akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

pierwszy indoor fotorelacja

Wyszukiwarka Forumowa:

nicramos

Well-known member
Buchów
0
Siemasz, robię indoora, kupiłem growboxa 60x60x90cm, bo większy by mi się nie zmieścił, moje panienki to auto NYC DIESEL, Auto purple kush.

1.
2.
3.
4.
Musze wymienić lampę,bo ona ma 50w niecałe, mieszkam w Anglii prosiłbym o pomoc, ponieważ jestem bardzo zielony w indoorze, czego mi brakuje do tego boxa?
Chce kupić lampę 200W : https://www.alchimiaweb.com/en/mixed-200w-lamp-low-power-consumption-product-2719.php starczy na 2 panny?
I zamierzam kupić timer'a : https://www.alchimiaweb.com/en/timer-product-728.php
Doniczki od razu mogą byćć 20L?
Ziemia 6,5pH?
Coś jeszcze na początek? proszę o porady i pomoc, pozdrooo

[/FONT][/COLOR]

Honza

Well-known member
Weteran
Buchów
5,415
Odznaki
2
Bez minimum wiedzy nie sadz tam nawet truskawek, nic z tego nie wyjdzie. Czego ci brakuje? Ze zdjec mozna wywnioskowac, ze wiekszosci sprzetu... jaki masz plan na uprawe?

nicramos

Well-known member
Buchów
0
@Honza
Chce poprostu plony, przeznaczyc jakieś fundusze na growbooxa zeby posłużył kilka rzutów:) Mógłbyś mi mniejwiecej powiedziec jakiego sprzetu brakuje?

Honza

Well-known member
Weteran
Buchów
5,415
Odznaki
2
Wentylatory, przewod wentylacyjny, nawilzacz, rosliny w ziemi/doniczkach, termometr, konewka i grabki. Jak nie ogarniesz sam zetupu tu nikt tez za ciebie nie bedzie uprawial...

Eustachy

Trawą Palę Stresy
Weteran
Buchów
1,055
Odznaki
3
Wentylatory, przewod wentylacyjny, nawilzacz, rosliny w ziemi/doniczkach, termometr, konewka i grabki. Jak nie ogarniesz sam zetupu tu nikt tez za ciebie nie bedzie uprawial...

i PH metra

D

DarkMessiah

Guest
Przeciez ten box jest starsznie niski co ty tam chcesz zmiescic ?

nicramos

Well-known member
Buchów
0