• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

Płeć i Ocena krzaczka

Wyszukiwarka Forumowa:

okulach

Well-known member
Buchów
0
Witam.Jestem początkującym.Mam roślinkę Northern Light reg.
Posadzona 05.07.Doniczka coś ok 10l,ziemia normalna ogrodnicz z dolomitem,podlewana Biohumusem.Trenowana LST i jakiś tydz temu zrobiłem FIM na głównym szczycie.Roślina cały czas na balkonie.
Napiszcie mi czy to On czy Ona.Co jej dolega?Dobrze rośnie?Domyślam się że zapewne nie ma szans aby doszła.Bo nawet jeszcze nie kwitnie.Pozdrawiam

Ciapovski

Well-known member
Buchów
0
jeszcze się nie określiła ;) więc nic ci nikt nie powie ;), zainwestuj lepiej w boxa jakiegoś bo na balkonie to ci raczej nie dojdzie ;)

Nie wiem gdzie tu zrobiłeś LST, ale najwyraźniej go nie ma, a co do jej rozwoju to całkiem zdrowo jak na balkon, taka nawet nie wyciągnięta ;)

okulach

Well-known member
Buchów
0
nom zrobiłem lst,jakieś 4 tyg temu,miałem nagiętą roślinkę z 2 tygodnie do samej ziemi,ale potem już jej nie naginałem i odczepiłem sznurek.Kurcze myślałem że może już coś pokazała. a co jej może dolegać że takie liście?

Ciapovski

Well-known member
Buchów
0
jakbyś zrobił zdjęcie makro to może by się dało dokładniej ogarnąć, ale z tych zdjęć co są na 100% się nie określiła i myślę że makro by też nic nie pokazało, wystarczyła by lepsza jakość i ujęcie ;)

D07x

Well-known member
Weteran
Buchów
0
Kolego za pozno zrobiles fima i to opuzni kwitnienie jeszcze bardziej.. a plonu wiekszego nie będzie, chyba ze zmotasz boxa.

D

delete

Guest
Kolego za pozno zrobiles fima i to opuzni kwitnienie
Bzdura!
Do autora tematu, możesz każdego dnia chować maleństwo do domu po 12-13h wyzyty na balkonie. Wywołasz w ten sposób kwitnienie. Po dwóch, trzech tygodniach dzień będzie juz krótszy i wtedy możesz ja trzymac na balkonie od świtu do zmroku
Powodzenia

okulach

Well-known member