• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

NASIONAMARIHUANY.PL 1100 odmian! 70 producentów! 100% zaufania! Najtaniej! Sklep z klasą

zGesio

ELO 420
Rejestracja
Gru 5, 2019
Postów
473
Buchów
911
Odznaki
2
Pewnie nie mieli na stanie tego co wybrałeś, ale powinni dać znać. Wynagrodzą czekanie gratisowymi ziarnami, jak to mają w zwyczaju.
 

Rumcajz

Well-known member
Rejestracja
Lip 31, 2020
Postów
465
Buchów
1,756
Odznaki
3
Tak to sobie tłumaczę i na pewno tak jest, jednak 8 dni to już sporo, dlatego się przypominam hehe :) nawet sie domyślam, która odmiana może zwalniać cała akcję :D
 

nasionamarihuany

Partner forum.haszysz.com
Rejestracja
Lis 28, 2013
Postów
517
Buchów
16
Dziś to wychodzi do Ciebie. Tak, mieliśmy problem z jedną odmianą - czasem trzeba my też musimy poczekać, żeby zroganizować wszytsko. Przepraszamy, że tyle czekałeś - my zawsze robimy co się da, ale nie wsyztsko od nas zależy... Pozdrawiamy!
 

Rumcajz

Well-known member
Rejestracja
Lip 31, 2020
Postów
465
Buchów
1,756
Odznaki
3
Wszystko rozumiem :) Dzięki i pozdrawiam
 

panpestka.pl

Partner forum.haszysz.com
Rejestracja
Lis 23, 2017
Postów
375
Buchów
695
Musimy stanąć w obronie chłopaków z @nasionamarihuany
Dzieje się źle w branży konopnej. Wszystkie firmy z płatnościami automatycznymi traktują Nas jako podmiot wspierający terroryzm i pranie brudnych pieniędzy. Google w marcu 2020 wyjebał całą branże związaną z nasionami z google adwords. Paypal to samo a do dziś matoły wysyłają nam newsletter - zajebiście. Zamknięcie Dinafem, Humboldt i ich hurtownia - to był potężny strzał dla wszystkich.
@Rumcajz pewnie czas oczekiwania zostanie zrekompensowany przez chłopaków ;)

Dlatego zamawiajcie lepiej pestki z tygodniowym wyprzedzeniem bo raczej wszystkie sklepy w PL będą miały ten problem :(
 

nasionamarihuany

Partner forum.haszysz.com
Rejestracja
Lis 28, 2013
Postów
517
Buchów
16
Chcieliśmy tylko powiedzieć, że nasze promo na Outdoor 2021, które odpalamy niedługo, to będzie coś WIELKIEGO. Coś tak dużego, jak joint firmy RollaJohn, który możecie tu zgarnąć. Wystraczy, że powiesz nam, dlaczego Ty powinieneś go mieć i jeżeli spodoba nam się odpowiedz wysyłamy go do ciebie. :)


 

HollyWeed

WEED NERD 👽
Rejestracja
Lip 11, 2019
Postów
202
Buchów
67
Powinienem go mieć ponieważ uwielbiam chodzić po górach i już wyobrażam sobie jak biorę go na szczyt żeby machnąć pare zajebistych fotek z dwóch największych pasji ;) a do tego moja żona na pewno miałaby z niego pociechę w domu :smoking:

„gdzieś na szczycie góry wszyscy razem spizgamy się”
 
Ostatnia edycja:

BlackMen

Well-known member
Rejestracja
Gru 14, 2014
Postów
2,709
Buchów
1,622
Odznaki
1
O Panie do namiotu by była idealna na nocnych zasiadkach na grube karpiszony, chcę taką! :fishh:🐟
 
Rejestracja
Lis 19, 2010
Postów
694
Buchów
1,332
Odznaki
4
Są takie dni że po wieczornej konsumpcji jointów, włącza się ban na łóżko. Kanapa nie jest wygodna i na dodatek jak to na kanapie nie ma się do kogo przytulić. Powinienem go mieć na takie sytuacje. By noc była przytulniejsza.
 

bigpappa

Well-known member
Rejestracja
Mar 8, 2021
Postów
107
Buchów
58
powinienem go miec, gdyz w mej ujowej pracy sa sami wqurwiajacy ludzie pisowcy, ktorzy porownoja trawke do heroiny ,a raczej stawiaja w jednym rzedzie z hellem ,a hell to cwel ofc. Wiec po takich 8 godzinkach pracy w ujowej atmosferze byloby zajebiscie wychillowac sie i z takim lolkiem pod glowa popykac w ps5.
-peace
- sorki za brak diakrytycznych znokow
 

KicKic

Well-known member
Rejestracja
Paź 24, 2020
Postów
173
Buchów
35
Moja kobita często narzeka, że zabieram jej w nocy kołdrę i rolluje pod nogi :).
Myślę, że taki jointcik idealnie by się nadawał do tego, a jednocześnie spokój w domu heh :)
 

Norbi169

Active member
Rejestracja
Kwi 8, 2016
Postów
36
Buchów
0
Pale ciagle a jak spie to nie mogę a mając takiego sprzęta mógłbym tez palić i w nocy bez obaw ze spale chatę jak robotnik katedrę notre dame 😆👌
 

nasionamarihuany

Partner forum.haszysz.com
Rejestracja
Lis 28, 2013
Postów
517
Buchów
16
powinienem go miec, gdyz w mej ujowej pracy sa sami wqurwiajacy ludzie pisowcy, ktorzy porownoja trawke do heroiny ,a raczej stawiaja w jednym rzedzie z hellem ,a hell to cwel ofc. Wiec po takich 8 godzinkach pracy w ujowej atmosferze byloby zajebiscie wychillowac sie i z takim lolkiem pod glowa popykac w ps5.
-peace
- sorki za brak diakrytycznych znokow
Odpoczywaj więc z jointem po cięzkiej pracy:) Napisz nam na info@nasionamarihuany.pl dane do wysyłki. GRATUL!! :)
 

Góra Dół