• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach

nasiona marihuany

Początkujący

Wyszukiwarka Forumowa:

Młody.

New member
Buchów
0
Witam.
Jestem początkującym ogrodnikiem przyszykowuję sie do uprawy, pierwszej uprawy z nawozami. Związku z tym chwiałbym sie dowiedzieć coś na temat nawozów. Mam na oku biohumus-a, florowvit-a, planton k, asahi-sl.

Jak podzieli te nawozy które na wegetatywny a które na kwitnięcie.
Jakie zakupić na kwitnięcie uniwersalne czy roślin ozdobnych a może doniczkowych.

Liczę na odpowiedzi.
W tym temacie będę też prowadził fotorelacje więc jak możecie pomóznie młodemu rolnikowi w uprawie. <palacz>

anezkaCZ

Active member
Buchów
0
bla bla bla... jak ktos cie zraportuje to poleci temat do kosza.

biohumus na weg
planton k na flo
florowit nie wiem który ale pewnie na weg tez .

asahi to stymulator, pryskasz co jakis czas lub gdy dozna stresu roslina.

Biohumus w zupełnosci ci wystarczy na start. zacznie kwitnąć to dokupisz planton k.
W więcej nie inwestuj pieniedzy skoro dopiero sie uczysz. Aha... streszczaj sie bo juz sierpien a ty dopiero chcesz zacząć :)

The-Rolnik90

Well-known member
Buchów
0
Biohumus- weg
Planton K - flo
Florovit -flo ale nie jestem pewien
Asahi sl - na szybszy wzrost strsy itp...

D

delete

Guest
W tym temacie będę też prowadził fotorelacje więc jak możecie pomóznie młodemu rolnikowi w uprawie
Załóż fotorelację dla początkujących, zawsze ktoś pomoże...
Związku z tym chwiałbym sie dowiedzieć coś na temat nawozów. Mam na oku biohumus-a, florowvit-a, planton k, asahi-sl.
Czytanie nie boli, z racji tego, że zbliża się czas kwitnięcia Planton K będzie na topie. Ma od w sobie bodajże 12%N więc biohumus korkuj na next sezon.
jak ktos cie zraportuje to poleci temat do kosza.
Rapotr Post ;]

Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany