nasiona marihuany

Osprzęt box 0.16m^2

Wyszukiwarka Forumowa:

Fantandoo

Active member
Rejestracja
Lip 14, 2019
Postów
38
Buchów
0
Witam
Planuję zakup boxa 40x40x160
Pomożecie dobrać odpowiedni osprzęt?
Całość będzie w zamkniętym, małym pomieszczeniu ok 45x55x240 więc możeby być problem z temperaturą przy hps (nie znam się, ale tak mi się wydaje :D), budżet jaki mam przygotowany to ok 1500-2000 na wszystko w tym nawozy (biobizz gro,flo,top max,bio heaven, do tego mikroryza orca i ziemia biobizz light mix)
początkowo myślałem o ledzie marshydro ts600 lub phytolite naked 60w cob.
Ile panienek do takiego szkraba?
Zależy mi również na zniwelowaniu zapachu w jak największym stopniu.
Za wszelką pomoc z góry dziękuję
 

Ż**l

Ye
Rejestracja
Lis 1, 2010
Postów
10,971
Buchów
19,767
Weź lepiej sobie starter pack od biotabs, na taką powierzchnię to Ci starczy na kilka upraw. Led? lepiej mars, ja mam w 0.16 phytolitea 120 ale to chyba trochę za dużo, jeszcze tego nie rozgryzłem.Chociaż przy 160 to będzie git. Ile panienek? jedna i 10l donica będzie za***iście, im mniej krzaków tym mniej potencjalnych problemów :) z wentylacja to ogarnij mój setup, daje radę, jest cicho i nie śmierdzi.

Wentylacja: AAB Jet Fan 12 PWM 120mm 170m3/h, muszę dorzucić jakiś mieszający, filtr CanLite 75-100m3/h
 

Serfer

Well-known member
Rejestracja
Mar 4, 2020
Postów
50
Buchów
0
[MENTION=35010]Żul[/MENTION] mówisz że taki komputerowy wentyl da radę obsłużyć wydajnie filtr 75-100m3? Myślę o boxie RoyalRoom 40x40x80 z hps 100w i też mi zależy na ciszy i braku zapachu. Myślisz że z tym filtrem i wentylatorem będzie ok? [MENTION=92407]Fantandoo[/MENTION] sorki za podpięcie się do Twojego posta :tiphat:
 

Ż**l

Ye
Rejestracja
Lis 1, 2010
Postów
10,971
Buchów
19,767
Zależy na jakim napięciu puścisz, ale zapie****a aż miło, z ledem dobrze współgra jeżeli chodzi o temp. wewnątrz. Jak chcesz hpsa to weź wyższy bo piekarnik sobie zrobisz.
 

LucjanOG

Tetra Hydro Cannabinol %
Rejestracja
Maj 30, 2019