akcesoria do uprawy roślin
nasiona marihuany

Porady dla laika:)

Wyszukiwarka Forumowa:

Pali-kot

Well-known member
Buchów
0
Witam jestem tutaj nowy i poszukuję porady,nigdy nie miałem do czynienia z sadzeniem,więc często będę tutaj zaglądał i prosił o pomoc.Jeśli chodzi o uprawę to jestem 100% laikiem:)
Więc na pierwszy raz planuję zasadzić White Snow AF FEM
Co wy na to?? Daję tutaj linka i mam pytanie jeszcze jedno czy warto kupować z tej stronki:)

http://www.f2seeds.fr.pl/white-snow-sztuki-p-304.html

Liczę na wyrozumiałość z powodu mojego braku doświadczenia:)

Prontoprosto

Well-known member
Buchów
2
Witam jestem tutaj nowy i poszukuję porady,nigdy nie miałem do czynienia z sadzeniem,więc często będę tutaj zaglądał i prosił o pomoc.Jeśli chodzi o uprawę to jestem 100% laikiem:)
Więc na pierwszy raz planuję zasadzić White Snow AF FEM
Co wy na to?? Daję tutaj linka i mam pytanie jeszcze jedno czy warto kupować z tej stronki:)

http://www.f2seeds.fr.pl/white-snow-sztuki-p-304.html

Liczę na wyrozumiałość z powodu mojego braku doświadczenia:)

na początek nie ''sadzi się lecz uprawia'' , jeśli jesteś 100% nie kumatym laikiem musisz wiele poczytać na dyskuski o hodowli masz wiele tematów odnośnie tego co cie interesuje więc napewno znajdziesz coś dla siebie ,

hmm tam odmiana w sumie na początek może być ponieważ to jest AF atomatycznie zakwitająca roślinka ale nie używaj 24/0 światła dla automatów najlepsza opcja to 18 godzin światła i 6 ciemni by mogła odpoczać także nie miałbyś problemów z tą odmianą na początek , co do sklepu obczaj na naszym forum czy ludzie go reklamują i polecają , wejdz w odnośnik dotyczący sklepów , tyle

Prontoprosto

Well-known member
Buchów
2
od 18/6 do 24/0 bez wiekszej roznicy jaki przedzial

niby tak bo automat ale i tak bym wolał dać odpocząć moim plantom by miały się lepiej z dnia na dzień ; p wiele osób preferuje 18/6 albo 20/4 dla automatów w tym gronie jestem i ja <joint>

sid000

Well-known member
Buchów
0