• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

Nowy hps ze sklepu e-green-garden nie działa. Poradzcie co robić dalej

Guest

Guest
Napisz wszytko w watkach na forach gdzie jest jego sklep , to będzie nauczka jakiej mało ludzie przestaną tam kupowac i będzie miał większe straty niż ty , jak nie dba o klienta to jego problem , proste .
 

Green-Garden

Member
Rejestracja
Mar 19, 2015
Postów
7
Buchów
0
Witamy wszystkich forumowiczów.
Nie czytaliśmy dokładnie wszystkich postów tutaj, ale zauważyliśmy wiele komentarzy obraźliwych i uderzających w wizerunek naszej firmy. Sprawa tego klienta jest bardzo skomplikowana i komplikacje wynikają tylko i wyłącznie z jego winy. Nie potrafi się dogadać ani telefonicznie ani mailowo w zwykłej sprawie reklamacji. Najpierw facet ma problem, że zestaw kupiony u nas nie jest złożony i gotowy do podpięcia, twierdzi, że Wing powinien być złożony a zasilacz podpięty. Troszeczke jest to dziwne, ponieważ zestaw jest nowy i składa się z trzech oryginalnych elementów i nie jest to jakiś byle zestaw z Allegro. Druga sprawa to klient twierdzi, że aby podpiąć zasilacz do lampy potrzeba "fachowca" - pytanie czy trzeba być fachowcem aby podpiąć trójżyłowy kabel albo zrobić sobie wtyczke? Sprawa reklamacji to już kompletny odjazd ze strony tego człowieka. Sprzęt odpalił i działał, awarii uległ po jakimś czasie zasilacz. Klient domaga się aby natychmiast wydać mu nowy sprzęt bez czekania na jakąkolwiek odpowiedź ze strony producenta co nie jest normalne w przypadku takich sprzętów. Proszę zrozumieć, gdyby chodziło o zwijarkę to możemy wysłać od razu nową, ale jeśli chodzi o taki sprzęt to musimy dowiedzieć się co stało się z tym konkretnym egzemplarzem. Zasilacz przyszedł do nas działający, sprawdziliśmy i wysłaliśmy. Klient po odebraniu stwierdził, że sprzęt działał 4 godziny i się wyłączył za co wszystko obarczył nas winą i wysłał tonę maili. Sprzęt ponownie trafił do nas a my ponownie wysłaliśmy go do producenta. Z tego powodu widząc postawę klienta i nie chcąc dalej zaogniać sytuacji postanowiliśmy wczoraj wydać z magazynu nowy zasilacz a na egzemplarz reklamowany zaczekać. Martwi nas takie poruszenie szczególnie, że wykonywaliśmy wszystkie swoje obowiązki rzetelnie, terminowo i nie unikaliśmy jakiegokolwiek kontaktu. Jest Pan pierwszym naszym pierwszym klientem, który zrobił nam złą opinię i chciałbym podkreślić, że nigdy nikogo nie oszukaliśmy a w tej sytuacji jesteśmy również stroną poszkodowaną tak samo jak i Pan. Szkoda, że nie potrafi Pan tego zrozumieć.

Chciałbym się również odnieść do postów użytkowników którzy piszą, że powstają sklepy bez magazynów, oszuści itp. itd.
Nasz sklep powstał rok temu, działamy stacjonarnie, przez internet i obsłużyliśmy bardzo wielu klientów. Mamy też konto na Allegro który od początku istnienia ma Standard Allegro, chyba to nie jest przypadek? Zapraszamy, chętnie pokażemy ile mamy asortymentu dostępnego od ręki, ile jest w sklepie a ile na magazynie.

Proponuję, aby zamknąć ten wątek ponieważ sprawa została przez nas rozwiązana zanim go zobaczyliśmy. Jednocześnie proszę zostawić całą tą dyskusję do przeczytania każdemu kto uwierzył w te wszystkie wypisywane tu bzdury.
 
Ostatnia edycja:

Gandi

Daddy Cool
Obsługa forum
Administrator
Rejestracja
Maj 17, 2009
Postów
9,325
Buchów
15,833
Odznaki
2

PisiontyWieśław

Well-known member
Rejestracja
Lip 31, 2015
Postów
184
Buchów
0
Osobiscie u was nie kupowalem ale znajomy bral z tego co pamietam nawozy i wentylatory i nie bylo problemow. Pozdro
 

Green-Garden

Member
Rejestracja
Mar 19, 2015
Postów
7
Buchów
0
Bo tylko takie problemy są niestety nagłaśniane, a setki zadowolonych klientów w Polsce i za granicą wtedy są w tle. Dziękujemy za wsparcie i pozdrawiamy.

