nasiona marihuany

Pomysły

Wyszukiwarka Forumowa:

sd

Well-known member
Rejestracja
Gru 8, 2005
Postów
3,038
Buchów
20
Może macie jakieś ciekawe pomysły które można by było wcielić
w życie na haszysz.za.pl ,które przydałyby sie czytajacym ;]
 

bialy_mis

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 9, 2005
Postów
2,908
Buchów
10
Dokladne opisy odmian konopii... i wiecej fotorelacji. A reszte juz macie :p
 

Pasikonik

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Gru 8, 2005
Postów
808
Buchów
1
Zrobcie w punktach taki artykul jak wychodowac idealna roslinke (ale dokaldnie a nie ogolnie jak w dziale jak uprawiac lub cos) NP :

1.przygotuj ziemie z dolimiten perlitem i innymi guwnami zasadz po 3 dniach przyjdz podlej ITD !!? SKUNIE KUMASZ?

zeby amator wiedzial co robic wtedy po punktach by to robil i by mial orslinke za***istrom a nie w dziale outdoor informacje co mozna co ten i rozne bajery TEN POMYSL JEST DOBRY
 

Pasikonik

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Gru 8, 2005
Postów
808
Buchów
1
ok spox bo wiesz nawwet dokladne instrukcje by byly a chyba nikt nie jest taki po***any zeby ich nie zrobic nie? bo po punktach dokladnie wie co zrobic i jak zrobi i spelni warunki ma te swoje 100g palenia z jednej ;) hehe POZDRO :twisted:
 

bialy_mis

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 9, 2005
Postów
2,908
Buchów
10
SCuN napisał:
Misiu tylko zkąd wziąć te fotorelacje ;]

Popros np. Koyota by zamiescil swoja na stronce. Ale on dopiero zaczyna flo. Popytaj kto ma na forum zdjecia roslinek swoich dzien po dniu.
 

sd

Well-known member
Rejestracja
Gru 8, 2005
Postów
3,038
Buchów
20
No wlasnie kto chcialby aby jego fotorelacja znalazla sie na haszysz.za.pl i ma fotki niech sie zgłasza w tym temacie ;] oczywiście skończona fotorelacja ;]
 

koyot

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Sie 15, 2005
Postów
727
Buchów
1
no luźno mozna moja wrzucic jak sie skonczy.....dobrze sie sklada bo robiłem fotorelacje dla siebie i mam fotki dzien po dniu z dziurami 2-3 dniowymi...

postaram sie zrobic cos jeszcze np fotorelacje z robienia siatki na scroga i jakims opisem ogolnie scroga...cyfrowka panny rzadzi :D
 

sd

Well-known member
Rejestracja
Gru 8, 2005
Postów
3,038
Buchów
20
ok koyot czekam na twoje zbiory hehe i z tym scrogiem to też dobre ;] zdjęcia mówia więcej niż tysiąc słów hehe ;]
 

vokus

Well-known member
Rejestracja
Gru 20, 2005
Postów
218
Buchów
0
można by jeszcze dodoać trip raporty takie jak na hypciu
 

Jendrol

Well-known member
Rejestracja
Lip 9, 2005
Postów
366
Buchów
2
nooo zgadzam sie z vokusem, ogolnie mozna by zaczac coś skrobac tu na forum...
Jakieś ciekawe przezycia itp
 

bialy_mis

Well-known member
Weteran
Rejestracja
Lip 9, 2005
Postów
2,908
Buchów
10
Ja moge pisac trip raporty po sezonie 06'. Bo na dzialeczce beda co najmniej 2 odmiany roslin o wiadomym dzialaniu :p
 



Z kodem HASZYSZ dostajesz 20% zniżki w sklepie Growbox.pl na wszystko!

nasiona marihuany
Góra Dół