nasiona marihuany

Nowy hps ze sklepu e-green-garden nie działa. Poradzcie co robić dalej

Wyszukiwarka Forumowa:

yoshiharu1

Member
Rejestracja
Gru 8, 2015
Postów
10
Buchów
0
Tak jak już pisałem wcześniej nigdy by mi nie przyszło do głowy, że sprzęt za 2000zł może nie działać, a sprzedający robi cię w h..a i całą winę zrzuca na producenta, tak jakby to producent wziął ode mnie kasę za ten sprzęt.
Niestety uczymy się na błędach. Teraz postaram się kupić jakiegoś używanego hps 1000w nim ten, za którego dałem 2 koła wróci z naprawy.
Po raz ostatni odesłałem zasilacz do naprawy. Jeżeli i tym razem wróci niesprawny, to sprawę będę prawdo podobnie zmuszony oddać do sądu. Może wtedy h.je z e-green-garden zmiękną i wymienią mi zasilacz na nowy.
 
P

Pizdaczek

Guest
czy zanim zamówiłeś towar rozmawiałeś lub gdzieś na stronie przeczytałeś że jest to towar na specjalne zamówienie i że rządzi się on własnymi prawami/regulaminem?
czy w ogóle wiedziałeś że taki towar jest 'zamówieniem specjalnym' czy zamówiłeś go przez stronę internetową gdzie było napisane że "produkt jest dostępny" w ilości xx sztuk ?


odpowiedz mu mniej więcej takimi słowami:
"jako iż towar został kupiony w waszym sklepie i mam prawo do złożenia reklamacji to właśnie korzystam z tego przywileju.
w gwoli ścisłości producent odpowiada za jakość towaru i to klient jest pierwszym testerem produktu po wysłaniu go z fabryki do sklepów.
(i taka jest prawda bo fabryki testują zazwyczaj jedną sztukę na całą partię i to 'wyrywkowo')
Zamówiony przeze mnie towar z waszego sklepu okazał się wadliwy i to w waszym interesie jest dopełnić formalności z producentem.
skoro produkt nie działa odnoszę się do was jako iż wyżej wymieniony towar został zakupiony w waszym sklepie i mogę to potwiedzić kserokopią paragonu.
Waszego towaru miałem zamiar używać (a nie wypożyczyć jak to ładnie określiliście) gdyby nie fakt, że jednak jest uszkodzony co znacznie utrudnia jego wykorzystanie.
Mam dosyć waszych zbywań i jeśli odmówicie przysługującej mi reklamacji udam się do UOKiK."

Tak na marginesie - zadzwoń do rzecznika praw konsumenta i się dowiedz szczegółów
800 889 866 – to nowy numer infolinii konsumenckiej, która umożliwia każdemu konsumentowi w Polsce dostęp do pomocy prawnej. Prawnicy odpowiadają także na pytania konsumentów pod adresem porady@dlakonsumentow.pl. Zarówno połączenie, jak i porady są bezpłatne."
 

lumenator

Well-known member
Rejestracja
Sty 10, 2012
Postów
556
Buchów
0
Do lumenator - Były już przypadki, że zasilacze Lumatek nie działały? Ja niestety nie miałem tego komfortu żeby jechać do sklepu i na miejscu kupić zasilacz. Wtedy, w razie gdyby nie działał, mógłbym im go od razu zwrócić. Oni się cały czas upierają, że wysłali mi sprawny zasilacz. To nie ważne, że zepsuł się po 4 godzinach. Był sprawny. A w przypadku awarii mogą go tylko oddać do naprawy. O zwrocie nie ma mowy. Szkoda, że nie zasięgnąłem opinii na forum zanim zdecydowałem się na zakup. Jednak do głowy mi nie przeszło, że taki sprzęt, za takie pieniądze może nie działać.
były i są przypadki dlatego jak zamawiam ze sklepów proszę żeby tą konkretną sztukę wyjęli z opakowania i podpięli na kilka godzin u siebie. gro.cz czy ufoledy nie robią z tym problemów. Wolę jednak odpalany sprzęt, to samo dotyczy ledów też proszę o odpalenie, nawet foty wysyłają :)
btw nikt nie będzie cię pytał do czego ci taka lampa a ty nie masz obowiązku mówić mogą spytać o jej przeznaczenie np. gdyby chcieli ustalić czy klient prawidłowo chciał jej użyć.
 

motylanoga

Well-known member
Rejestracja
Paź 7, 2013
Postów
279
Buchów
0
Up, niech e-green-garden czytając wiedzą, że ciągle ktoś zwraca uwgę na ten wpis, i że rośnie on w siłę. W sumie nie ma co trzeba ich cisnąć bo sklep z tych typu pręcik a po tym stwierdzeniu "gdybyśmy mieli na własną rękę wymieniać każdy zepsuty sprzęt to nie opłacałoby nam się w ogóle funkcjonować" można wnioskować, że więcej gratów mają zepsutych i wszystkich raczej w dupie. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz nie wiem czy jest to regulowane przez nasze prawa konsumenta czy niepisana zasada w np. komputerowych w mojej okolicy, ale jak coś z elektroniki mi się z***ie w ciągu miesiąca od zakupu to dostajesz z marszu nową sztukę bez pytania i marudzenia. Daj znać jak się sprawa rozwiąże a sklep oczywiście pozdrawiamy i pamiętamy...
 
M

makaro

Guest
Up, niech e-green-garden czytając wiedzą, że ciągle ktoś zwraca uwgę na ten wpis, i że rośnie on w siłę. W sumie nie ma co trzeba ich cisnąć bo sklep z tych typu pręcik a po tym stwierdzeniu "gdybyśmy mieli na własną rękę wymieniać każdy zepsuty sprzęt to nie opłacałoby nam się w ogóle funkcjonować" można wnioskować, że więcej gratów mają zepsutych i wszystkich raczej w dupie. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz nie wiem czy jest to regulowane przez nasze prawa konsumenta czy niepisana zasada w np. komputerowych w mojej okolicy, ale jak coś z elektroniki mi się z***ie w ciągu miesiąca od zakupu to dostajesz z marszu nową sztukę bez pytania i marudzenia. Daj znać jak się sprawa rozwiąże a sklep oczywiście pozdrawiamy i pamiętamy...

Jak ich nawet tutaj na forum nie ma, to co ci będa czytać
 
G

Guest

Guest
Napisz wszytko w watkach na forach gdzie jest jego sklep , to będzie nauczka jakiej mało ludzie przestaną tam kupowac i będzie miał większe straty niż ty , jak nie dba o klienta to jego problem , proste .
 

Green-Garden

Member
Rejestracja
Mar 19, 2015
Postów
7
Buchów
0
Witamy wszystkich forumowiczów.
Nie czytaliśmy dokładnie wszystkich postów tutaj, ale zauważyliśmy wiele komentarzy obraźliwych i uderzających w wizerunek naszej firmy. Sprawa tego klienta jest bardzo skomplikowana i komplikacje wynikają tylko i wyłącznie z jego winy. Nie potrafi się dogadać ani telefonicznie ani mailowo w zwykłej sprawie reklamacji. Najpierw facet ma problem, że zestaw kupiony u nas nie jest złożony i gotowy do podpięcia, twierdzi, że Wing powinien być złożony a zasilacz podpięty. Troszeczke jest to dziwne, ponieważ zestaw jest nowy i składa się z trzech oryginalnych elementów i nie jest to jakiś byle zestaw z Allegro. Druga sprawa to klient twierdzi, że aby podpiąć zasilacz do lampy potrzeba "fachowca" - pytanie czy trzeba być fachowcem aby podpiąć trójżyłowy kabel albo zrobić sobie wtyczke? Sprawa reklamacji to już kompletny odjazd ze strony tego człowieka. Sprzęt odpalił i działał, awarii uległ po jakimś czasie zasilacz. Klient domaga się aby natychmiast wydać mu nowy sprzęt bez czekania na jakąkolwiek odpowiedź ze strony producenta co nie jest normalne w przypadku takich sprzętów. Proszę zrozumieć, gdyby chodziło o zwijarkę to możemy wysłać od razu nową, ale jeśli chodzi o taki sprzęt to musimy dowiedzieć się co stało się z tym konkretnym egzemplarzem. Zasilacz przyszedł do nas działający, sprawdziliśmy i wysłaliśmy. Klient po odebraniu stwierdził, że sprzęt działał 4 godziny i się wyłączył za co wszystko obarczył nas winą i wysłał tonę maili. Sprzęt ponownie trafił do nas a my ponownie wysłaliśmy go do producenta. Z tego powodu widząc postawę klienta i nie chcąc dalej zaogniać sytuacji postanowiliśmy wczoraj wydać z magazynu nowy zasilacz a na egzemplarz reklamowany zaczekać. Martwi nas takie poruszenie szczególnie, że wykonywaliśmy wszystkie swoje obowiązki rzetelnie, terminowo i nie unikaliśmy jakiegokolwiek kontaktu. Jest Pan pierwszym naszym pierwszym klientem, który zrobił nam złą opinię i chciałbym podkreślić, że nigdy nikogo nie oszukaliśmy a w tej sytuacji jesteśmy również stroną poszkodowaną tak samo jak i Pan. Szkoda, że nie potrafi Pan tego zrozumieć.