---------- Post Zaktualizowany 11:33 ---------- Data pierwszego postu 11:19 ----------

http://konsumentwsieci.pl/kolejna-reklamacja-wadliwego-towaru-na-podstawie-rekojmi-procedura/


Konsument – tak samo jak to miało miejsce w przypadku pierwszej reklamacji – ma do wyboru cztery niezależne od siebie roszczenia:

- naprawa towaru (czyli usunięcie wady)
- wymiana towaru na wolny od wad
- obniżenie ceny
- odstąpienie od umowy


Poza naprawą u producenta nie daliście temu człowiekowi innej opcji . . . .

Początkowo chciał odstąpić od umowy z powodu takiego, że zestaw nie był złożony, jednak w momencie kiedy zasilacz przestał działać zrobiliśmy normalną procedurę gwarancyjną. Nie widzę tu żadnych nieprawidłowości?

Edit : Aha, zapomniałem dodać, że klient odesłał nam zasilacz z gniazdem i twierdził na początku nawet, że żarówka nie wchodzi do gniazda. Sprawdziliśmy i oczywiście wszystko działało normalnie na dowód czego wysłaliśmy mu zdjęcie działającego zestawu i zrobiliśmy przewód z lampholdera do zasilacza. Facet jest chyba chory, ewidentnie kłamie publicznie na forum, co to ma być?
 

#

Administrator
Obsługa forum
Administrator
Rejestracja
Maj 30, 2009
Postów
12,811
Buchów
12,816
Przecież on tu zamieścił korespondencję z Wami, a z niej jasno wynika, że do cywilizowanych standardów, to wam bardzo daleko. Już na samym fakcie, że ten temat się pojawił, cierpi wasza reputacja, a nie jego, bo on pozostaje anonimowy. Swoją drogą i tak jest gość cierpliwy, bo ja bym się z tym tyle nie brandzlował, tylko po odesłaniu chciał hajs z powrotem i złamanego grosza więcej u was nie wydał.
 

Green-Garden

Member
Rejestracja
Mar 19, 2015
Postów
7
Buchów
0
Przecież on tu zamieścił korespondencję z Wami, a z niej jasno wynika, że do cywilizowanych standardów, to wam bardzo daleko. Już na samym fakcie, że ten temat się pojawił, cierpi wasza reputacja, a nie jego, bo on pozostaje anonimowy. Swoją drogą i tak jest gość cierpliwy, bo ja bym się z tym tyle nie brandzlował, tylko po odesłaniu chciał hajs z powrotem i złamanego grosza więcej u was nie wydał.

Może napiszę tutaj chronologicznie jak wyglądała sprawa z tym zamówieniem.
1. Zamówienie zostało wysłane, po 3 próbach odbioru wróciło na magazyn firmy kurierskiej.
2. Klient zdziwiony i z pretensjami dlaczego kurier nie dostarczy mu paczki po godzinie 17. Odpowiadamy, że jeśli w uwagach do zamówienia była taka informacja to zaznaczylibyśmy takie coś, informujemy o dopłacie za kolejne doręczenie z opcją po 17.
3. Dostajemy masę e-maili a to, że zestaw miał być złożony, a to, że odbłyśnik jest niewyprofilowany albo, że gniazdo jest niesprawne aż w końcu dostajemy informację o niesprawnym zasilaczu. Wyrwane z kontekstu teksty nic tutaj nie znaczą, dostaliśmy łącznie z 50 wiadomości z samymi nieuzasadnionymi pretensjami, od momentu wysłania paczki non-stop. Oczywiście tak jak wspominałem wcześniej gniazdo jak i sam zasilacz okazały się być w 100% sprawne na na czego dowód mamy zdjęcie w załączniku.
4. Odsyłamy wszystko sprawne, dostajemy kolejne maile z informacją, że zasilacz przestał działać. W tym momencie niezwłocznie proponujemy przesłanie go do nas, a my przesyłamy go do producenta.
5. W między czasie dostajemy oczywiście maile z pretensjami, zasilacz przychodzi po ok. miesiącu i zostaje przez nas osobiście sprawdzony po czym wysyłamy go do klienta. Zdjęcie działającego sprzętu w załączniku.
6. Powtórka, zasilacz ponownie przestaje działać po kilku godzinach pracy. Dostajemy kolejne maile z pretensjami, oskarżeniami i groźbami. Proponujemy po raz kolejny przysłanie sprzętu do nas i wysyłamy niezwłocznie towar do producenta. Po kilku dniach dostajemy informację, że zasilacz zostanie wymieniony na nowy egzemplarz i decydujemy się na wydanie klientowi nowego sprzętu z magazynu a my czekamy na towar od producenta.

To są jak najbardziej cywilizowane standardy z Naszej strony. Pomimo agresywnej postawy kupującego wykonywaliśmy wszystkie swoje obowiązki rzetelnie i jak najszybciej. Finalnie klient dostał 3 razy sprawny zasilacz i 3 razy przestał działać w trakcie użytkowania, w czym my tu jesteśmy winni? Bardzo proszę wszystkich tu obecnych, żeby nie przekreślali pracy jaką wykonujemy każdego dnia tylko dlatego, że jakiś anonimowy człowiek napisał kilka postów które nas obciążają. My pracujemy na Nasz wizerunek codziennie i takie wynagrodzenie na forum to uwierzcie nic przyjemnego. Uważam temat za zamknięty, a Pan jak jeszcze ma jakieś pytania to nigdy nie unikaliśmy kontaktu. Za to Pan nigdy od nas nie odebrał.



 

Guest

Guest
Pisałem wcześniej wystarczy kogoś osrać w necie i sprawa się szybko wyjaśni ;) .
 

motylanoga

Well-known member
Rejestracja
Paź 7, 2013
Postów
280
Buchów
0
Może napiszę tutaj chronologicznie jak wyglądała sprawa z tym zamówieniem.
1. Zamówienie zostało wysłane, po 3 próbach odbioru wróciło na magazyn firmy kurierskiej.
2. Klient zdziwiony i z pretensjami dlaczego kurier nie dostarczy mu paczki po godzinie 17. Odpowiadamy, że jeśli w uwagach do zamówienia była taka informacja to zaznaczylibyśmy takie coś, informujemy o dopłacie za kolejne doręczenie z opcją po 17.
3. Dostajemy masę e-maili a to, że zestaw miał być złożony, a to, że odbłyśnik jest niewyprofilowany albo, że gniazdo jest niesprawne aż w końcu dostajemy informację o niesprawnym zasilaczu. Wyrwane z kontekstu teksty nic tutaj nie znaczą, dostaliśmy łącznie z 50 wiadomości z samymi nieuzasadnionymi pretensjami, od momentu wysłania paczki non-stop. Oczywiście tak jak wspominałem wcześniej gniazdo jak i sam zasilacz okazały się być w 100% sprawne na na czego dowód mamy zdjęcie w załączniku.
4. Odsyłamy wszystko sprawne, dostajemy kolejne maile z informacją, że zasilacz przestał działać. W tym momencie niezwłocznie proponujemy przesłanie go do nas, a my przesyłamy go do producenta.
5. W między czasie dostajemy oczywiście maile z pretensjami, zasilacz przychodzi po ok. miesiącu i zostaje przez nas osobiście sprawdzony po czym wysyłamy go do klienta. Zdjęcie działającego sprzętu w załączniku.
6. Powtórka, zasilacz ponownie przestaje działać po kilku godzinach pracy. Dostajemy kolejne maile z pretensjami, oskarżeniami i groźbami. Proponujemy po raz kolejny przysłanie sprzętu do nas i wysyłamy niezwłocznie towar do producenta. Po kilku dniach dostajemy informację, że zasilacz zostanie wymieniony na nowy egzemplarz i decydujemy się na wydanie klientowi nowego sprzętu z magazynu a my czekamy na towar od producenta.

To są jak najbardziej cywilizowane standardy z Naszej strony. Pomimo agresywnej postawy kupującego wykonywaliśmy wszystkie swoje obowiązki rzetelnie i jak najszybciej. Finalnie klient dostał 3 razy sprawny zasilacz i 3 razy przestał działać w trakcie użytkowania, w czym my tu jesteśmy winni? Bardzo proszę wszystkich tu obecnych, żeby nie przekreślali pracy jaką wykonujemy każdego dnia tylko dlatego, że jakiś anonimowy człowiek napisał kilka postów które nas obciążają. My pracujemy na Nasz wizerunek codziennie i takie wynagrodzenie na forum to uwierzcie nic przyjemnego. Uważam temat za zamknięty, a Pan jak jeszcze ma jakieś pytania to nigdy nie unikaliśmy kontaktu. Za to Pan nigdy od nas nie odebrał.


1,2 mało ważne zapewne gość zapłacił za dodatkowa wysyłkę i w sumie dobrze jeśli się tak zamotał,

3. nie umiał złożyć albo zasilacz zdychał już powoli, ilość maili jak dla mnie jak najbardziej uzasadniona jeśli fabrycznie nowy sprzęt nie działa (fakt że niektórzy nadmiernie marudzą),

4. po otrzymaniu przesyłki faktycznie nie działał? Jeśli tak czy od producenta dotarła jakaś informacj zwrotna co było przyczyną usterki? (było coś o złym użytkowaniu? czy raczej nic - bo była to np. wada fabryczna)

5. Gdybym kupił od Was graty i coś byłoby nie tak a nie minięłoby ustawowe 14 dni na zwrot bez podania przyczyny nawet jeśli rozpakuję produkt mogę go oddać (https://prokonsumencki.pl/blog/zwro...net-przez-konsumenta-nowa-ustawa-konsumencka/) a nie chcielibyście dać mi całkiem innego nowego wolnego od wad sprzętu albo zwrócić gotówki to graty przywiózłbym do Was osobiście. (Nie oceniam Was jeszcze) Bo przecież najlepiej sprzedać i mieć w dupie bo producent itd... dla Was 3 czy 4 tygodnie to nie dużo przecież rok ma ich aż 52. Producent on produkuje a to Wy jesteście jego przedstawicielami, którzy powinni aby było dobrze stanąć na głowie. Pomyślcie co byście zrobili na miejscu gościa, który bardzo potrzebuje lampy ma coś ułożone w głowie a Wy rozpierdalacie jego plan dokładając mu stresu jakby już miał go mało.

6. fajnie wiedzieć że mieliście u siebie taki zasilacz bo po drodze było info że było to jakies specjalne zamówienie... Trzeba było za pierwszym razem wymienić zasilacz na nową sztukę a zepsutą odesłać do producenta, jesli zasilacz nie wyglądał na rozebrany, przypalony na stykach itd to raczej nie należałoby dopatrywać się winy w sposobie użytkowania czy się mylę?

Najbardziej cywilizowane standardy to jeśli sprzęt jest świerzo sprzedany i nie działa to wymiana na inną sztukę i ewentualne próby dojścia u siebie czy reklamujecie czy gość poprostu się średnio zna i miał za mało umiejętności i dlatego nie działa.

Co do tego że klient dostał 3 razy sprawny sprzęt który się zepsuł po 2-3 czy 4 godzinach tzn. że nie dostał sprzętu sprawnego przed wysłaniem sprzętu do niego trzeba było go odpalić z 3-4 razy w ciągu 48h i wtedy stwierdzić jego sprawność a nie włączyć zatrybił (bo podrodze ktoś nim potrzepał i złapał styk) zrobić zdjęcie i odesłać bo przecież działa. Dodatkowo zapewne naciągając klienta - bo za wysyłki płacił on?


Jeśli chodzi o przekreślanie Waszej pracy nikt raczej tego nie robi ale osobiście (może to za bardzo subiektywne) uważam, że jeśli ktoś ma Was postrzegać mega profi, wracając kolejny raz i polecając to trzeba jeszcze troszkę popracować bo albo robi się coś na 100% albo nie powinno się tego robić wcale. Co do zamykania tematu poczekamy na samego zainteresowanego a może w takzwanym między czasie się odniesiecie do tego że towaru nie można było zwrócić, oraz do tego jak był testowany podczas wizyty u Was no i może dorzucicie info o usterce od producenta? Pozdrawiam i życzę samych sukcesów, bo przecież nie chodzi oto żeby kogoś obrażać a wyprostować zamieszanie!

---------- Post Zaktualizowany 13:03 ---------- Data pierwszego postu 13:00 ----------

Pisałem wcześniej wystarczy kogoś osrać w necie i sprawa się szybko wyjaśni ;) .

Lepiej napisać i wyjaśnić niż srać po kątach i mieć ból dupy.. Dobrze, że w dyskusji udzieliły się obie strony. Czasem każdy może popełnić błąd i zdecydowanie lepiej jest się do niego przyznać niż udawać głupiego. Nie chciałbym aby te słowa były odebrane w kontekście sklepu, najpierw może odniosą się do tego co napisałem a później każdy sam wyciągnie wnioski. Piona!
 

yoshiharu1

Member
Rejestracja
Gru 8, 2015
Postów
10
Buchów
0
Zacznijmy od tego, że gdybyście byli uczciwi i w porządku, to do takich rzeczy by nie doszło. Minęły już ponad 3 miesiące od zakupu, a ja nadal nie mam sprawnego zasilacza.

Zdaniem tego sklepu cała zaistniała sytuacja jest moją winą. Wy, jako sklep nie ponosicie w tej sytuacji żadnej winy. Więc proszę o wyjaśnienie z czego ta moja wina wynika? To, że chciałem dostać sprawny sprzęt za który tyle zapłaciłem, to jest moja wina? Moją jedyną winą jest to, że w ogóle zdecydowałem się na zakup w waszym sklepie. Mogłem kupić w sprawdzonym miejscu. Obeszło by się bez czekania, niepotrzebnych wydatków i nerwów. Ja tego nie zrobiłem, ale cóż, wszyscy uczymy się na błędach.

Miałem do was pretensje, że zestaw nie jest złożony i gotowy do pracy. Nie zaprzeczam. Moje pretensje wynikały z tego, że nigdzie w opisie nie było mowy, że tak nie jest. Jeżeli było, to proszę pokazać mi i innym użytkownikom tego forum, że się mylę. Jeżeli płacę za coś 2000 tysiące złotych, to mam jakieś oczekiwania w związku z zakupionym towarem.

Może i nie potrzeba 'fachowca' żeby zrobić sobie wtyczkę, ale ja się na tym nie znam, w ogóle i muszę prosić o pomoc kogoś kto się zna. To tak jakbym kupował telewizor i sprzedawca mówi, ale kabla do podłączenia telewizora nie ma w zestawie. Musi pan go sam sobie dorobić. Dlaczego nie informujecie kupującego, że zestaw jest niekompletny i do samodzielnego podłączenia? To aż takie trudne? Lepiej nic nie napisać, a później bronić się, że nigdzie nie było o tym mowy. Taka wtyczka kosztuje niecałe 2zł. Wiele byście stracili, gdybyście dorzucali ją do zestawu, albo chociaż zapytali klienta czy chce taką wtyczkę dokupić, bo będzie ona potrzebna?

O tym, że nie wysłaliście mi gniazda za pierwszym razem już nie wspomnieliście.

I po co kłamiecie. Po pierwszym podłączeniu zasilacz był niesprawny. Odmówiliście zwrotu towaru, bo najpierw próbowaliście mnie oszukać, że mam tylko 10 dni na zwrot. Później, że nie mogę zwrócić sprzętu który jest na zamówienie, a za trzecim razem, gdy już wam udowodniłem, że mam prawo zwrócić towar, odpisaliście, że niesprawnego towaru nie mogę zwrócić. Mogę go tylko oddać do naprawy.
Ustąpiłem i zgodziłem się. Po odesłaniu towaru napisaliście, że zasilacz jest sprawny, chociaż nie był, bo go pewnie sami naprawiliście. Po odesłaniu i ponownym podłączeniu działał 4 godziny i tyle po jego sprawności. Po upływie 1,5 miesiąca oddaliście mi zasilacz z naprawy, który tym razem działał 2 godziny i znowu się zepsuł. To przelało czarę goryczy i sprawiło, że zacząłem szukać pomocy we właściwym miejscu.

Próbowaliście mnie oszukać przy zwrocie towaru, zwaliliście na mnie winę, że to przez moją instalację zasilacz się psuje, odmawialiście wymiany towaru, chociaż ten jest ewidentnie wadliwy, naraziliście na niepotrzebne koszty związane z płaceniem za wysyłanie i odsyłanie towaru i to wszystko moja wina? To moja wina, że walczyłem o swoje? Z tego co widzę, to gdybym nie założył tego tematu na tym forum, to nic bym nie zdziałał. W dalszym ciągu odsyłalibyście mi niesprawny zasilacz.

Uważacie, że wszystko co napisałem to kłamstwo? Posiadam wszystkie maile, które do was wysłałem i od was dostałem. Jeżeli uważacie, że kłamię, to zamieście całą tą korespondencję na forum i niech ludzie ocenią kto z nas kłamie.

