• Uwaga! Uprawa konopi w Polsce i w większości krajów jest nielegalna lub wymaga specjalnych zezwoleń. Przed wykorzystaniem informacji zawartych na tym forum lub w innych naszych serwisach upewnij się jakie przepisy regulują uprawę w Twoim kraju.
  • Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

Outdoor Nuggets [Bebook Flavour]

Shen Long

Well-known member
Rejestracja
Wrz 18, 2014
Postów
1,087
Buchów
0
Pieknie pachnie, pieknie się oblewa zywica pięknie sypie włochami, a to dopiero poczatek flo :D


 

dubsko7

Member
Rejestracja
Lip 29, 2015
Postów
12
Buchów
0
więc u mnie wszystkie bebooki kwitną a oto i one (niewidac bo 3 rosliny dopiero ruszyły z flo) butelka przy kazdym 6l dla porownania
 

leniwiec

Nick Kompostow
Weteran
Rejestracja
Cze 9, 2011
Postów
2,054
Buchów
3
Piękny rozrzut. Dla każdego coś miłego :)

Ta krępa, w zaawansowanym kwitnieniu robi świetne wrażenie.
 

Dr Eddy

Well-known member
Rejestracja
Kwi 30, 2014
Postów
257
Buchów
0
Lemon Haze, trafił sie w wersji AF ;)
Pachnie niesamowicie, słodko cukierkowo <peace>









ENJOY <joint><peace>
 
Ostatnia edycja:

PitermaN

Well-known member
Rejestracja
Wrz 27, 2013
Postów
62
Buchów
0
A więc Bebooku miałem około 40 Twoich afów niestety około 30 zjadły ślimaki jak były małe.. dortwało tylko 5 sztuk bo reszte ukradły jakieś pały.. Porównałem AK do Flash Babylona i flash babylon o wiele mocniejszy niż ak chociaż jeden łeb jak próbował akacza to powiedział, że juz wiecej tego nie zapali bo miał faze jak po kwasach haha :D Zwał jak zwał pestki zajebiste polecam każdemu, pozdro ;)
 

Bebook

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 2, 2008
Postów
797
Buchów
0
Bardzo dziekuje za foty, jakby sie kto mal czym pochwalic to chetnie popatrze...

A teraz od kolegi pare krzaczkow, wywalone na spartana do starej ziemi z przed paru lat przekopanej, ani razu nie nawodnione nawet, tak wiec itak dobrze ze żyją. Chcialem tylko pokazac jak co dochodzi, bo byly lamenty na poczatku sezonu ze nie bedzie dochodzic. Mimo wszystko bardzo wczesne crosy, i napewno mocniejsze niz te typowe rosliny na out spotykane...

Polauto z jamajki x gg




Grejfrut x guerilla grape




Critical Sensi Star x Guerilla Grape

 

dubsko7

Member
Rejestracja
Lip 29, 2015
Postów
12
Buchów
0
ostatnie bebooki ktore poszły pod kose ta dama scieta 03.10.15

te sciete 09.10.15 zdjecia tydzien przed bo aparatu bidny zapomniał
pozd.
 

SprasowanyTop

Well-known member
Rejestracja
Sie 23, 2013
Postów
296
Buchów
1
fajne pałeczki ale podpisz kolego co jest co jak możesz :) mi niestety moje nie wyszły, musiałem się ich pozbyć ale za rok probóję ponownie!
 

buszu_buszu

Member
Rejestracja
Kwi 9, 2014
Postów
7
Buchów
0
Jamajka półauto
Zdjęcia z końca września/początku października. Roślina bez problemowa i pełna wigoru od kiełka. Wysadzona pod koniec kwietnia (kiełki od razu do ziemi na spota). Zakwitła gdzieś na początku sierpnia. Palenie wyśmienite :spalony:











 

Bebook

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 2, 2008
Postów
797
Buchów
0
Dzieki wszystkim za zdjecia.

Nadeslane przez kolege. 20 dzien 12/12

Super skunk x guerilla grape



Critical Sensi Star x guerilla grape

 

Nawigator

Well-known member
Rejestracja
Gru 22, 2014
Postów
229
Buchów
0
Bebook beda jakieś nowości na out 2016?Jesli tak to kiedy mozna sie spodziewac nasion w seedbankach?
 

Góra Dół