- Buchów
- 0
piszcie wszystko co wiecie na temat tej roślinki czy ma dobrego kopa itp. itd.
MotorLublin napisał:czy ma dobrego kopa
Z jakiego banku miałeś nasionka? Czy przypadkiem nie chodzi Ci o Orange Bud z Dutch Passion :scratch:MotorLublin napisał:piszcie wszystko co wiecie na temat tej roślinki
lol :sunny: dla takich wypowiedzi warto czasem wpaść na forum :cheers: Szkoda Lubo że nie ma czegoś takiego przy opisie odmian, no nie? THC: 0% or 15%-20% :sunny:lubo napisał:Może nie mieć wcale
to co mam zrobić żeby miało jak najwiekszego??(jestem początkujący) :tongue:lubo napisał:MotorLublin napisał:czy ma dobrego kopa
Może nie mieć wcale, a może być niezłym sk***ysynem. Wszystko zależy od ciebie.
teraz to pozostaje sie modlić r:MotorLublin napisał:nasionka zakupiłem z www.chwast.com
MotorLublin napisał:co mam zrobić żeby miało jak najwiekszego?
Bawisz to dobre określenie... chwast to najpopularniejszy wałkarz na forumXnX napisał:bawisz sie w ogrodnika
pxr napisał:ol dla takich wypowiedzi warto czasem wpaść na forum Szkoda Lubo że nie ma czegoś takiego przy opisie odmian, no nie? THC: 0% or 15%-20%
Heh, ciekawa teoria... Fakt gleba, światło i woda (nawozy!?) są niezbędne konopi do życia. Ale jakim cudem roślina może mieć aż o tyle razy mniej THC? Palenie ze zwykłej parapetówki (parapet słabo naświetlony) będzie mocą porównywalne z paleniem z boxa. Jedyna różnica będzie praktycznie w ilości suszu.lubo napisał:Np. roślina, ktoa ma przypisane 15%THC wcale nie musi tylu mieć, jeśłi dasz za słabą lampę, za mało nawozów, wody itp. to będzie miała 5%THC