Piszecie, że potrzeba czasu na odesłanie sprzętu do producenta i weryfikacje czemu akurat ten konkretny egzemplarz się popsuł. Zgadzam się z tym. Tylko dlaczego uczciwy sklep potrafi załatwić takie rzeczy w ciągu tygodnia, a wam potrzeba na to miesięcy? Nie dochodzi do was, że jeżeli nowy sprzęt nie działa od pierwszego podłączenia, to nie jest to normalne i w takich sytuacjach wymienia się sprzęt na nowy od ręki? Ale tak jak napisaliście w jednym z maili, nie będziecie się narażali na koszty.

Wczoraj dostałem informację, że dostanę jednak nowy zasilacz. Ciekawe co sprawiło, że zdecydowaliście się wymienić wadliwy sprzęt? Czyżby obawa, że możecie stracić klientów? Kiedy nowy zasilacz do mnie przyjdzie przekonam się czy tym razem dostałem sprawny sprzęt. Napiszę o tym na forum.

Sklep domaga się zamknięcia wątku. Dlaczego? Niech przyszli klienci wiedzą na co mogą się narazić. Każdy wie do czego takie zasilacze służą. I co ma zrobić przyszły klient kiedy kupi u was taki zasilacz i okaże się on niesprawny? Ma również czekać miesiące aż wy wyślecie go do producenta i kiedyś tam producent go odeśle i może będzie on działał, a może nie. Musicie się nauczyć, że taki sprzęt wydaje się od ręki nowy, bo nikt, kto kupuje taki sprzęt nie może narażać się na czekanie. Niech ten temat będzie przestrogą dla przyszłych klientów tego sklepu, że taki towar kupuje się tylko w sprawdzonych i uczciwych sklepach.

Uważacie się za takich uczciwych. Mieliście dużo czasu by wywiązać się ze swoich obowiązków. To, że ten temat powstał jest tylko i wyłącznie winą waszego podejścia do klienta.

Tak jak napisałem na początku skoro zarzucacie mi, że kłamię, a wy jesteście tacy w porządku, to zamieśćcie całą korespondencję, którą z wami wymieniłem. Z mojej strony to tyle, niech ludzie ocenią, kto w tym sporze miał rację.
 

#

Administrator
Obsługa forum
Administrator
Rejestracja
Maj 30, 2009
Postów
12,811
Buchów
12,816
Minęły już ponad 3 miesiące od zakupu, a ja nadal nie mam sprawnego zasilacza.

Hehe... Gdzie ten zasilacz teraz jest? U Ciebie? Odeślij im go i niech ci hajs oddają łacznie z tymi przesyłkami, za które sam płaciłeś.

Nawet jak był to klient upierdliwy lub szczególnie upierdliwy, to szanujący się sklep już dawno by to ogarnął, choćby po to, żeby mieć święty spokój, a nie po 3 miesiącach gównoburza na forum, w której sklep nie wypada różowo. Jak się macie za profesjonalistów, to nawet nie powinniście publicznie pisać w takim tonie, w jakim to robicie, bo wygląda to jak gadka z przekupką na rynku.
 

motylanoga

Well-known member
Rejestracja
Paź 7, 2013
Postów
280
Buchów
0
Hehe... Gdzie ten zasilacz teraz jest? U Ciebie? Odeślij im go i niech ci hajs oddają łacznie z tymi przesyłkami, za które sam płaciłeś.

Nawet jak był to klient upierdliwy lub szczególnie upierdliwy, to szanujący się sklep już dawno by to ogarnął, choćby po to, żeby mieć święty spokój, a nie po 3 miesiącach gównoburza na forum, w której sklep nie wypada różowo. Jak się macie za profesjonalistów, to nawet nie powinniście publicznie pisać w takim tonie, w jakim to robicie, bo wygląda to jak gadka z przekupką na rynku.

Dokładnie upierdliwy klient dostaje co chciał i znika...

Green-Garden - jeśli trwa to 3 miesiące to szczerze powiedziawszy robicie sobie z ludzi jaja (i to jest ładne określenie) a gościa normalnie okradliście, bo jak nazwać kogoś kto dając słowo (wiem teraz dla wielu ono nic nie znaczy ale ja osobiście cenię ludzi honorowych), że ma solidny towar (powiedzmy wart swojej ceny) do zbycia, dostaje za niego zapłatę i resztę ma w dupie dodatkowo za moment zabiera swój zajebisty towar spowrotem klepiąc "jelenia" po ramieniu mówi: nic się nie martw będzie dobrze i dalej ma go w dupie udając fajnego przeciąga temat w nieskończoność dopiero jak ktoś postraszy palcem zaczyna się coś dziać.

