• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

nawadnianie kropelkowe-nowicjusz parę pytań

Wyszukiwarka Forumowa:
G

Gość

Guest
witam mam pytanie co do nawadnianie kropelkowego..
link do zestawu który zamówiłem:
http://www.growshopjamaica.pl/product/SYSTEM-NAWADNIAJACY-Z-POMPA-12-ROSLIN/?id=771

w podanym linku ten sam zestaw który kopiłem
ten zestaw do jakiego rodzaju podłoza bedzie najlepszy i w jaki sposob go urzywac bo jestem zielony w tym temacie..
mam za sobą parę outdoor-ów a to mój pierwszy indoor.
czy woda ma leciec do donicy czy jak to zrobić..??
z góry dzięki za objaśnienie!

Gumis_

Well-known member
Buchów
0
Tak woda ma leciec do donicy,chyba że jest to hydro :D

G

Gość

Guest
chce ale wtedy będę siedzieć z głowa w boxie 24/7 i nie będę mógł się na patrzeć taki piękny widok.
dziś odebrałem zestaw.
co doradzicie w tej sprawie jak to ogarnąć bo nie chce nic z***ać.
pytam bo jak odpaliłem dziś te pompę spodziewałem sie ze z rurek woda bedzie kapac po kropelce a leci lekkim ciurkiem czy to znaczy ze musze podłaczyc ja pod programator czasowy?
doradzcie tak zeby moim dziewczynką było jak najlepiej.

biedroneczka

Well-known member
Buchów
2
najlepiej będzie jak będziesz podlewał ręcznie. przecież nie będziesz programatora na wyczucie ustawiał? jak chcesz eksperymentować, to posadź sobie jakąś roślinkę i ustaw sobie dozowanie - za dużo zmiennych żeby podać ci dokładny przepis. nikt na odległość ci raczej z tym nie pomoże.

gdzieś w necie widziałem takie cudeńka, które same podlewały kwiatka jak ziemia przesychała...

G

Gość

Guest
znacie jakieś tematy na #.com ze szczegółowych upraw hydro ? podeślijcie mi parę linków

---------- Aktualizacja posta 01:13 ---------- Czas poprzedniego posta 00:52 ----------