• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

Nowa przygoda, poszukuje print/strzykawke

muu

Well-known member
Buchów
60
Witajcie, to moj pierwszy post niekonopny :)
Czesc z was moze mnie kojarzyc z fotorelacji indoor (linki w podpisie).
Ogolnie jestem nowy w temacie uprawy psylo, jednak konsumuje od lat :p
Od ponad tygodnia zaglebiam sie w wiedze na ten temat oraz kompletuje przedmioty potrzebne do uprawy.
Przeczytalem mase poradnikow, artykulow, obejrzalem rozne filmy. Ogolnie sporo godzin poswiecilem w zaglebienie sie w temacie.

Pierwsza uprawe mam zamiar zaczac wedlug tego poradnika:
https://www.forum.haszysz.com/showth...nsis-Od-A-do-Z

W sumie skompletowalem juz wszystko co najwazniejsze. Na zdjeciu brakuje jedynie maseczki, rekawiczek, wacikow i folii alu - przedmioty te kazdy z nas ma w domu, wiec nie wyciagalem do zdjecia.
Jedyne czego mi brakuje do pelnej ukladanki to odcisku, tudziez strzykawki z zarodnikami.

Jesli byl by ktos na tyle mily zeby wspomoc na start, to bylo by super. Obiecuje od siebie (tak jak za kazdym razem mialo to miejsce w przypadku OS konopnego) dac z siebie wszystko i poprowadzic fotorelacje do konca.
Z gory wielkie dzieki za jakiekolwiek zainteresowanie i pomoc :)

IMG_20210128_111232.jpg

wd40

Well-known member
Buchów
54
Jak mieszkasz gdzieś na wyspach(czyt. Anglia, Walia, Irlandię czy tam Szkocj to.moge coś podesłać)

BZK

Konopny Świr.
Buchów
1,907
Odznaki
7
Wyślij mi na priv bezpieczny adres.

Bardzo dobrze się przygotowałeś!

:tiphat:

Rolnik_Małorolny

Well-known member
Buchów
973
Odznaki
4
[MENTION=95740]muu[/MENTION] elegancko skompletowane. Jeśli potrzeba mogę podesłać dwa printy pocztą polską na bezpieczny adres żebyś miał na czym ćwiczyć ;)
Pozdro!

muu

Well-known member
Buchów
60
[MENTION=95740]muu[/MENTION] elegancko skompletowane. Jeśli potrzeba mogę podesłać dwa printy pocztą polską na bezpieczny adres żebyś miał na czym ćwiczyć ;)
Pozdro!