akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Odżywki automat

Wyszukiwarka Forumowa:
Buchów
5
Witam! Pierwszy raz próbuje swoich sił z automatem na balkonie (Blueberry od JungleSeed 38dzień) i stosuje odżywkę od Green power 5 w 1 (bio), pytanie czy polecacie coś co mogło by znacznie poprawić końcowy efekt zwracając uwagę na to, że nie posiadam wiedzy praktycznej przy stosowaniu owych środków. Aktualnie że względu na bardzo zle warunki pogodowe byłem zmuszony schować roślinkę do środka, aktualnie zdjęcia robione były na krześle gdzie dla wygody na tacce tylko ja podlewalem. Finalnie wyląduje na parapecie aż do poprawy pogody i zastanowię się nad lekkim rozjaśnianiem jej w tym czasie. Pytanie tylko jak ma się stosowanie innych odzywek gdzie aktualnie przebywa tylko na tej jednej z dodatkiem calmagu (biobizz), bo zależy mi na tym by jednak te topki lekko spuchły na swoje warunki i był jakikolwiek efekt, bo nie znam się czy jest znosnie jak na taki okres czasu, z góry dzięki za odpowiedzi pozdro!
-------------------------------------------

Amator botaniki

Well-known member
Buchów
264
Odznaki
1
Ja to też się aż tak nie znam, ale myślę, że główną przeszkodą do napuchnięcia topków będzie ilość światła. Nawozy jak najbardziej, tylko żeby nie przesadzić licząć na niemożliwy efekt. Rośliny potrzebują na kwitnienie głównie potas, potem fosfor (ważniejszy na początkowym etapie powstawania kwiatów. Azotu potrzebują najmniej.
Nie wiem jaki tam skład masz, ale podejrzewam, że tego azotu będzie tam trochę, więc ja bym dawał zaczynając od pół dawki zgodnie z zaleceniami i jak zaczną ciemnieć trochę liście to przerwa.
Niedobory PK pewnie będą, ale zawsze coś tam dostarczysz.

Buchów
5