nasiona marihuany

Panel DIY

  • Autor wątku Usunięty 81885
  • Data rozpoczęcia
Wyszukiwarka Forumowa:
U

Usunięty 81885

Guest
Siema,
potrzebuje wykonać panel na 50x50x100
Jako iż nie znam się na aktualnych nowinkach technicznych przychodzę do was z pytaniem z czego najlepiej go wykonać?
Słyszałem dobre opinie o diodach cłu ale widzę również opinie ze odchodzą one do lamusa, poradzi ktoś na co się zdecydować?
 

sub23

nudziarus offtopicus
Weteran
Rejestracja
Paź 6, 2018
Postów
5,173
Buchów
5,061
9c0_87_4U_28_ Zdefiniowanie stanu chorobowego jest tak samo trudne, jak sprecyzowanie stanu pełni zdrowia (zob. dobrostan subiektywny).
Siema,
potrzebuje wykonać panel na 50x50x100
Jako iż nie znam się na aktualnych nowinkach technicznych przychodzę do was z pytaniem z czego najlepiej go wykonać?
Słyszałem dobre opinie o diodach cłu ale widzę również opinie ze odchodzą one do lamusa, poradzi ktoś na co się zdecydować?
Zajrzyj do tematu:


Pojawiły się w nim : kolejny raz paski Tanie stosunkowo => III generacja II generacja jest tańsza i także się nadaje.

ManufacturerBridgelux
Series EB Series™ Slim Gen 3

W Twoim wypadku wchodziły by w grę : np.

BXEB-L0340U-35E0750-C-C3 : długość : 340 mm Szerokość : 12,7 mm. Jeśli chciałbyś mieć 3500K 80 CRI.

Do tych pasków masz w wyżej wymienionym temacie kalkulator : plik excel : liczy sprawność i moc paska na danym prądzie przy założonej temp pracy. Może się przydać do szacowania : lub inie ? [ nie pamiętam na której tronie : wtedy gdy haszizin ie pojawił : ma panel na takich paskach puszczony na 1 A _ zakładana/wróżona sprawność około 2,3 umol/J _ paski nałożone na profile T Al. pisze o tem. ich przy takich nastawach ]