• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Najbardziej poryta akcja ever.

Wyszukiwarka Forumowa:

Pepers

New member
Buchów
0
Cześć, jestem początkującym growerem i aktualnie trwa moja pierwsza uprawa. Wszystko robiłem tak jak pisze na forum bądź na wiki. Panny bardzo ładnie rosną mają 9 dni i są już naprawdę spore i ładne nic się im nie dzieje.

Przed wczoraj kiedy byłem u nich znikła jedna podstawka pod doniczkę a 3 były wy***ane, pomyślałem pewnie jakieś zwierzę przechodziło i wywrocilo moje skarby. Na szczęście położyły się ładnie na bok i nic się im nie stało. Postawiłem nową podstawkę bo miałem jedną za dużo, podlalem i zmylem się ze spota.

Wczoraj wchodzę na spota patrzę a tam znikła jedna doniczka z roślinka, poszukałem w odległości ok 100 metrów od spota w każdą stronę ale nie znalazłem żadnych śladów ani mojej Pannienki. Trochę się wystraszyłem i przenioslem Panny na spota "W". Dodam jeszcze że doniczki nie są duże tylko takie pod kielkowanie i na dniach mam je już zamiar wsadzać do ziemi. Spot na którym były jest bardzo zarośnięty z jednej strony z drugiej jest mały lasek przez który też się ciężko przedrzeć.

Pytanie do was czy mogę być pewien że ktoś był na moim spocie i za***ał jedną roslinke ? Czy jakieś zwierzątko mogło ją wziąć w pysk i pójść gdzieś z tym ?

Szafirowy

Well-known member
Buchów
0
Nikt ci nie odpowie na takie pytanie ja raz też zastalem na spocie wszystkie doniczki przewrocone na bok, a jednej nie bylo wcale czy to zwierze czy czlowiek kto wie czlowiek by raczej sie polasil na wszystki, a nie jedna albo by nieprzewracal bo po co.

Friko

Well-known member
Buchów
0
Przecież dzik Ci nie za***ał krzaka wraz z doniczką. Pewnie ktoś znalazł twojego spota i poczęstował się jedną panną, pewnie jakiś laik. I będzie próbował coś wyhodować z tego :p ofc. to tylko moje gdybanie.

N