nasiona marihuany

Noob powraca po 2 tygodniach ;] Czy scinac?

Wyszukiwarka Forumowa:
D

delete

Guest
Witam ;)
Krotko i na temat :spalony: Scinać juz?:zjarany:
www.forum.haszysz.com/solarr/displayimage.php?pos=-313596]
normal_20120804609.jpg
[/url]

www.forum.haszysz.com/solarr/displayimage.php?pos=-313595]
normal_20120804607.jpg
[/url]

www.forum.haszysz.com/solarr/displayimage.php?pos=-313594]
normal_20120804606.jpg
[/url]

www.forum.haszysz.com/solarr/displayimage.php?pos=-313593]
normal_20120804604.jpg
[/url]

www.forum.haszysz.com/solarr/displayimage.php?pos=-313592]
normal_20120804601.jpg
[/url]
 

hantys

Member
Rejestracja
Sie 2, 2012
Postów
13
Buchów
0
Nieee, no co Ty, poczekaj jeszcze. Daj napuchnąć tym topom.
 
D

delete

Guest
Dwa tygodnie temu wrzucilem fotki i powiedzieli mi ze 2 tygodnie jeszcze trzeba poczekac wiec myslalem ze juz gotowe:spalony:
 

Zielarz2

Well-known member
Rejestracja
Cze 15, 2008
Postów
289
Buchów
0
chlopie zobacz ilr lisci scinasz jak bedzie wiekszosc topow a mniejszosc lisci nie odwrotnie
 

Green Dragon

Wałkarz
Rejestracja
Mar 31, 2010
Postów
2,667
Buchów
15
w tym przypadku na moje to nie bedzie duzo wiecej topow...jak widac roslina miala problemy w przeszlosci wiec nie da nie wiadomo jakich profitow...

jak chcesz to mozesz kosic bo to duzo wiecej nie napuchnie moim zdaniem..
na kilka lufek zawsze bedzie <peace>

A mam takie pytanie jeszcze przed scinka zrobic jej jakis manicure zeby troche napuchla czy nie oplaca sie?

mozesz podczas scinki wyciac troche lisci to bedzie lepszy smak trawy ale nie wycinaj ich zbyt wiele bo nic Ci tam nie zostanie ;)
 
Ostatnia edycja:
D

delete

Guest
Poczekam jeszcze kilka dni :spalony: A mam takie pytanie jeszcze przed scinka zrobic jej jakis manicure zeby troche napuchla czy nie oplaca sie?
 

H4XOR1

Active member
Rejestracja
Lip 12, 2012
Postów
32
Buchów
0
Rowniez posiadam ak47 od ekipy f2seeds jednak moje sa na oucie ,bardzo chwale sobie te pestki (tanie,krzaki sa duze ,pokrzaczone[mimo ze automat+jeszcze bez treningu!] wydaje mi sie ze albo trafiles na slaba pestke albo nie zapewniles odpowiednich warunkow swoim kobieta :)
Zapraszam do mnie :spalony:
Z buszkiem!
 
D

delete

Guest
Sprawa się wyjaśniła, można zamknąć/usunąć (hwasta) :p
 
D

delete

Guest
Ile z niego może wyjść suchego ?
 
Ostatnia edycja:

blador1

Well-known member
Rejestracja
Maj 29, 2012
Postów
198
Buchów
0
To sie nadaje na najwiekszy ilosciowo harvest:harvest:
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół