nasiona marihuany

Perełki nawadniające.

Wyszukiwarka Forumowa:

Dziamdziak

Well-known member
Rejestracja
Gru 2, 2011
Postów
115
Buchów
0
Witam, w tym tygodniu pojawiły się w sieci sklepów Biedronka perełki nawadniające. Są to różnokolorowe kuleczki z hydrożelu. Po namoczeniu w wodzie puchną i służą zamiast ziemi do kwiatów. Moje pytanie jest takie czy ktoś próbował w tym uprawiać coś? Trzyma wodę nawet do 2 miesięcy. Jakby tak od razu namoczyć w roztworze biohumusa i wrzucić nasionko to czy coś by z tego było. Wiadomo pod lampą szybciej by parowała woda ale i tak bardzo żadko trzeba by było podlewać. Może wykorzystać to na klony?
Kupiłem na próbę 3 paczki, 2 złote paczka więc niewielkie pieniądze a może się przydać.
2_Promocje_2012_07_23_4.jpg
 

F.B.I

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lis 12, 2011
Postów
823
Buchów
0
ja próbowalem ukorzenionego klona i lipa, kulki były namoczone w lekkim roztworze gh flora, ale jakos mu sie to nie podobało kulki były w czarnym kubku, jedynie co mogło zaszkodzic to może swiatło padające od gory, ale próbuj bo to by był za***isty sposób na pasywne hydro.
Mam tego jeszcze troche może zrobie replay.
 
G

Gość

Guest
Nie wiem ;/ jak dla mnie wyanlazek jedyne to moze po zakopania w ziemi zeby nasiąkało po podlaniu i utrzymywało wilgoć.<shiza>
 

F.B.I

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lis 12, 2011
Postów
823
Buchów
0
suti co ty taki sceptyczny?... gdyby Edison sie poddał to do dzis bysmy przy swiecach siedzieli. Sam chyba namocze kulki i zapodam klona bo mam kilka zbednych.
 
G

Gość

Guest
Voodoo Tu masz racje :D w sumie hydro tez sie skądś wzięło :) ja dopiero ruszam z Grow pale juz kupe lat i dośc mam ścierwa z bloków. Jak sie przeprowadze do dziewczyny bede robic wiekszy BOX i bardzo mi sie podoba Twoje Hydro mam zamiar sie na nim wzorowac :freak2: cały czas czytam i ucze sie w teorii ale powoli praktyki nabieram :D ogólnie chcę żeby box był zawsze pełny i było co palic <shiza>Wiec bede liczył na pomoc doświadczonych "zielarzy" :spalony:
 

F.B.I

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lis 12, 2011
Postów
823
Buchów
0
Suti, i to jest podejscie...hehe.... masz u mnie pełne wsparcie, jesli pójdziesz w hydro.Ps. o którym hydro mówisz bo mam już trzeci growlog?
 
G

Gość

Guest
Wiesz co raczej to drugie z 250w hps bo na taki mam zamiar zrobic box wicej nie potrzebuje bo i tak tyle nie pale a efekty sa za***iste :D ale to spokojnie jak sie "obstukam" z uprawa MJ <shiza>no i napewno scrog bo to dla mnie jest cudo trening :D
 

F.B.I

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lis 12, 2011
Postów
823
Buchów
0
dobry na wieczór, po kilku dniach kiszenia klona w perełkach, doszedłem do spostrzeżenia iż korzenie nie za bardzo lubią polimer, jakos nie chcą sie zapuscic w głąb kuleczek ale jeszcze go potrzymam.
 
D

delete

Guest
to się kompletnie nie nadaje konopia ma za mokro i zaczną po prostu gnić korzenie ;)
 

Dziamdziak

Well-known member
Rejestracja
Gru 2, 2011
Postów
115
Buchów
0
Może po prostu zmieszać granulki z ziemią i będzie trzymało dłużej wilgoć, albo dać zamiast keramzytu na dno i na wierzch.
 

Herb

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sty 28, 2011
Postów
1,006
Buchów
5
Może po prostu zmieszać granulki z ziemią i będzie trzymało dłużej wilgoć, albo dać zamiast keramzytu na dno i na wierzch.

Dokładnie to , ja sam to mam zmieszane z glebą na spocie,nie jest to ten produkt z biedry o którym wy mówicie ale wydaje mi się ze to jest to samo co hydrożel którego ja użyłem.
Ziemia za sprawą tego produktu staje się bardziej pulchna i przewiewna , ponadto te kulki (ja miałem to w postaci granulek) utrzymują wilgoć naprawdę długo i na outdorze gdy nie pada przez parę dni to naprawdę pomaga, a poza tym również trzyma w sobie nawozy przez co rośłiny rosną silne i zdrowe.:spalony:
Na opakowaniu było napisane ile w jakim przypadku dawkować do gleby, a co do hydro w czymś takim to nie mam pojęcia czy się nadaje.:pl:
 

paprotka

Well-known member
Rejestracja
Sie 18, 2011
Postów
472
Buchów
0
Też mam hydrożel na oucie. Jeszcze w tym roku nie podlewałem ani razu :) Tylko że nie mam tych śmiesznych kuleczek tylko zwykły, drobniejszy, przeźroczysty hydrożel, a to jest to samo.
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół