• Chcesz pomóc w rozwijaniu forum i naszej pasji? Zamieść link do Forum.Haszysz.com na swojej stronie, blogu, powiadom znajomych na forach lub w komentarzach
akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Pomocy ;x!!

Wyszukiwarka Forumowa:

Krzysiekj

Active member
Buchów
0
eh więc tak...jestem początkujący i dopiero zaczynam sie w to bawić..napoczątekniechce zadzić jakiś ziaren za 50 zł bo mi poprostu szkoda kasy bo jestem powien ze coś spieprze!! no wiec heh postanowiłem sobie posadzic konopie przemysłowom z karmy dla papug xD hmm i teraz prozba dowas...hmm słonecznik to rozpoznam zeby z tego wyciągnąć ale ziarna konopji to nizbyt :( więc moze jakieś foto albo sensowniejszy obpisz jak te nasiona wyciągnąć z tego zarcia i do ziemi wsadzić ;x??

S

Sed

Guest
Krzysiekj napisał:
no wiec heh postanowiłem sobie posadzic konopie przemysłowom z karmy dla papug xD hmm i teraz prozba dowas...hmm słonecznik to rozpoznam zeby z tego wyciągnąć ale ziarna konopji to nizbyt

Nawet sie nie zabieraj za sadzenie przemysłówki szkoda czasu i pieniędzy.
A i nazbieraj troche kasy i zamow porządne ziarenka na cannabis.fr.pl :wink:

koyot

Well-known member
Weteran
Buchów
2
dokladnie tak jak sed pwiedzial...z zakonem marii nic nie spieprzysz 8) :lol:

Krzysiekj

Active member
Buchów
0
heh no ok zrobie jak mówicie....eee ale naprzyszłość i tak przydała by mi sie wiedza jak rozpoznać ziarna konopji.......ziarna tych poządnych...jak i ziarna tej przemysłowej z zarcia dla papug azewby nikt mnie nigdy niewychujał....więc czekam na jakieś rady .....fotki albo opisy ;x z gury dzięki ;]

S

Sed

Guest
heh no ok zrobie jak mówicie....eee ale naprzyszłość i tak przydała by mi sie wiedza jak rozpoznać ziarna konopji.......ziarna tych poządnych...jak i ziarna tej przemysłowej z zarcia dla papug azewby nikt mnie nigdy niewychujał....więc czekam na jakieś rady .....fotki albo opisy ;x z gury dzięki ;]