• Uwaga! Uprawa konopi w Polsce i w większości krajów jest nielegalna lub wymaga specjalnych zezwoleń. Przed wykorzystaniem informacji zawartych na tym forum lub w innych naszych serwisach upewnij się jakie przepisy regulują uprawę w Twoim kraju.
  • Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

Outdoor Nuggets [Bebook Flavour]

Bebook

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 2, 2008
Postów
797
Buchów
0
Poruszanie w temacie z automatami spraw z sezonami sprawiło, iż zrodziła się potrzeba stworzenia tego wątku, w którym mam nadzieje, ktoś podzieli się ze mną wrażeniami z kulek outowego projektu (pewnie tez żalami i płakaniem ;)

Przy okazji chciałem pokazać niektóre z matek crosów z obecnego roku. Wszystkie były zapylane bardzo wczesnym Guerilla Grape, nie wszystkie mogą jednak dojść, zwłaszcza phena typowe po indorowcu. Jakość końcowego produktu jest jednak na dużo wyższym poziomie, niż typowych roślin z przeznaczeniem do trzymania na zewnątrz. Z pewniakow trzy crosy z marokiem (w tym jeden polauto), dwa z es, jamajki obie.


1. Jamajka- została niegdyś przywieziona z zielonej wyspy, nie ma jednak cech landrance. Mimo iż widać tu geny napływowe, jej szczególne cechy warte były przedłożenia szerszemu gronu. Zawsze jakaś ciekawostka. Wywalona outdoor nie doszła w pełni, albo raczej nie spuchła odpowiednio, mimo wszystko była najmocniejszym krzakiem sezonu, bijąc wszystkie wynalazki tak popularnych kul od dp. Intensywność zapachu jest rownie wielka co jej miętowa nuta. Aż szczypie w nos. Z budowy jest to zwarty karzeł, jednak długi weg robi potwora zdolnego przeciwstawiać się wiatrom. Pleśń sporadycznie sie trafia, mimo zwartej budowy kwiatu. Żywicy bardzo dużo, przez co dym jest gęstrzy. W crosie z Guerilla Grape napewno się skróci, większość osobników powinna dojść bez problemu.






2. Półautomat z jamajki- W celu skrócenia flo i czasu zapłonu, skrosowano automata lemon skunk x diselryder z wyżej wymienioną jamajką. Powstał bardzo wczesny crosik, troche bardziej liściasty. Bardzo jednak fajny...








3. Critical Jack- usypiacz






4. Critical Sensi Star- Szczyty twarde jak kamień. Szron maksymalny. Zapach średniointensywny, lecz raczej nieprzyjemny, drażniący.






5. Easy Sativa- odporna na pleśń. Tworzy mocne gałęzie zdolne unieść jej niebywale grube topy. Jak to jednak u sativ bywa, jest puchata. Daje duży zbiór, lekkiego, ożywczego materiału. Dobra na całodniowe kosztowanie. Nie umęczy, towarzysko pobudzi. Zapach mało intensywny, lekka nuta mięty. Na końcu żywota przylistki robią się lekko fioletowe.






6. Grejfruty trzy sztuki :) sativa, która dochodzi w 60 dniu flo. To co wyróżnia ją na tle innych sativ to bardzo zbita budowa i szczególne działąnie, w którym mase osób się zakocha









7. Maroc- tworzy długie, wąskie i zbite nuggetsy. Jej rozmiar i wigor przeraża, jednak gałęzie słabo przystosowały się do występującego, silnego wiatru. Trzeba za wczasu przemyśleć kwestię podpór, albo osłonić się inną roślinnością. Strasznie zbita, trzeba uważać na pleśń, choć sama roślina jest na nią w miarę odporna. Szron i klej występują obficie, odmiana należy do dość mocnych, i mimo widocznych cech indyjki nie wysysa tak sił, pozostawia chęci






8. White Grape- mocniejszy, bardziej wysysajacy sily grapek. Najmocniejszy w zestawieniu, co nie znaczy ze klepa najlepsza :)






9. WW x BB dwie sztuki, najmniej mi sie podobały, mimo ze nie były zas słąbe. Przereklamowane :)





 

Mielny

Guest
Wigor pierwsza klasa, easy sativka po 24h w wodzie puściła piękny kiełek.
 

SprasowanyTop

Well-known member
Rejestracja
Sie 23, 2013
Postów
296
Buchów
1
Wigor pestek pierwsza klasa. Wrzuciłem Gapefruit x gg i cr. sensi star x gg do wody i po 30h mam 5mm kiełki.. Mam nadzieję, że we wzroście się utrzyma taki power bo już dosyć późno na sezonowe odmianki :)
 

PitermaN

Well-known member
Rejestracja
Wrz 27, 2013
Postów
62
Buchów
0
Pestki pierwsza klasa, sprawdzone wielokrotnie przez znajomych. Jak najbardziej polecam wszystkie automaty(sprawdzone), LH i ES :) Bebook jak tworzysz swoje nasiona to pryskasz je sts ? I czy robisz go sam czy gotowy kupny ?
 

Bebook

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 2, 2008
Postów
797
Buchów
0
Dziekuje za opinie, może ktoś wrzuci jakie zdjecia jak juz bedzie co pokazać...

sts baze zrobilem sam dwa lata temu i to rozcienczam caly czas. Poki co działa. Byl robiony ze skladnikow zamawianych z neta
 

Bebook

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 2, 2008
Postów
797
Buchów
0
podeslal mi znajomy dwie fotki z sezonami to wstawiam :) Troche male, na starej ziemi z dolków, ale jakoś idą... Na drugim zdjeciu hejzomatik x wrx af z prawej, na reszcie sezony tegoroczne...



 

SprasowanyTop

Well-known member
Rejestracja
Sie 23, 2013
Postów
296
Buchów
1
Po miesiącu mogę powiedzieć, że oba crossy bardzo ładnie się krzaczą zarówno grapefruit jak i CSS, grapek jak to sativa przoduje i ma 10 szczytów, css 8. Bardzo są podatne na naginanie co mnie cieszy :) Ogólnie roślinom dałem 8h słońca dziennie i 5L ziemi na głowę. Mam nadzieję, że minie jeszcze miesiąc zanim zaczną flo bo bardzo miło rosną. Zdjęć narazie nie będę pokazywał bo wszystko na wegu wygląda tak samo. Grapefruit ma bardzo ostre sativowe liscie, nie tyle co wąskie a ostre ząbki jak u c99. Przeżyły atak mszyc na początku, a już zacząłem je spisywać na straty. Także póki co weg bardzo fajnie przebiega, pozdrawiam

aa pojemność doniczek celowo mała w razie jakby miały problem z dojściem to zostaną zabrane na okienko lub zbuduję mini szklarnię :)
 

CzarneKwiaty

Well-known member
Rejestracja
Lip 25, 2014
Postów
194
Buchów
0
Super pestki bebook, żywotne i w ogóle. A ten H x WR to jest f1 ? Super krzyżówka idzie jak burza. Wstawiłbym jakieś zdjęcia, ale jeszcze nie mam aparatu, za jakiś czas może otworze FR z twoimi pestkami, bo coś czuje, że będzie się działo. (tzn indukują już)
 

Bebook

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 2, 2008
Postów
797
Buchów
0
Dzieki za opinie Panowie... Czekam wiec na zdjecia :) A w miedzyczasie podziele sie tym co dalej podeslal kolega...

CzarneKwiaty Hejzomatik x wrx to af akurat. To cros f1, ale hejzomatik byl f4.

Tu wczesnie sadzony hejzomatik x wrx, nawet costam z niegojest mimo ze kosa poczatek lipca






A tu pozno sadzone crosiki tegorocznej outowej propozycji...

 

Mielny

Guest
A ja nie mogę odnaleźć w gąszczu gówien mojej easy sativki.. ;/ A była taka piękna
 

SprasowanyTop

Well-known member
Rejestracja
Sie 23, 2013
Postów
296
Buchów
1
Mam nadzieję, że poniższe zdjęcia są mylne i to tylko moje paranoje.. wcześniej zachwalane crossy zaczynają wyglądać podejrzanie, tym bardziej, że to dwa różne crossy:

critical sensi star



grapefruit



Czy ktoś ma już na flo te crossy?
 

HighEffect

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 30, 2014
Postów
556
Buchów
0
Siema. Twoje pestki są super mam 4 auto 2x amnesia haze i 2x hejzomatic. wysadziłem je koncem czerwca i przez miesiąc do wczoraj ich nie odwiedziłem myslalem ze słabo bedzie ale byłem w szoku mają 30 dni zaczeły kwitnąć jakoś pewnie tydzien temu bo juz troche rozwineły kwiatostany mozesz zobaczyc w mojej fotorelacji.

pozdrawiam serdecznie ;)
 

Bebook

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 2, 2008
Postów
797
Buchów
0
Sprasowany, wygląda podejrzanie ale ta z pierwszego zdjecia, czasem wychodzą te pierwsze pistle takie ze nie wiadomo co to, wiec ja bym jeszcze nie ferowal wyroku, bo juz nieraz na parapecie lądowal jakis facet, a po czasie sie okazywalo ze to dziewczynka. To oczywiscie z regow. Co do sezonow to wiekszosc sie teraz okresla, tych mniejszych, wczesniej sadzone juz swoje rozmiary osiągnely i zaczely indukowac coponiektore...

Highefect, napewno zajrze :) Pozdrawiam...
 
Ostatnia edycja:

SprasowanyTop

Well-known member
Rejestracja
Sie 23, 2013
Postów
296
Buchów
1
bebook do końca mam nadzieję, no i na tym css wygląda to najbardziej jak jajo, na grapku jest identyczne ale slabo widac na foto.. i śmierdzą już konkretnie a ciągle weg.
 

Góra Dół