Chciałbym się również odnieść do postów użytkowników którzy piszą, że powstają sklepy bez magazynów, oszuści itp. itd.
Nasz sklep powstał rok temu, działamy stacjonarnie, przez internet i obsłużyliśmy bardzo wielu klientów. Mamy też konto na Allegro który od początku istnienia ma Standard Allegro, chyba to nie jest przypadek? Zapraszamy, chętnie pokażemy ile mamy asortymentu dostępnego od ręki, ile jest w sklepie a ile na magazynie.

Proponuję, aby zamknąć ten wątek ponieważ sprawa została przez nas rozwiązana zanim go zobaczyliśmy. Jednocześnie proszę zostawić całą tą dyskusję do przeczytania każdemu kto uwierzył w te wszystkie wypisywane tu bzdury.
 
Ostatnia edycja:

Gandi

Daddy Cool
Obsługa forum
Administrator
Weteran
Rejestracja
Maj 17, 2009
Postów
11,136
Buchów
20,908
Odznaki
2

PisiontyWieśław

Well-known member
Rejestracja
Lip 31, 2015
Postów
184
Buchów
0
Osobiscie u was nie kupowalem ale znajomy bral z tego co pamietam nawozy i wentylatory i nie bylo problemow. Pozdro
 

Green-Garden

Member
Rejestracja
Mar 19, 2015
Postów
7
Buchów
0
Bo tylko takie problemy są niestety nagłaśniane, a setki zadowolonych klientów w Polsce i za granicą wtedy są w tle. Dziękujemy za wsparcie i pozdrawiamy.

---------- Post Zaktualizowany 11:33 ---------- Data pierwszego postu 11:19 ----------

http://konsumentwsieci.pl/kolejna-reklamacja-wadliwego-towaru-na-podstawie-rekojmi-procedura/


Konsument – tak samo jak to miało miejsce w przypadku pierwszej reklamacji – ma do wyboru cztery niezależne od siebie roszczenia:

- naprawa towaru (czyli usunięcie wady)
- wymiana towaru na wolny od wad
- obniżenie ceny
- odstąpienie od umowy


Poza naprawą u producenta nie daliście temu człowiekowi innej opcji . . . .

Początkowo chciał odstąpić od umowy z powodu takiego, że zestaw nie był złożony, jednak w momencie kiedy zasilacz przestał działać zrobiliśmy normalną procedurę gwarancyjną. Nie widzę tu żadnych nieprawidłowości?

Edit : Aha, zapomniałem dodać, że klient odesłał nam zasilacz z gniazdem i twierdził na początku nawet, że żarówka nie wchodzi do gniazda. Sprawdziliśmy i oczywiście wszystko działało normalnie na dowód czego wysłaliśmy mu zdjęcie działającego zestawu i zrobiliśmy przewód z lampholdera do zasilacza. Facet jest chyba chory, ewidentnie kłamie publicznie na forum, co to ma być?
 

