nasiona marihuany

Pomoc w budowie growboxa 7.5m2 jakie lapmy wybrac

Wyszukiwarka Forumowa:

jaskół

New member
Rejestracja
Sty 27, 2022
Postów
2
Buchów
0
Witam. Tak jak w temacie planuje zbudowac grow 7.5m2 i możeecie jakies lampy polecic na taką powierzchnie?
Pozdrawiam
2.5x3m
 

druh nabuhah

jak moge to pomoge
Rejestracja
Lis 30, 2020
Postów
1,597
Buchów
6,971
Odznaki
11
Hmm... pierwszy raz? Masz jakies doswiadczenie? Jakie lampy Cie interesuja? Ledy? Hps? Cmh? Cfl :D?
Na ta powierzchnie to 4 wingsy i 4 hpsy ale jak Ty takie pytania zadajesz teraz to jakos cienko widze te 7,5m2
 

jaskół

New member
Rejestracja
Sty 27, 2022
Postów
2
Buchów
0
Nie mam doświadczenia, ale chce zbudowac idelany growroom i wole zapytac specjalistow :]
 

druh nabuhah

jak moge to pomoge
Rejestracja
Lis 30, 2020
Postów
1,597
Buchów
6,971
Odznaki
11
To jak chcesz duzy projekt to polecam na poczatek HPS'a 1,44m2 600W albo 2,25m2 1000W na wingsie do tego mocny wentyl i dobry filtr i starczy Ci wrazen na pierwsze grow...
Skad w ogole pomysl na taki wielki metraz? Chcesz komercje uprawiac bez doswiadczenia? Wiesz w ogole na co sie porywasz? Bo wydaje mi sie ze chyba nie.
Nie chce byc nie mily ale najpierw zdobadz chociaz podstawowa wiedze bo nikt Cie za reke nie przeprowadzi od zakupienia sprzetu az do scinki. Czytaj forum, to skarbnica wiedzy, przegladaj relki, patrz co ludzie uprawiaja, jak uprawiaja, gdzie uprawiaja jakim swiatelkiem swieca, jakie maja techniki itd. Takze tak, zapraszan na strone https://www.wiki.haszysz.com/index.php?title=Uprawa_Indoor_i_Outdoor i zycze milej lektury :) Po ogarnieciu podstaw i skompletowaniu swojej pierwszej szafki mozesz zalozyc fotorelacje i jak by cos tam sie z krzakami dzialo czy cos to na pewno ktos pomoze czy udzieli kilku rad. Pozdrawiam
 

Nie Lubie Hałasu

Well-known member
Rejestracja
Gru 8, 2022
Postów
157
Buchów
35
Ja złożyłem boxa ostatnio, kompletny ze wszystkim . Cena to 3900 zł/4000