• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

Niedobór czegoś w roślince.

Wyszukiwarka Forumowa:

kocurid

Member
Buchów
0
https://www.forum.haszysz.com/solarr/albums/userpics/62172/IMG_0462.JPGhttp://
Siema, dzisiaj zajrzałem do growboxa i zobaczyłem że dolne listki wyglądają na zgnitę, czytałem poradnik "Niedobory Roślin 1/2" ale nie mam pojęcia czy ona ma brak azotu/magnezu czy jest po prostu przelana. Prosił bym bardzo o pomoc ! jestem nowicjuszem i chciał bym uzyskać od was jakieś porady.

https://www.forum.haszysz.com/solarr/albums/userpics/62172/IMG_0462.JPG
IMG_0459.JPG
IMG_0458.JPG
IMG_0462.JPG

https://www.forum.haszysz.com/solarr/albums/userpics/62172/IMG_0458.JPG

Ostatnia edycja:

Capitan Morgan

Well-known member
Buchów
0
widze ze sie oblozyles keramzytem i teraz moje pytanie czy go wyplukales do utraty koloru ?
samego czystego - swiezo kupionego keramzytu nie mozna klasc wprost na zimie gdyz zmienia ph + pobiera substancje odzywcze z gleby !!. nalezy go plukac tak dlugo az woda w ktorej przebywa nie wyplucze wszystkich zbednych substancji czyli az nie bedzie bezbarwna
po wrzuceniu go do wody nabiera ona koloru rdzawgo/glinianego
pluczemy keramzyt minimum 24h czesto zmieniajac wode
prosze to zapamietac byc moze to jest przyczyna problemu

Raf_rk

Well-known member
Weteran
Buchów
2
nie przesadzaj - mi sie nie chciało płukać keramzytu i jakoś nie zaszkodziło

Raf_rk w kazdym wyspiarskim growshopie przy zakupie keramzytu powiedza ci aby go porzadnie przeplukac 24-48h z czesta zmiana wody
kazdy wyspiarski grower ci to powie - na ich doswiadczeniach sie opieram
moze polskie maja inne wlasciwosci moze to zalezy od producenta ale ja kupowalem je w 3 roznych miastach w 3 roznych shopach i zawsze slyszlem to samo - plukanie do utraty koloru
stosuje to do teraz i jest ok nie probowalem bez plukanki