• Uwaga! Uprawa konopi w Polsce i w większości krajów jest nielegalna lub wymaga specjalnych zezwoleń. Przed wykorzystaniem informacji zawartych na tym forum lub w innych naszych serwisach upewnij się jakie przepisy regulują uprawę w Twoim kraju.
  • Chcesz pomóc w rozwijaniu forum? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie lub blogu

PIERWSZY OUTDOOR 2021 [GGS,RQS,...]

Mesyt

Active member
Rejestracja
Maj 9, 2021
Postów
31
Buchów
78
Witam forumowiczów :weed-2:
Przygody czas start. Jest to moja pierwsza próba. Forum czytane od lat, jednak zebrałem się dopiero teraz, w końcu jakaś siła pchnęła i wykonałem wymarzony ruch. Mam nadzieję, że doradzicie, co zrobiłem nie tak, co poprawić. Zaczynajmy.:zab:

PESTKI: (automaty)
5x amnesia haze (RQS)
3x automazar (DP)
3x think different (DP)
3x amnesia 47 xl (BS)
3x critical jack (DF)
6x purple lemon-diesel kush (GGS)
6x orange-diesel kush (GGS)
6x gorilla glue-diesel kush (GGS)
4x ak47 (Orion)
10x blue cheese (RQS)
2x northern lights (RQS)
2x cream kush (BS)

26 maja koło północy wrzucone do wody. 29 albo 30 maja juz nie pamietam w południe kiełki ok. 1,5cm trafiły bezpośrednio na spot. Innej możliwości nie miałem. Najgorzej kiełkujące critical jacki nawet się nie otworzyły i 2x amnesia, ale wrzuciłem je i tak już na spota, brak czasu. Z czasem część wyszła z ziemi.


Wszystko w doniczkach 11 litrów, mieszanka 8 litrow ziemi ph 5,5-6,5 , 1,5 litra keramzytu, 1,5 litra perlitu, 3 garście dolomitu. Nawóz Biotabs Guerilla tabs polecony przez pana w growshopie, twierdził ze w zupełności wystarczy. Dałem po 4 tabsy na donice.

Część maleństw (10x blue cheese)w kubeczkach, ponieważ zostawiłem na 1 noc niedaleko miejscowki gotowe worki z mieszanką i dostaly sie do nich mrówki i bałem się że mogą zjeść takie kiełki małe, stad takie wyjscie z sytuacji. Muszę dorobić 10 zrobię to dziś.


4 nasionka zgubiłem wrzucając je do ziemi więc populacja nieco się zmniejszyła. Parę sztuk nie wyszło, z tego co pamiętam z 5. Następny update zrobię, jak w weekend polece i bede pewny co przezylo. 5 czerwca naliczylem ze wyszlo z ziemi 40 sztuk wiec mysle ze to dobry wynik dajac bezposrednio na spot.


Jak myślicie? Kondycja znośna? Starczą te tabsy solo? dokupić coś?
 

bruce_weed

Active member
Rejestracja
Cze 7, 2021
Postów
38
Buchów
23
Powodzenia, będę obserwował! Twoje dziewczynki w wieku moich karzełków, fajne porównanie będę miał xD
 

Wiadroman90

Well-known member
Rejestracja
Sie 20, 2011
Postów
81
Buchów
29
Bardzo ambitnie jak na pierwszy raz, powodzenia i z fartem.
 

Mesyt

Active member
Rejestracja
Maj 9, 2021
Postów
31
Buchów
78
SIEMA PONOWNIE :) / 14 dzień od wsadzenia nasionek do ziemi

Byłem dziś z rana podlać panny. Podrosły i to sporo. Przesadziłem cheesy z kubeczków do donic parę dni temu. Jak narazie żadna z 40 pozostałych nie zdechła. Największy wigor zdecydowanie GGSy i Blue Cheese od RQS. Reszta w miarę. AK47, Think Different bardzo malutkie, nawet nie robiłem zdjęcia. Tak się prezentują najlepsze:

Grzegorze

Amnesia (mogłaby być większa, ale niby sativy rosną dłużej, nie wiem, czy odnosi się to tylko do fazy kwitnienia, czy ogólnego rozwoju, ogólnie moim porównaniem są pestki od grzesia, a one rosną jak chore, co wizyte coraz większe, więc może to nie problem z innymi, tylko z nimi, że największe :dela:)


Mazar

Blue Cheese

Czeka mnie teraz wyjazd na 2 tygodnie, więc jak wrócę, to przeliczę ile czego zostało i zrobię update. Mógłby się ktoś doświadczony wypowiedzieć jak to w końcy z tymi Guerilla Tabs? Wystarczy serio same tabletki, czy dokupić coś?
 

Mleko1986

Well-known member
Rejestracja
Cze 15, 2020
Postów
954
Buchów
2,131
Na kwitnienie trzeba się wspomagać guerilla juice to chyba razem w zestawie sprzedawane jest.

GUERILLA JUICE

To w 100% nawóz organiczny w formie płynnej.

Guerrilla Juice nawóz zawierający zbilansowane składniki na wzrost oraz kwitnienie.

Przeznaczony do upraw od 4 tygodnia, wewnątrz jak i na zewnątrz ( outdoor / indoor ).
Stymuluje glebę by była zdrowsza i zapewniła odpowiednie warunki dla wzrostu i kwitnienia.
Odpowiada za stymulowanie i wspieranie procesów odżywiania.
Doskonały jako dodatek z Bio Tabs GuerrillaTabs ( tabletki ).

Guerrilla Juice zawiera pożyteczne organizmy do rozwoju korzenia, przekłada się to na zdrowe rośliny. W okresie kwitnienia zapewnia bardzo duże, smaczne oraz ciężkie owoce. Niezwykły prosty booster dla roślin. Po jego użyciu będziesz miał zdrowe i piękne rośliny.
 