#

Obsługa forum
Administrator
Weteran
Rejestracja
Maj 30, 2009
Postów
15,224
Rozwiązań
1
Buchów
16,363
Odznaki
1
Przecież on tu zamieścił korespondencję z Wami, a z niej jasno wynika, że do cywilizowanych standardów, to wam bardzo daleko. Już na samym fakcie, że ten temat się pojawił, cierpi wasza reputacja, a nie jego, bo on pozostaje anonimowy. Swoją drogą i tak jest gość cierpliwy, bo ja bym się z tym tyle nie brandzlował, tylko po odesłaniu chciał hajs z powrotem i złamanego grosza więcej u was nie wydał.
 

Green-Garden

Member
Rejestracja
Mar 19, 2015
Postów
7
Buchów
0
Przecież on tu zamieścił korespondencję z Wami, a z niej jasno wynika, że do cywilizowanych standardów, to wam bardzo daleko. Już na samym fakcie, że ten temat się pojawił, cierpi wasza reputacja, a nie jego, bo on pozostaje anonimowy. Swoją drogą i tak jest gość cierpliwy, bo ja bym się z tym tyle nie brandzlował, tylko po odesłaniu chciał hajs z powrotem i złamanego grosza więcej u was nie wydał.

Może napiszę tutaj chronologicznie jak wyglądała sprawa z tym zamówieniem.
1. Zamówienie zostało wysłane, po 3 próbach odbioru wróciło na magazyn firmy kurierskiej.
2. Klient zdziwiony i z pretensjami dlaczego kurier nie dostarczy mu paczki po godzinie 17. Odpowiadamy, że jeśli w uwagach do zamówienia była taka informacja to zaznaczylibyśmy takie coś, informujemy o dopłacie za kolejne doręczenie z opcją po 17.
3. Dostajemy masę e-maili a to, że zestaw miał być złożony, a to, że odbłyśnik jest niewyprofilowany albo, że gniazdo jest niesprawne aż w końcu dostajemy informację o niesprawnym zasilaczu. Wyrwane z kontekstu teksty nic tutaj nie znaczą, dostaliśmy łącznie z 50 wiadomości z samymi nieuzasadnionymi pretensjami, od momentu wysłania paczki non-stop. Oczywiście tak jak wspominałem wcześniej gniazdo jak i sam zasilacz okazały się być w 100% sprawne na na czego dowód mamy zdjęcie w załączniku.
4. Odsyłamy wszystko sprawne, dostajemy kolejne maile z informacją, że zasilacz przestał działać. W tym momencie niezwłocznie proponujemy przesłanie go do nas, a my przesyłamy go do producenta.
5. W między czasie dostajemy oczywiście maile z pretensjami, zasilacz przychodzi po ok. miesiącu i zostaje przez nas osobiście sprawdzony po czym wysyłamy go do klienta. Zdjęcie działającego sprzętu w załączniku.
6. Powtórka, zasilacz ponownie przestaje działać po kilku godzinach pracy. Dostajemy kolejne maile z pretensjami, oskarżeniami i groźbami. Proponujemy po raz kolejny przysłanie sprzętu do nas i wysyłamy niezwłocznie towar do producenta. Po kilku dniach dostajemy informację, że zasilacz zostanie wymieniony na nowy egzemplarz i decydujemy się na wydanie klientowi nowego sprzętu z magazynu a my czekamy na towar od producenta.

To są jak najbardziej cywilizowane standardy z Naszej strony. Pomimo agresywnej postawy kupującego wykonywaliśmy wszystkie swoje obowiązki rzetelnie i jak najszybciej. Finalnie klient dostał 3 razy sprawny zasilacz i 3 razy przestał działać w trakcie użytkowania, w czym my tu jesteśmy winni? Bardzo proszę wszystkich tu obecnych, żeby nie przekreślali pracy jaką wykonujemy każdego dnia tylko dlatego, że jakiś anonimowy człowiek napisał kilka postów które nas obciążają. My pracujemy na Nasz wizerunek codziennie i takie wynagrodzenie na forum to uwierzcie nic przyjemnego. Uważam temat za zamknięty, a Pan jak jeszcze ma jakieś pytania to nigdy nie unikaliśmy kontaktu. Za to Pan nigdy od nas nie odebrał.



 
G

Guest

Guest
Pisałem wcześniej wystarczy kogoś osrać w necie i sprawa się szybko wyjaśni ;) .
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół