nasiona marihuany

Początkujący- Blueberry Auto, co dalej z nią zrobic?

Wyszukiwarka Forumowa:

plantyy

Well-known member
Buchów
0
[SIZE="<font><font>5</font></font>"]Witam was, jestem początkujący na tym forum i to mój pierwszy post więc z***y i poprawki mile widziane :). Przedstawiam Wam mojego małego pomidorka. Powiedzcie mi co z nią dalej zrobic. Będzie to indoor. Napewno w większą donice tyle, że jaką? Świetlówka nie wiem jaka, napisane jest tylko Osram 50/50, 140wat czy jakoś tak :). A i też zrobiłem głupotę, bo od początku lałem ją Biohumusem, teraz będę lać biohumusa co drugi dzień :p. Więc licze na Wasze wsprarcie. Z góry dzięki :)[/SIZE]

WesolyWiesiek

Well-known member
Buchów
0
Po pierwsze wez ogarnij tego boxa zeby jakos wygladal oklej go albo pomaluj biala farba.Jak nie masz juz czym to nawet ta folia aluminiowa.Uszczelnij go dobrze zamontuj jeszcze z 3 zarowki do tego wentylator wyciagajacy i sprawdz temperature jak za duza dokladaj jeszcze.No i nie lej jeszcze tego biohumusa daj odpoczac troche temu plantowi bo widze juz ma liscie zolte ;p
Ogarnij doniczke minimum 5l tylko nie wiem jaka sie miesci do pcboxa i albo mi sie wydaje albo za duzo wody ma choc to mzoe takie zdjecie ;p
Jaka ziemie masz i jaka woda podlewasz wogole ??

Pozdro i z fartem :)

plantyy

Well-known member
Buchów
0
Nie wiem jaka mam ziemie, bo wzielem ją obok bagna i raczej ona jest kwaśna :p, a co do koloru lisci to wszystkie są zielone tyle ze na zdj takie sie wydaja :)

G

Gość

Guest
Jakby byla gleba kwasna to plant by mial grube niedobory. Wiem bo sam walcze z kwasna ziemia i juz stracilem 1 planta a drugiego udalo mi sie odratowac.

plantyy

Well-known member
Buchów
0
Hmm no to sam nie wiem jaką mam ziemię :p ale wygląda jak na torf :)

---------- Aktualizacja posta 09:47 ---------- Czas poprzedniego posta 00:05 ----------

I na tej ziemi rośnie mi mech :/ nie wiem co poradzić

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany