nasiona marihuany

Potrzebuję pomocy

Wyszukiwarka Forumowa:

Lopiashi

Member
Rejestracja
Lut 12, 2021
Postów
9
Buchów
0
5 nasion wysadzonych 2 lutego i dzisiaj wyglądają jak na załączonych zdjęciach problem polega na tym że to już bardzo długo a mam wrażenie że one nie kwitną jak powinny więc nie wiem o co chodzi dodam że to mój pierwszy raz. Świece 18.6 i tylko z tymi rozkrzaczonymi mam problem bo te które są mniejsze są poprostu dosadzane później . Lampa hps 400
 

OtoPepe

Well-known member
Rejestracja
Mar 3, 2021
Postów
238
Buchów
288
Odznaki
2
Ja tu nic nie widzę żeby w ogóle zaczęły kwitnąć.. musisz im przełączyć światło 12/12 jeśli to fotoperiody
 

Lopiashi

Member
Rejestracja
Lut 12, 2021
Postów
9
Buchów
0
Ja tu nic nie widzę żeby w ogóle zaczęły kwitnąć.. musisz im przełączyć światło 12/12 jeśli to fotoperiody
Słuchaj ja jestem amatorem w tej dziedzinie i wszystkiego się uczę że tak to nazwę . Wszystkie nasiona to automaty z tego co wyczytałem to powinny też kwitnąć przy 18/6 ale nie kwitnie i panika ?i jak bym przełączył na 12/12 nie stracę tego co mam ?? Pisz jak trzeba więcej fotek czy jakiś informacji dodam ze leje co drugie podlanie bloom micro grow pH Perfect mam jeszcze top maca
https://galeria.haszysz.com/image/few30 https://galeria.haszysz.com/image/fe7Tq
 
Ostatnia edycja:

OtoPepe

Well-known member
Rejestracja
Mar 3, 2021
Postów
238
Buchów
288
Odznaki
2