, ale silnik pracował bardzo dobrze, pomyślałem sobie, w sam raz na pierwszy samochód. Ogarnełem nr do typka który ją sprzedawał, i poleciałem obejrzeć ze znajomym mechanikiem, który podzielił się ze mną cieszącą mnie informacją, że silnik jest w stanie między średnim a dobrym, podchodził bardziej pod dobry.
Od zawsze interesowały mnie muscle cary, a to była super okazja. Niestety do wymiany były kanapy, przednie siedzenia, kierownica, pedał sprzęgła, radio :)sunny:), wszystkie szyby po prawej stronie samochodu, oba lusterka, trzeba było odnowić karoserie, pomalować samochód, i ogólnie takie wizualne odnowienia.
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że drzwi na prawej stronie(ta bez szyb) miała pordzewiałe dziury które na odległość sprawiały wrażenie że są po kulach :sunny:, po doprowadzeniu samochodu do doskonałości, w lipcu 2008 roku zostały do zrobienia tylko drzwi, i pomalowanie samochodu, i jak pojechałem odwiedzić swoją(jeszcze wtedy) dziewczyne, to jej ojciec myślał że jestem jakimś bandziorem(nie wiem czy to sprawa "dziur po kulach" czy tego że mam charakterystyczną bliznę na twarzy).
A tak poza samochodami, to bardzo lubię motorowery(po odblokowaniu to już motocykl, jak by nie patrzeć), a dokładniej coś pokroju Yamaha TZR 50, Honda NSR 50, Cagiva Mito 50, a ostatnio zakochałem się w Aprillce Red Rose 50 (kocham chopperki). Ogólnie to miałem każdy chyba z tych modeli co wymieniłem, ale to polegało na tym że kupowałem np. dwie-trzy Yamahy TZR po jakimś mocniejszym wypadku(ceny nie przekraczały 1500zł), z trzech klepałem jedną, wymieniałem cylindry, rzadko na seryjne, najczęściej były to cylindry pokroju 80ccm, a tłoki firmy meteor, robiłem wydechy na sportowe, gaźniki, i niektóre rzeczy wizualne. Robiłem to wszystko przez zime, pojezdziłem całe lato tym motorkiem, i sprzedawałem na następną zimę za cenę około 6000 zł. (Najdrożej mi poszła Honda NSRka, którą robiłem dwa sezony na bóstwo, włożyłem w nią 4400 w sumie, i dużo serca oraz pracy, osiągała prędkość 137km/h przy przyśpieszeniu które powaliłoby większość samochodów na starcie. Poszła za 8300. Chciałem sprzedać za 9000, ale opuściłem z ceny troche. W tym sezonie mam zamiar kupić nową Kawe, dokładniej model Ninja 300(ten nowy z 2013 roku) przyśpieszenie 5s/100km/h spalanie 3.5L :yeahh:)
 

ZielonyGral

Member
Rejestracja
Kwi 5, 2013
Postów
21
Buchów
0
Hej to ja się pochwale :spalony:ja wole coś bardziej wygodnego!Ja latam yamaha warrior 1700 Midnight
polecam sprzęt pierwsza klasa:spalony:
 

arm

Well-known member
Rejestracja
Cze 26, 2012
Postów
273
Buchów
0
dla wszystkich kochających motocykle !!!


 
Ostatnia edycja:

Grażyn

Active member
Rejestracja
Kwi 1, 2013
Postów
41
Buchów
0
[moral_mode_on]
A potem płacz, że kierowcy puszek nie patrzą w lusterka i zabijają tych biednych i niewinnych motocyklistów (chyba nie słusznie ich tak nazywam, bo obrażam tych prawdziwych pasjonatów motocykli). Smarując grubo ponad dwie paki po mieście sami nie widzą, gdzie jadą, a jeszcze ktoś ma ich wypatrzyć w malutkim lusterku... A jak ktoś powie, że nie ma gdzie się wyszaleć to go osobiście przewiozę po torze w Poznaniu. Oprócz obowiązkowego kasku, warto zabrać z sobą pampersa.
[moral_mode_off]
 

Frugo9

Well-known member
Rejestracja
Paź 19, 2012
Postów
272
Buchów
0
Ciężko będzie miał zejść poniżej czterech.. MISTRZOSTWO!
 

dudu

Well-known member
Rejestracja
Sty 8, 2013
Postów
64
Buchów
0
[moral_mode_on]
A potem płacz, że kierowcy puszek nie patrzą w lusterka i zabijają tych biednych i niewinnych motocyklistów (chyba nie słusznie ich tak nazywam, bo obrażam tych prawdziwych pasjonatów motocykli). Smarując grubo ponad dwie paki po mieście sami nie widzą, gdzie jadą, a jeszcze ktoś ma ich wypatrzyć w malutkim lusterku... A jak ktoś powie, że nie ma gdzie się wyszaleć to go osobiście przewiozę po torze w Poznaniu. Oprócz obowiązkowego kasku, warto zabrać z sobą pampersa.
[moral_mode_off]

Zgadzam sie z Tobą, mnie jako motocykliste nie rajcują ścigacze i prędkość, mnie rajcują starsze motocykle i chęć ich napraw, rytułał odpalania, grzania silnika, pomykanie na wolnych obrotach, zostawianie za sobą smugę niebieskich spalin bo za dużo mixola zmieszałem z benzyną - tak to jest to <peace> Teraz idzie zima, na warsztacie WSK 175 kobuz pomaluje odremontuje, będzie śmigać :spalony:
 

Guest

Guest
Sprzęgło zrobiło się twarde!!!!! troche jazdy po miescie i noga boli , nie ciagnie nic co by wskazywało ze kończy sie sprzegło , tylko ciężko sie wciska , co to morze byc ludziska , mechanik mile widziany :) mam kilka podejrzeń -- linka , tuleja przy pedale zapieczona , auto to Citroen 1.6 hdi z tych nowszych jak co ;)

ps; nie wiem czy tu dobry temat jest a nie chce nowego robic .
 

Kai Greene

&#23567;&#36040;&#23020; &#21313;&#38754;&#22475;&
Weteran
Rejestracja
Wrz 16, 2008
Postów
1,033
Buchów
0
Albo bulbulator do wymiany
 

Góra Dół