nasiona marihuany

Nasiona Papuzie?

Wyszukiwarka Forumowa:
Status
Ten wątek został zamknięty.

BMS

Well-known member
Rejestracja
Kwi 5, 2006
Postów
87
Buchów
0
Chciałbym sie dowiedzieć czy ktos experymentował na oucie z nasionami papuzimi? :sunny: Wyszło coś komuś z tego do spalenia?
 
R

Raz

Guest
No ja mam nawet dobrą roślinke. Rośnie identycznie jak indyjska i ma coś w sobie:D jak ktoś chce to mam też fotki. Te nasiona były w jakimś preparacie który usuwa z pestek komórki odpowiedzialne za wytwarzanie TeHaCe. Sok z liści ma delikatnie słodki smak, na listkach widać wyraźnie białe włoski(jak i na całej roślnie zresztą). Myśle że taki dobry lolek na dwóch zrobi swoje.
Pozdro hodowcy i nastukani chłopcy:D
 
S

sdfsdf

Guest
oj to musze was rozczarowac :/ bo taka przemyslowka ma BARDZO MALO thc ;/ niestety wasze trudy sa na marne :/ lepiej kupice sionka w jakims renomowanym sklepie na dole macie banerek :p albo jesli chcecie outa to kupice od quakeminda on ma bo od niego kupoowalem :)
pozdro!
 

depres15

Well-known member
Rejestracja
Sty 13, 2006
Postów
155
Buchów
0
10 nasion za 30 zl czyli taniocha i nasiona bardzo dobre mi wykielkowaly wszystkie :cheers: odmiana easy sativa :thumright: peace :D
 

BMS

Well-known member
Rejestracja
Kwi 5, 2006
Postów
87
Buchów
0
Z chęcią bym kupił te nasiona ale niemam swojego adresu bo mieszkam ze starszymi :pl: zna ktoś jakiś sposób żeby innaczej z nim załatwic kupno?
 

rusko

Well-known member
Rejestracja
Lut 24, 2006
Postów
116
Buchów
0
to zapytaj sie kumpla który ma luzz na chacie czy ci nie odebrał by kartki z przysyłką
 

BMS

Well-known member
Rejestracja
Kwi 5, 2006
Postów
87
Buchów
0
Niema opcii.... ku**a jak minie to wk***ia :farao: ! A możeż ,,raz,, dać te fotki zobacze jak to wygląda.
 
Status
Ten wątek został zamknięty.

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany

Polecana klinika konopna GreenDoctor.pl

Góra Dół