- Rejestracja
- Maj 30, 2009
- Postów
- 15,718
- Rozwiązań
- 1
- Buchów
- 17,230
- Odznaki
- 1
Jo,
Znalazłem dziś art:
(...)wersja produkcyjna nowej Syrenki ma być gotowa już w przyszłym roku. Samochód - tak samo jak kultowy poprzednik - powstaje w oparciu o solidną (tym razem przestrzenną) ramę, do której montowana jest wykonana z kewlarowych kompozytów karoseria. Zgodnie z tradycją Syrenka otrzymała dwudrzwiowe nadwozie i napęd na przednią oś.
Pod maską miejsce dwusuwowego motoru opracowanego pierwotnie z myślą o motopompie zajmie najprawdopodobniej benzynowa, czterocylindrowa jednostka konstrukcji General Motors. Silniki o pojemności 1,4 l (w jakie wyposażonych jest większość prototypów) rozwijają moc około 90 KM. To wystarcza, by samochody osiągały prędkość maksymalną w okolicach 180 km/h. Warto dodać, że w Syrenkach stosowane mają być silniki z rodziny bifuel fabrycznie przystosowane do montażu instalacji LPG (m.in. wzmocnione gniazda zaworowe).
http://motoryzacja.interia.pl/samoc...albys-takie-auto,nId,1864244#commentsZoneList
I co? Podoba się?
Znalazłem dziś art:
(...)wersja produkcyjna nowej Syrenki ma być gotowa już w przyszłym roku. Samochód - tak samo jak kultowy poprzednik - powstaje w oparciu o solidną (tym razem przestrzenną) ramę, do której montowana jest wykonana z kewlarowych kompozytów karoseria. Zgodnie z tradycją Syrenka otrzymała dwudrzwiowe nadwozie i napęd na przednią oś.
Pod maską miejsce dwusuwowego motoru opracowanego pierwotnie z myślą o motopompie zajmie najprawdopodobniej benzynowa, czterocylindrowa jednostka konstrukcji General Motors. Silniki o pojemności 1,4 l (w jakie wyposażonych jest większość prototypów) rozwijają moc około 90 KM. To wystarcza, by samochody osiągały prędkość maksymalną w okolicach 180 km/h. Warto dodać, że w Syrenkach stosowane mają być silniki z rodziny bifuel fabrycznie przystosowane do montażu instalacji LPG (m.in. wzmocnione gniazda zaworowe).
http://motoryzacja.interia.pl/samoc...albys-takie-auto,nId,1864244#commentsZoneList
I co? Podoba się?