• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

obcinanie duzych lisci

Wyszukiwarka Forumowa:

mateo2558

Member
Buchów
0
Witam, zastanawiam sie czy nie wyciac duzych lisci bo one sa wieksze od dloni a i zaslaniaja duzo? co wy na to no i czy jest jeszcze sens robic jakis trening teraz? Sorki moze za glupie pytanie z tym treningiem ale jestem laikiem;]
Dzieki.

---------- Aktualizacja posta 17:43 ---------- Czas poprzedniego posta 15:25 ----------

ok poczytalem ze mimo wszystko duze liscie sa potrzebne bo zachodzi w nich fotosynteza i lapia duzo swiatla, i na out nie ma sensu wycinac bo slonce wendruje i oswietla wszystko, dzieki,

GreanDean

Member
Buchów
0
jedni obcinaja inni nieobcinaja itd
ja zauwazylem ze obciete duze liscie spowalniaja rozwoj odrostow...
szczeze mowiac to twoj cyrk,twoje malpy rob jak owazasz.

G

Guest

Guest
niema co obcinac lisci przynajmniej na outcie , dlaczego to ardzo proste podczas wegu roslinka zbiera w lisciach składniki odrzywcze azot itp substancje w razie szuszy lub niedoborów roslinka jest na tyle sprytna ze zaczyna pobierac składniki z lisci , liscie wtedy umierają i odpadaja to zachowanie mozna zauwarzyc jesienią kiedy zycie roslinki dobiega konca , wiec niema sensu obcinac lisci bo to tylko szkodzi roslince a nie pomaga :) i niezgodze sie jak ktos mysli inaczej ;) :bounce:

Maryland

Well-known member
Buchów
0
Ja myślę inaczej, swojej roślince zafundowałem już taki zabieg dwa razy i to bez ogródek. Po obcięciu liści wiatrakowych maiłem z nich usypany spory kopiec, więc było ich sporo. Czy to zaszkodziło mojej roślince widać na fotorelacji, oczywiście wykonałem po tym oprysk ASAHI SL.