akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Outdoor BubbleGummer Femi.

Wyszukiwarka Forumowa:

WujekBarney

Member
Buchów
0
Witam wszystkim :spalony:
Mam do pokazania swoja pierwszą roślinkę , która mam nadzieje trzyma się dobrze ;) niestety 2 ze 3 ziaren nie wyszły :zombi: Jestem początkujący więc liczę na jakieś porady od bardziej zaawansowanych ludzi ;)

to właśnie te maleństwo , które ma już tydzień :
1.

2.
3.
4.
5.

Jak wspomniałem roślinka ma już tydzień , chciałbym ją potrzymac jeszcze jeden tydzien w domu , i dopiero poźniej dać ją na spota, czy jest w tym jakis problem ? :sunny: No i jeszcze takie pytanko czy jak za tydzien bede chciał dać ją na spota to mogę smiało wsadzać ją do docelowego miejsca?;) ( doniczka 30l , wkopana w ziemię ) czy to jeszcze za duże bedzie dla niej ?

Dzieki za wyrozumiałość i porady :)
Pozdrawiam <shiza><shiza><shiza>

jacko

Well-known member
Buchów
0
w przyszłym tygodniu ma być ładna pogoda, ja bym ją wywalił napole, jak sie o nią boisz todaj nanią butelke z dziurą/dziurami. Pozdrawiam

---------- Aktualizacja posta 19:39 ---------- Czas poprzedniego posta 19:38 ----------

w przyszłym tygodniu ma być ładna pogoda, ja bym ją wywalił napole, jak sie o nią boisz todaj nanią butelke z dziurą/dziurami. Pozdrawiam

PS.30 litrów na automata to wystarczająca z wieeelkim zapasem :D
ale pamiętaj żeby woda wypływała z domicy.

WujekBarney

Member
Buchów
0
O pogode się nie martwię , tylko mam taki problemik mały że jade na cały tydzien do roboty w delegaje wyjątkowo ;( i nie bedzie miał się nią kto zajać a tak ten tydzien to w domu ktos mi ją podleje;) wróce w pt i w sobote wywale ją na spota;) może tak byc ?:) :jaraczz: Ale jk zamawiałem ziarenka to nic nie było napisane ze to automat ;) własnie ma dojsc do maks 150 cm ;)
Oczywiscie będę regularnie dodawał zdjecia co tydzien ;)

Ineedmj2

Well-known member
Buchów
0
Trochę późno zabrałeś się za odmianę pełno sezonową mogłeś kupić af nie wiem co z tego wyjdzie :freak2:

G

Gość

Guest