nasiona marihuany

Podłączenie dwóch zasilaczy do jednej wtyczki

Wyszukiwarka Forumowa:

Nakurwiamkopce

Well-known member
Rejestracja
Kwi 18, 2017
Postów
178
Buchów
1
Siema
Szybkie pytanko: mogę po prostu podłączyć 2 zasilacze LPC 100-1050 pod jeden przewód 230v, czy trzeba to robć jakimś sposobem np. szeregowo? Jestem kompletnie zielony w temacie.:pl:

 
D

DarkMessiah

Guest
Możesz sobie tak podłączyć :) fajnie jak by tam gdzieś za wtyczka był jeszcze bezpiecznik. Brazowy od pierwszego zasilacza połącz z brązowym od drugiego z niebieskimi zrób tak samo i podłącz do wtyczki.
 

Nakurwiamkopce

Well-known member
Rejestracja
Kwi 18, 2017
Postów
178
Buchów
1
Dzięki wielkie, wszystko gra :D


Ale mam jeszcze pytanko: kupiłem taki regulator obrotów do wentylatora



są po dwa wyjścia "in" i "out", w przewodzię do wentyla jest brązowy i niebieski kabel. Wie ktoś jak to podłączyć? Na pewno od gniazda 230v będzie szło do "in" a z "out" do wentylatora, ale gdzie niebieski a gdzie brązowy? :D
 

Kailll

Member
Rejestracja
Paź 8, 2017
Postów
22
Buchów
0
Jeśli nie ma na nim schematu gdzie idzie L(brązowy) i N(niebieski) to jest to chyba obojętne :)
 

Nakurwiamkopce

Well-known member
Rejestracja
Kwi 18, 2017
Postów
178
Buchów
1
Jeśli nie ma na nim schematu gdzie idzie L(brązowy) i N(niebieski) to jest to chyba obojętne :)

Chyba? Wolałbym nie spalić wentylatora :D ktoś potwierdzi?

edit: zaryzykowałem, działa
 
Ostatnia edycja:

Fredi Koniuszko

Well-known member
Rejestracja
Cze 4, 2017
Postów
173
Buchów
99
Przy prądzie zmiennym AC nie ma znaczenia gdzie"faza" a gdzie "neutralny"...z reguły :)
 

dorodnypomidor1234

Well-known member
Rejestracja
Wrz 20, 2017
Postów
209
Buchów
0
jak to wszystko łączysz to polutuj kable albo porządnie wkręć w kostki!

jak się tego nie zrobi to może się zrobić nadmierna rezystancja na złączu i kabla sfajczy i może więcej nawet
 

Nakurwiamkopce

Well-known member
Rejestracja
Kwi 18, 2017
Postów
178
Buchów
1