nasiona marihuany

Pierwsza uprawa - co wybrać

Wyszukiwarka Forumowa:
G

Gość

Guest
Witka,
Niedługo rozpoczynam pierwszą uprawę, wymiary boxa 40x40x60.
Jakiego feminizowanego automata polecacie? Myslalem na White Widow, ale nie wiem czy to jest dobry pomysl, moze cos doradzicie?
 

tony44

Well-known member
Rejestracja
Gru 15, 2010
Postów
80
Buchów
0
tych tematow juz chyba sporo bylo :) ale mimo wszystko Auto Mazar, Lowryder...
 

oleander

Well-known member
Rejestracja
Maj 23, 2012
Postów
378
Buchów
0
Jakiego feminizowanego automata polecacie

Dlaczego automata ? Przeciez jak cos schrzanisz to nie ma zmiluj a normalnego bys potrzymal poprostu dluzej na wegu. Nie bierz automata , a z latwych odmian polecam ci lowrydera jest praktycznie bezobslugowy. Pozdro
 
G

Gość

Guest
z tego co czytalem automaty sa latwiejsze od zwyklych, co mozna w nich schrzanic np.?
 

oleander

Well-known member
Rejestracja
Maj 23, 2012
Postów
378
Buchów
0
z tego co czytalem automaty sa latwiejsze od zwyklych, co mozna w nich schrzanic np.?

Np przelejesz ,przenawozisz ,bedziesz mial zle ph itp.Automat nie bedzie mial czasu zeby sie ogarnac i zakwitnie mizerny i wiele z niego nie bedzie. A normalnego bedziesz trzymal dluzej na wegu dasz mu wrocic do formy przelaczysz na flo i bedzie ok
 

Don Z Dolni

Well-known member
Rejestracja
Mar 6, 2011
Postów
664
Buchów
1
Ja na twoim miejscu bym wziął Skunka#1 na mocy sie nie zawiedziesz a i ponoc łatwy jest
 
Rejestracja
Kwi 21, 2012
Postów
20
Buchów
0
Tak jak wspomniałeś white widow af, white russian, ogólnie coś z rodziny white, ak 47, northern light, albo jakiś diesel. Jak znajdziesz oryginał Diesla to bierz w ciemno :smokee:
A i na pierwszy raz automat to bardzo dobra opcja. Zobaczysz jak to wszystko wygląda i nabierzesz doświadczenia.

Z fartem :bounce:
 

biedroneczka

Well-known member
Rejestracja
Gru 5, 2011
Postów
743
Buchów
2
Np przelejesz ,przenawozisz ,bedziesz mial zle ph itp.Automat nie bedzie mial czasu zeby sie ogarnac i zakwitnie mizerny i wiele z niego nie bedzie. A normalnego bedziesz trzymal dluzej na wegu dasz mu wrocic do formy przelaczysz na flo i bedzie ok
ale trzeba przyznać, że to automaty mają też odpowiednie rozmiary by je trzymać w takich małych boxach. jeśli ktoś chce nieauto uprawiać w pcboxie to musi mieć już jakieś doświadczenie by robić LST czy inne techniki pozwalające zaoszczędzić miejsce.
 

oleander

Well-known member
Rejestracja
Maj 23, 2012
Postów
378
Buchów
0
ale trzeba przyznać, że to automaty mają też odpowiednie rozmiary by je trzymać w takich małych boxach. jeśli ktoś chce nieauto uprawiać w pcboxie to musi mieć już jakieś doświadczenie by robić LST czy inne techniki pozwalające zaoszczędzić miejsce.

Mysle ze z normalnym tez dalby rade na ty 60 cm(wiadomo cm na lampe i odleglosc od szczytow ,donice trzeba odliczyc ale to i tak 15 cm cm wiecej niz w pc boxie. )Dalby krotki weg do tego lst i git a ewentualne bledy by skorygowal dluzszym wegiem(czego u automatow nie da rady zrobic )Automat to tez niezly pomysl ja poprostu dalbym normalnego(mozna poprawic bledy dluzszym weg ,oszczednosc na pradzie no i palenie tez jest lepsze)dlatego tak mu poradzilem. Pozdrowka
 

karmani

Member
Rejestracja
Cze 27, 2012
Postów
6
Buchów
0
ja się przypnę do tematu a co myslicie nad Lowryder#2 x ak47
albo samym ak47 bo nie wiem co kupić co bardziej się oplaca ??:bounce:
 
G

Gość

Guest
dzięki, że tyle osób się udzieliło,
tak więc rozmyślam nad "Lowryder #2 x BlueBerry", "White Widow" albo " Diesel Ryder"
 

paziu777

Member
Rejestracja
Gru 5, 2010
Postów
23
Buchów
0
Przyczepie się do tematu Kolego .
Automat odpada ,ma być do boxa typu szafki na ubrania (z wieszakiem ) nie zbyt duża ,mowa tu o 2 metrowych krzakach . Proszę o opinie i popowiedź i skąd kupować najlepiej .Pozdr ! ;)
 

dr.Chronic

Well-known member
Rejestracja
Maj 21, 2012
Postów
195
Buchów
0
Zalezy co jest dla Ciebie najważniejsze. Typ highu, moc, zbiór? więcej szczegółów chłopie, bo w 2m boxa możesz wsadzić wszystko.
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół