• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

Nowy hps ze sklepu e-green-garden nie działa. Poradzcie co robić dalej

Fee_d

Kiedys rudy, teraz łysy..
Rejestracja
Mar 16, 2013
Postów
527
Buchów
0
Naucz się czytać ze zrozumieniem i nie siej propagandy, bo klient dostał właśnie 3 raz w 100% działający sprzęt. Czekamy na informację od założyciela tematu i bardzo prosimy o nie pisanie niepotrzebnych i nic nie wnoszących komentarzy.

Korzystając z tego, że ten wątek ogląda parę osób chcemy Wam wszystkim życzyć Zdrowych i Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku. Szykujemy sporo nowości i promocji w Nowym Roku także zachęcamy Was do śledzenia nas na bieżąco. Jednocześnie informujemy, że wstrzymujemy sponsorowanie forum # czego następstwem jest brak nas w zakładce "Zaopatrzenie". Rabaty dla indywidualnych użytkowników for / klientów jak najbardziej dalej są przez nas utrzymane i zachęcamy do kontaktu jeśli taki rabat chcielibyście otrzymać.

Bo kto by promował złodziejaszków he he :).

I tak nawiasem mówiąc, kupiłem ostatnio nowego hps'a, w jednym z niemieckich sklepów który polecił mi jeden grower z forum. Balast był nie sprawny, zgłosiłem sprawę po sprawdzeniu sprzętu do sklepu, wraz ze zdjęciami i wysłali kolejny balast, pomimo że nie odesłałem jeszcze starego. Po stary zepsuty balast przysłali kuriera na własny koszt po jakimś czasie, na czym ja nie ucierpiałem brakiem balastu.
Widać wy nie należycie do takich sklepów więc nie ma czego żałować. Pozdro
 

Hlaj Bruv LOL

Well-known member
Rejestracja
Lis 26, 2015
Postów
73
Buchów
0
Widać, że sklep "Green-Garden" jest prowadzony przez młodych kogutów. Sam ton w jaki się wypowiadają o tym świadczy. Który sprzedawca mówi do potencjalnego klienta "naucz się czytać", lol.

Nie ma to jak w antyreklamowym temacie zrobić sobie reklamę, wstyd.

Rabaty dla indywidualnych użytkowników for / klientów jak najbardziej dalej są przez nas utrzymane i zachęcamy do kontaktu jeśli taki rabat chcielibyście otrzymać.

PS. Ogóle sposób w jaki się wyrażacie i co sobą pokazujecie odpycha mnie do zakupów w Waszym sklepie. Nie przez negatywną opinię, a swoje nastawienie.
 

Pizdaczek

Guest
Po co rabat na popsuty sprzet?

Reasumujac:
×na stronie macie owy sprzet, handlujecie nim a mimo tego jest to specjalne zamowienie?
×Wyslaliscie wielokrotnie wadliwy sprzet nie kwapiac sie z oddaniem pieniedzy za koszta wysylki
×odsylacie do producenta mimo iz dowod zakupu w postaci paragonu jest wystawiony na wasz sklep a co za tym idzie reklamacje i gwarancja rowniez
×mowicie ze to wina kupujacego
×nie potraficie przyznac sie do bledu mimo, iz na chlopski rozum nie jest to wasza wina. Sprzet mogl byc po prostu wadliwy ale wy obarczacie kosztami i nerwami klienta
×zamiast odeslac sprzet od razu do producenta na wasz koszt i nie dopusci do takiej chryji i wstydu jaki padl na wasz sklep to wy idziecie w zaparte i macie klienta w dupie.

Pelna profeska, nic dodac nic ujac.
 
Ostatnia edycja:

Green-Garden

Member
Rejestracja
Mar 19, 2015
Postów
7
Buchów
0
Widać, że sklep "Green-Garden" jest prowadzony przez młodych kogutów. Sam ton w jaki się wypowiadają o tym świadczy. Który sprzedawca mówi do potencjalnego klienta "naucz się czytać", lol.

Nie ma to jak w antyreklamowym temacie zrobić sobie reklamę, wstyd.


PS. Ogóle sposób w jaki się wyrażacie i co sobą pokazujecie odpycha mnie do zakupów w Waszym sklepie. Nie przez negatywną opinię, a swoje nastawienie.

Witamy,

jeśli zarzuca nam się rzeczy z kosmosu to odpowiedź jest adekwatna. Nie jest to wątek antyreklamowy wbrew pozorom ;) Nie wysyłaliśmy niesprawnego sprzętu, kupujący otrzymał własnie 3 raz nowy zasilacz i co tu jeszcze komentować? Młode niewychowane koguty są obecne na tym forum co widać na każdej stronie tego wątku. Wielu obserwuje ten temat i nieliczni się udzielają, dostajemy wiadomości wsparcia których pozwolicie, że nie będę tu cytował bo wielu mogłyby urazić. W każdym bądź razie ta bardziej rozsądna i rozumna część forum siedzi w cieniu i tylko obserwuje.

Użytkownik Swiezaczek kolejny, który nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem kilku wiadomości, ale za to doskonale wychodzi mu sianie nienawiści w trakcie świąt.

1. Na stronie mamy mnóstwo zestawów oświetlenia jak i uprawowych z różną dostępnością, wszystko jest widoczne na stronie.
2. Wysłaliśmy wielokrotnie SPRAWNY SPRZĘT na czego dowód wysłaliśmy zdjęcia.
3. Nie odsyłamy do producenta tylko przyjmujemy natychmiast wadliwy sprzęt i rozpoczynamy normalną procedurę gwarancyjną.
4. Nie zrzucamy winy na kupującego, nie ma tu niczyjej winy a niektórzy próbują ją zrzucić bezpodstawnie na nas.
5. "nie potraficie przyznac sie do bledu mimo, iz na chlopski rozum nie jest to wasza wina" - dokładnie, NA CHŁOPSKI ROZUM TO NIE NASZA WINA (brawo!). Kupujący nawet zarzucił nam w pewnym momencie samodzielną naprawę zasilacza czego w ogóle lepiej nie komentować. O jakich kosztach mówimy? Koszta wysyłki do producenta ponieśliśmy my.
6. Kupujący dostał 3 razy 100% sprawny sprzęt i nie idziemy w zaparte, przedstawiamy sytuacje czarno na białym tak jak jest.

Korzystając z okazji przedstawiam godziny otwarcia w trakcie świąt :

24, 25, 26 nieczynne
31 sylwester - 9:00 - 15:00​

Spokojnych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku życzymy całą ekipą ;)
 

slow burn

Well-known member
Rejestracja
Lip 15, 2013
Postów
1,132
Buchów
0
Odznaki
1
Witam
Wszystko rozumiemy:) wysłaliście 3x sprawny sprzęt który padł 3x po podłączeniu(chwilę po podłączeniu). Ile razy można naprawiać tą sama rzecz na ta sama usterkę?moim zdaniem sprzęt jest wadliwy i widocznie trzeba go po prostu zezłomować a pieniążki oddać jeśli sytuacja się powtórzy 4x:) ewidentnie sprzęt nie nadaje się do sprzedaży skoro co chwile pada. Nie jest sztuka kupić sprzęt za 2tysiące złotych i naprawiać go co chwilę. Tylko kupić podłączyć i żeby działał dużo dłużej niż jest na niego gwarancja. Proste?Skoro płace za coś pieniążki to ma być to sprawne i ma się nie zepsuć za 3dni. Jak się zepsuje to owszem jest reklamacja ale ile razy można naprawiać tą sama rzecz?bez sensu!po drugim razie zażądałbym już zwrotu pieniędzy. Skoro jest taki dobry ten sprzęt to wyślijcie mu nowy, wolny od wad ten sam model a ten zostawcie sobie dla siebie i nie będzie żadnego problemu. W końcu zostawicie sobie dobry sprzęt a jemu wyślecie inny też sprawny i każdy będzie zadowolony:) Pozdrawiam i życzę miłych świąt.
 

Green-Garden

Member
Rejestracja
Mar 19, 2015
Postów
7
Buchów
0
Witam
Wszystko rozumiemy:) wysłaliście 3x sprawny sprzęt który padł 3x po podłączeniu(chwilę po podłączeniu). Ile razy można naprawiać tą sama rzecz na ta sama usterkę?moim zdaniem sprzęt jest wadliwy i widocznie trzeba go po prostu zezłomować a pieniążki oddać jeśli sytuacja się powtórzy 4x:) ewidentnie sprzęt nie nadaje się do sprzedaży skoro co chwile pada. Nie jest sztuka kupić sprzęt za 2tysiące złotych i naprawiać go co chwilę. Tylko kupić podłączyć i żeby działał dużo dłużej niż jest na niego gwarancja. Proste?Skoro płace za coś pieniążki to ma być to sprawne i ma się nie zepsuć za 3dni. Jak się zepsuje to owszem jest reklamacja ale ile razy można naprawiać tą sama rzecz?bez sensu!po drugim razie zażądałbym już zwrotu pieniędzy. Skoro jest taki dobry ten sprzęt to wyślijcie mu nowy, wolny od wad ten sam model a ten zostawcie sobie dla siebie i nie będzie żadnego problemu. W końcu zostawicie sobie dobry sprzęt a jemu wyślecie inny też sprawny i każdy będzie zadowolony:) Pozdrawiam i życzę miłych świąt.

Tak właśnie się stało, 2 razy kupujący dostał sprawny sprzęt od producenta i przestał działać, następnie przy trzecim razie przesłaliśmy nowy zasilacz. Pewnie się już świeci a wysłany został zanim zobaczyliśmy ten temat ;)

Pozdrawiamy i również życzymy miłych świąt!
 

slow burn

Well-known member
Rejestracja
Lip 15, 2013
Postów
1,132
Buchów
0
Odznaki
1
W takim razie zakończyło się wszystko dobrze mimo na początku sporego problemu. Pozdrawiam.
 

Green-Garden

Member
Rejestracja
Mar 19, 2015
Postów
7
Buchów
0
Problem został bardziej rozdmuchany niż faktycznie było, ale z każdymi problemami trzeba sobie radzić i stawiać im czoła ;) Mamy nadzieję, że kupujący nie czuje się już oszukany a zestaw będzie świecić latami ;)
 

motylanoga

Well-known member
Rejestracja
Paź 7, 2013
Postów
280
Buchów
0
Problem został bardziej rozdmuchany niż faktycznie było, ale z każdymi problemami trzeba sobie radzić i stawiać im czoła ;) Mamy nadzieję, że kupujący nie czuje się już oszukany a zestaw będzie świecić latami ;)

Super extra zajebiście, że sprzęt jest sprawy i całkiem nowy i że życzycie mu długiej sprawności tylko czemu to tyle czasu trwało? Nie dało się od razu wysłać nowego, sprawnego i poprawnie sprawdzonego sprzętu? Wrzucić do środka garść uśmiechów i cieszyć się zadowolonym klientem?

Czy sklep jest sklepem tylko po to aby nabijać kabzę??? Czy dla Was jest to raczej drugorzędna kwestia, a poczucie wykonywania pracy dobrze i rozwiązywanie problemów sprawnie jest tym co sprawia wam przyjemność? Odnieśliśmy tutaj wrażenie jakoby sklep był sklepem tylko dla kasy, mając po drodze klienta z problemem w dup.e .

Mam nadzieję, że ta sprawa nauczy Was sprawniejszej pracy, bo każdy może popełnić błąd ale warto z błędów wyciągać wnioski.
Sprawnej pracy, która będzie w Was samych a tym samym we wszystkich w koło wzbudzała wiele pozytywnych emocji oraz myśli o Was!

Wesołych Świąt!
ps. Bob ma trochę racji...
 

Signum

Well-known member
Rejestracja
Wrz 4, 2013
Postów
542
Buchów
0
Może doślijcie stabilizator napięcia?

Nikogo nie bronie,nikogo nie oskarżam.

Klient dostał 2 razy nowy sprzęt,który się spierdolił-albo sprzęt jest do chuja i jest wadliwy na wyjściu z fabryki,albo potrzeba jakiegoś stabilizatora napięcia.Możliwe że są duże skoki napięcia na chacie i sprzęt nie domaga.

1.) Sprzęt to totalne gówno
2.) Coś jest nie tak z napięciem w chacie.
 

TatraMoc

500+ madafaka
Rejestracja
Wrz 6, 2014
Postów
391
Buchów
0
Kiedys czytalem temat jak mial jeszcze jedna czy dwie strony, dzisiaj zobaczylem ze jest wiecej postow wiec nadrobilem i przeczytalem wszystko. Klasyka gownoburzy i antyreklamy, piekne czytadlo na swiateczne popoludnie z piwem w reku. Normalnie jaja - to co wiekszosc tych ludzi ukrytych w cieniu na tym forum lubi.

jeśli zarzuca nam się rzeczy z kosmosu to odpowiedź jest adekwatna. Nie jest to wątek antyreklamowy wbrew pozorom ;)

Racja racja, doskonala reklama. Gwarantuje, ze prawie kazdy grower, ktory przeczytal temat nigdy nic u was nie kupi. Osoba, ktora sadzi, a po przeczytaniu tego watku kupi u was sprzet to nie grower a szaleniec.

Gratuluje koguty z green green :)

p.s
wiecej juz nie sciemniaj bo od poczatku zawaliles, feed i uho ci napisali jak sie takie sprawy zalatwia.
 

yoshiharu1

Member
Rejestracja
Gru 8, 2015
Postów
10
Buchów
0
Nowa lampa, którą dostałem, działa. Testuje ją od kilku dni. Mam nadzieję, że nie zepsuje się, przynajmniej dopóki jest na gwarancji.

Chciałbym podziękować wszystkim którzy mnie wsparli. Zdaję sobie sprawę, że bez waszej pomocy nic bym nie zdziałał.
 

Góra Dół