Ostatnia edycja:

Jebaniutki

Active member
Rejestracja
Maj 12, 2021
Postów
26
Buchów
3
2x northern lights (RQS)
Mesyt jak bd na spocie i była by opcja to cyknij i wrzuć jakąś fotkę northern lightsów dla porównania bo też mam (automat) i kiełkowana w podobnym czasie co Twoje i trochu mizerna mi się widaje. Dzięki z góry!
 

Mesyt

Active member
Rejestracja
Maj 9, 2021
Postów
31
Buchów
78
Szybki update. Fotki cyknięte przez pomocnika, osobiście jeszcze nie wróciłem z wyjazdu, ale z uwagi na afrykańskie upały nie mogłem zostawić panien w samopas, ktoś je musiał poić :D Pod koniec czerwca zrobię większą aktualizację, czego ile zostało, bo spośród tych 54 przeżyło na oko z 30, no ale cóż, zawsze jest ten pierwszy raz. Rzeczą, której napewno nie powtórzę w następnym sezonie będzie wysadzanie bezpośrednio na spot, no ale w tym roku nie było innej możliwości.

Mesyt jak bd na spocie i była by opcja to cyknij i wrzuć jakąś fotkę northern lightsów dla porównania bo też mam (automat) i kiełkowana w podobnym czasie co Twoje i trochu mizerna mi się widaje. Dzięki z góry!

Cykne jak wrócę, ale z tego co pamiętam to przetrwal tylko jeden.

Tutaj fotki. Poszły w cholere od ostatniego razu. Zamówiony juz Guerilla Juice 2x500ml, myślę że styknie. Lać zacznę czyba od pierwszego tygodnia lipca, jak to mówi producent. Będzie git?


 

chlorofil

zielony w temacie
Rejestracja
Mar 8, 2012
Postów
319
Buchów
720
Odznaki
5
Powodzenia w uprawie, będę obserwował poczynania. z fartem
Pozdro.
 

Hobbik

Active member
Rejestracja
Kwi 12, 2021
Postów
43
Buchów
181
Swoją drogą wcale nie głupi ruch z Twojej strony z taką ilością pestek. Za pierwszym razem zawsze coś pójdzie nie tak, a 30 roślin to i tak naprawdę dużo ogarniania. Szkoda, że nie podsypałeś ziemi pod ran doniczek, trudniej teraz będzie je trenować (chyba że nie masz w planach) Powodzenia! :)
 

Mesyt

Active member
Rejestracja
Maj 9, 2021
Postów
31
Buchów
78
Szkoda, że nie podsypałeś ziemi pod ran doniczek, trudniej teraz będzie je trenować (chyba że nie masz w planach) Powodzenia! :)
Właśnie wynika to z tego, że moją „miarką” przy robieniu mieszanki była litrowa doniczka, która najwyraźniej z litrem miała mało wspólnego…A natyrałem się z noszeniem tego tak, że jak zobaczyłem, że donice nie są pełne, to juz wbiłem w to fujare :smoking: Z tych co nie przeżyły mam sporo ziemi, więc myślisz, że jest sens podsypywać jak podrośnie jeszcze trochę? Miałem w planie właśnie spróbować je ponaginać jak wrócę.
 

Hobbik

Active member
Rejestracja
Kwi 12, 2021
Postów
43
Buchów
181
Śmiało do pierwszych listków możesz sypać (powyżej tych najmniejszych, które wychodzą z pestki). Może podrosną na tyle w górę, że da radę dosypać na równo z donicą.
 

Jebaniutki

Active member
Rejestracja
Maj 12, 2021
Postów
26
Buchów
3
Cykne jak wrócę, ale z tego co pamiętam to przetrwal tylko jeden.

Tutaj fotki. Poszły w cholere od ostatniego razu. Zamówiony juz Guerilla Juice 2x500ml, myślę że styknie. Lać zacznę czyba od pierwszego tygodnia lipca, jak to mówi producent. Będzie git?

Dzięki śliczne! To jednak z moją nie jest chyba aż tak źle (moja jest zdecydowanie wyższa - będzie mieć ze 30cm), ale jakby bardziej "rzadsza" Twoje są takie jakby bardziej "zwarte", chyba będę musiał ją dokarmić deczko jakimś boostem żeby kapkę przytyła.
 

Mesyt

Active member
Rejestracja
Maj 9, 2021
Postów
31
Buchów
78
Kolejny update roślinek :gand:

Niestety grono poraz kolejny pomniejszone. Powodem upały, bo uschło sporo, ale nie mogę winić pomocnika, tylko samego siebie z powodu wyjazdu. Widać już, że pewniaków z 50 zostalo około 17. Reszta idzie naprawde wolno, ale skoro żyją, to niech już sobie rosną. Duże dysproporcje w rozwoju. Najsilniejsze GGS i Cheesy zdecydowanie. Spowodowane to napewno wysadzaniem bezpośrednio na spot. W następnym sezonie napewno będą trzymane pod namiotem w swoich pierwszych dniach życia. Wynik jednak jaki by nie był będzie mnie satysfakcjonował, ponieważ jest to uprawa typowo do nauki, aby zobaczyć z czym to się je, dlatego się nie załamuję ;)




Guerilla Juice zakupiony. Leży i czeka. Przydałoby się już robić LST, nie za późno już?
 

Wiadroman90

Well-known member
Rejestracja
Sie 20, 2011
Postów
81
Buchów
29
Dawałeś na spod doniczek jakaś warstwę przepuszczalna? Bo ja za pierwszym razem o tym nie pomyślałem i po intensywnych deszczach zrobił mi się gnój.
 

Góra Dół