W sklepach typu pręcik wszystko jest zajebiście do momentu kiedy coś się nie zjebie...
 

uho666

Well-known member
Rejestracja
Sie 21, 2008
Postów
2,738
Buchów
5,672
siemka
sa sklepy dobre i sa sklepy...


ja powiem tak- kazdy wie po co komu lampka , kazdy wie ze jak ją ktos kupi bedzie sadzil pomidorki ,

i juz kupujacy w chujowym sklepie jet zmuszony dilowac ze sprzedawaca i walczyc o swoje ma stresa bo wciaz ta roslina jest zakazana

nie raz na forum spotalem sie z ludzmi co nie chcieli odeslac towaru sprzedajacemu bo brali na swoj adres ,i bali sie o bezpieczenstwo, a sprzedawca tylko wsadzil inny przedmiot niz byl kupiony chodzilo naprzyklad o wentylator mieszajacy ze mial byc na klipie a byl zwykly biurkowy

ja uwazam ze jak ktos kupuje zasilacz i nie dziala zglasza to sprzedawcy to te ma obowiazek wyslac nowy jak tylko dostanie stary , bo straty z braku lampki 1000 watt moga byc duze, jak sie nie ma innej lampy, ziemia, nasiona chuje muje ,

dobry sklep po telefonie sam umawia kuriera za wlasny hajs w celu sprawdzenia towaru czy naprawde nie dziala i wysyla nowe,
ja mialem zjebana lampke kiedys zakupiona 2 tys km od domu ,po zgloszeniu na drugi dzien lampka byla u mnie w domu zamieniona na nowa a kurier odebral stara , wiecie ile zaplacil sprzedawca za wysyelke expresowa do mnie 80 e ,

nie rozumiem podejscia ze jakby wynieniali towar to by nie zarobili, znam producenta lumatek , i powiem tak znam 3 sprzedawcow na ebayu od ktorych kupuje kilka lat tylko im napisze ze balast sie zepsul to nie pytaja tylko sla nowy , nawet jak go uzywalem juz rok nawet o paragon nie pytaja sla i tyle dbaja o mnie o moja pasje , a oni zwracaja do producenta a on robi z nim co tam uwaza
tutaj nie ma tlumaczenia ze cos itd nie traktuje sie klientow jak pieniadze klient zadowolony powraca a tak widze co sie dziej to straty raczej bede duze

sa inne dobre sklepy ,dbaja o klienta widocznie nie kazdemu jest dane zarabianie
 

Pizdaczek

Guest
Finalnie klient dostał 3 razy sprawny zasilacz i 3 razy przestał działać w trakcie użytkowania, w czym my tu jesteśmy winni?
bez jaj, macie w ogóle bezczelność coś takiego napisać.
a w czym jest winny kupujący ? stwierdziliście uszkodzenia fizyczne albo grzebanie wewnątrz ?
klient mógł dostać finalnie 500x od was zasilacz ale dopóki nie działa i ma paragon waszym obowiązkiem jest go wymienić na sprawny lub zwrócić kasę.
Mało tego, skoro jest to uzasadniona reklamacja to dlaczego nie zwróciliście mu kosztów wysyłki ?
to że klient jest problematyczny nie oznacza że macie go olać, wstyd dla takiego sklepu jak wy że nie umiecie rozwiązać takiego prostego problemu.
Oddajcie mu kasę za ten zasilacz i będzie po ptokach, wy będziecie szczęśliwi bo odejdzie wam natręt a owy natręt nie będzie się musiał z wami użerać.
'wielki sklep' za jakiego się uważacie zniżył się do poziomu warzywniaczka na rogu
 

BudowniczyBob

Well-known member
Rejestracja
Kwi 11, 2015
Postów
296
Buchów
0
Co do reklamacji to miałem drobną sytuacje w hydrohobby
Podczas składania zamówienia gdy gadałem z chłopakami wybierałem higrometr z czujnikiem na lince jednak podczas zakupów coś kliknąłem źle i wybralem taki bez czujki na lince. Następnie oni bez mojej wiedzy i uprzedzenia mnie o tym SAMI NA WŁASNY KOSZT (bo ten bez linki był kilkanaście zł tańszy i za niego zapłaciłem) wymienili mi przy zamówieniu owy higrometr. Nawet nei wiedziałem ze to zrobili bo się nie pochwalili że naprawili mój błąd. Dowiedziałem się o tym dopiero gdy włączyłem higrometr i okazało się że nie mierzy wilgoci, był uszkodzony, napisałem do hydro ze dostalem uszkodzony i dostalem odpowiedz w stylu "przepraszamy, chcieliśmy pomóc i przedobrzyliśmy, oczywiście wyślemy nowy" (myślałem o co chodzi z tym ze chcieli pomoc i wtedy wlasnie sprawdzilem dokladnie swoje zamowienie) nowy mam na myśli taki sam nowy z czujnikiem na lince i znowu NA ICH KOSZT bez żadnego odsyłania starego. Jednakże mnie olśniło że jak nie chcą go chłopaki z powrotem to napisałem im żeby się wstrzymali z wysyłka ja go sobie otworze i sprawdze może czujnik się odlutował. I tak też było, jeden lut puścił, przylutowałem sobie sam, złożyłem z powrotem, napisałem do chłopaków że działa, posmialiśmy się i każdy był zadowolony a już na pewno ja, no i oni na pewno też bo ostatecznie nie musieli stracić kilkudziesieciu zlotych na higrometr i przesyłkę.
Później wracałem jeszcze raz do tego sklepu, znowu było idealnie. Poleciłem dwóm kumplom, którzy zrobili tam zakupy, jeden małe, drugi na bardzo duży projekt.
Jaki z tego morał?
Zadbaj o klienta a klient zadba o Ciebie i wróci, wróci ale niekoniecznie sam.

Poza tym mogę jeszcze polecić growshop flora-fauna, idealna obługa, zamówienia bez problemu od ręki czy to mailo czy przez sklep, łatwy kontakt na stronie lub forum, towar niedostępny na stanie sprowadzany od reki i na drugi dzień wysyłany.

No nic mam nadzieje że problem zostanie rozwiazany i 1000W w końcu ogrzeje pomieszczenie kolegi. Na przyszłość pozostaje kupowac w sprawdzonych growshopach.
 

rogal08

Member
Rejestracja
Paź 14, 2015
Postów
5
Buchów
0
Kolego zapoznaj się z tą stroną https://uokik.gov.pl/
Byłem kiedyś na szkoleniu w którym właśnie mówiono o zakupach internetowych i każdy ma prawo zwrócić towar do 14 dni od jego otrzymania, a co najlepsze sprzedający powinien nam zwrócić koszta wysyłki.
Co do reklamowania towaru masz pełne prawo żądać naprawy lub wymiany, jeśli sprzedający na to nie przystanie masz prawo do uwzględnienia obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Jeśli chciał byś coś więcej to mogę poszukać nr do ich siedziby w łodzi i tam dostaniesz wszystkie potrzebne info i pomoc. Pozdrawiam
 

Truman

Guest
Pisałem wcześniej wystarczy kogoś osrać w necie i sprawa się szybko wyjaśni ;) .

I wychodzi na to ze "e-green-zapłać nam 2 tysiace a my bedziemy mieli wyjebane na sprzet czy działa godzine czy dwie" dalej umywa rece od wszystkiego. Powodzenia dalej w "interesach" i wypierdalaniu ludzi kiedys sie to na was odegra.
 

Green-Garden

Member
Rejestracja
Mar 19, 2015
Postów
7
Buchów
0
I wychodzi na to ze "e-green-zapłać nam 2 tysiace a my bedziemy mieli wyjebane na sprzet czy działa godzine czy dwie" dalej umywa rece od wszystkiego. Powodzenia dalej w "interesach" i wypierdalaniu ludzi kiedys sie to na was odegra.

Naucz się czytać ze zrozumieniem i nie siej propagandy, bo klient dostał właśnie 3 raz w 100% działający sprzęt. Czekamy na informację od założyciela tematu i bardzo prosimy o nie pisanie niepotrzebnych i nic nie wnoszących komentarzy.

Korzystając z tego, że ten wątek ogląda parę osób chcemy Wam wszystkim życzyć Zdrowych i Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku. Szykujemy sporo nowości i promocji w Nowym Roku także zachęcamy Was do śledzenia nas na bieżąco. Jednocześnie informujemy, że wstrzymujemy sponsorowanie forum # czego następstwem jest brak nas w zakładce "Zaopatrzenie". Rabaty dla indywidualnych użytkowników for / klientów jak najbardziej dalej są przez nas utrzymane i zachęcamy do kontaktu jeśli taki rabat chcielibyście otrzymać.
 

Góra Dół