• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Pierwsza uprawa Indoor 60X60X130

Wyszukiwarka Forumowa:

zielony901

Well-known member
Buchów
1
Witam!
Planuje swoją pierwszą uprawe indoorowa. Mam juz pewien plan i kilka zakupionych rzeczy. Proszę o porady naprawde jestem "zielony" w wiekszosci kwestiach. Proszę Was o Pomoc.
A więc tak narazie mam tyle:
-Pestki
* 1x lowryder2 automat
* 2x Dieselryder automat
* 1x Euforia automat
* 3X WW
- Growbox o wymiarach 60X60X130cm pokryty w mylar diamond 100%
- Lampa CFL 200W 15000lm z odbłyśnikiem 50X40cm
- 4x wentylatory komputerowe
- programator czasowy, miernik PH gleby, termometr z higrometrem

Planuje pierw posadzić 4 automaty żeby się czegoś nauczyć a za drugim razem 2 lub 3 WW

Mam kilka pytań:
1. Czy te odmiany wydzielają bardzo obfity zapach.
2. Tak jak wspomniałem mam boxa 60x60x130cm w środku będę miał CFL 200W więc problemu z temperaturą mieć nie powinieniem, lecz zastanawiam się nad systemem wentylacji żeby pozbyć się zapachu. Teraz bardzo sie wykosztowalem na sprzet więc potrzebuje czegoś taniego zastanawiam się czy 4 wiatraki komputerowe dadzą rade przy filtrze węglowym własnej roboty z okapu kuchennego zastosowane przy wylocie do tego preparat lim-puro w pomieszczenie czy zrobić tak: 2 wiatraki komputerowe wciągające i jeden kanałowy u gory wyciągający i tam zastosować filtr z okapu kuchennego ? Które rozwiazanie lepsze?
3. Czy CFL 200W 15000lm da rade na tego boxa?
4. Jakie nawozy polecacie do tych odmian coś taniego a dobrego?

Pozdrawiam :smokee:

1percenthc

Well-known member
Buchów
5
1. Wszystko wali ostro ;d

2. Oba są dobre ;d

3.Minimalnie: 10800 Lumenów
Srednio: 14400 Lumenów
Optymalnie: 18000 Lumenów

Czyli oczywiście. jak jest mylar to nie masz się o co martwić.