nasiona marihuany

Oswietlenie szafki ?

Wyszukiwarka Forumowa:

Domend

Member
Buchów
0
Czy mozna zrobic ze zwyklej drewnianej szafki (meble) na 70 cm wysokość i 60 cm szerokości GrowBoxa ? Jeśli tak, to jakie w niej oświetlenie zamontować ?

H

haszyszekk

Guest
Oczywiście że można... najlepsze będą świetlówki kompaktowe albo rury...
HPS nie wchodzi w gre bo za małe gabaryty ja na HPSa... Podaj dokładne wymiary po napisze ci ile czego potrzeba. pzdr

Domend

Member
Buchów
0
Szafka ma dokładnie 73,5 cm długości i 66 cm szerokości. Mam prośbe potrzebuje dokładnych informacji. Jestem w elektronice laikiem. Najlepiej do konkretnych linków (chętnie gotowy już zestaw ze wszystkim, aby podlączyć i żeby działalo). Co mam kupić np. allegro, albo sklep internetowy.

H

haszyszekk

Guest
heh... troche źle mnie zrozumiałeś :) Potrzeba wysokosć, szerokość i długość szafeczki :)
Domend napisał:
podlączyć i żeby działalo
hehe tak łatwo to niestety nie ma... będziesz sie mósiał troche w drucikach pobabrać :)
Ja też jestem w elektronice laikiem ale rade sobie dałem... w sumie mężczyzna mósi umieć żarówke wymienić :sunny: bo inaczej jaki z niego pożytek :king:
Ni martw sie na zapas bo pojdzie łatwiej niż myślisz... troche wiary, kabla, kostka połączeniowa, kilka kompaktów, oprawek, kabel z wtyczką... bla bla (szczególy poźniej) i już masz boxa oświetlonego :) pzdr

[ Dodano: 2006-05-01, 22:09 ]
Domend napisał:
73,5 cm długości i 66 cm szerokości
Domend napisał:
70 cm wysokość i 60 cm szerokości
napisz konkretnie wszystkie wimiary i już będzie dobrze...
Szerokość x Długość x Wysokość i jusz :)

kolo

Member
Buchów
0
bogusik2 napisał:
Oczywiście że można... najlepsze będą świetlówki kompaktowe albo rury...
HPS nie wchodzi w gre bo za małe gabaryty ja na HPSa... Podaj dokładne wymiary po napisze ci ile czego potrzeba. pzdr