akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Początkujący- Blueberry Auto, co dalej z nią zrobic?

Wyszukiwarka Forumowa:

plantyy

Well-known member
Buchów
0
Witam was, jestem początkujący na tym forum i to mój pierwszy post więc z***y i poprawki mile widziane :). Przedstawiam Wam mojego małego pomidorka. Powiedzcie mi co z nią dalej zrobic. Będzie to indoor. Napewno w większą donice tyle, że jaką? Świetlówka nie wiem jaka, napisane jest tylko Osram 50/50, 140wat czy jakoś tak :). A i też zrobiłem głupotę, bo od początku lałem ją Biohumusem, teraz będę lać biohumusa co drugi dzień :p. Więc licze na Wasze wsprarcie. Z góry dzięki :)

El Patzino

Active member
Buchów
0
Nie podlewaj jej az codziennie bo korzenie zgnija i bd lipa. Ile ma godzin swiatla i nocy?

plantyy

Well-known member
Buchów
0
Hmm nie wiem jak to powiedziec, od 18 do prawie północy trzymam ją w box'ie, a później kładę ją na parapet.

unnamed

Well-known member
Buchów
0
doniczke daj największą na jaką pozwoli ci powierzchnia boxa, żarówka - popatrz w fotorelacjach kolegów co uzywają w "pcboxie" , zamiast tej folli spożywczej zastosuj mylar, diamond lub koc gasniczy , nie zapomnij o wentylacji - oczywiście nie wiesz co to za odmiana bo znalazłeś w worku z paleniem - nie widze tej uprawy ale do nauki fajna sprawa . z fartem ...

plantyy

Well-known member
Buchów
0
doniczke daj największą na jaką pozwoli ci powierzchnia boxa, żarówka - popatrz w fotorelacjach kolegów co uzywają w "pcboxie" , zamiast tej folli spożywczej zastosuj mylar, diamond lub koc gasniczy , nie zapomnij o wentylacji - oczywiście nie wiesz co to za odmiana bo znalazłeś w worku z paleniem - nie widze tej uprawy ale do nauki fajna sprawa . z fartem ...

Wiem co to jest za odmiara, przeciez napisalaem w temacie BlueBerry Auto ;p, co ile dni ją podlewac? I jak np zaczac trening?

unnamed

Well-known member
Buchów
0