nasiona marihuany

Prawdopodobnie dopadła zgnilizna korzenia Pomocy

Wyszukiwarka Forumowa:

Danczan69

Respekt czuje przed naturą
Rejestracja
Wrz 14, 2021
Postów
532
Buchów
1,726
Witam
Proszę o pomoc mianowicie prawdopodobnie jak w tytule dopadła moje rośliny zgnilizna korzenia jestem laikiem jeśli chodzi o Hydro jest to moj pierwszy raz. Planty maja 31dni wega i 6 dzien flow uprawiane sa w DWC nutriculture stan wody w wiaderkach utrzymuje na poziomie około 8l. Nawozy canna aqua ph około 5.5 ec 1.6-1.8
Temp w boxie 22 noc/27 max w dzień wilgotność około 70-nawet 75.% na trzech roślinach przy głównej łodydze zauważyłem ogniska pleśnie prawdopodobnie wina nawilzacza bo dmuchał w dwie roślinki leżał na keramzycie jakis kawałek listka inta plesn prawdopodobnie z tamtąd. Zaatakowała kawałek łodygi ale zrobiłem oprysk z miedzianu mam nadzieję ze pomoże. Moje pytanie czy ta plesn mogła również zaatakować korzeń? Takie zjawisko zauważyłem na 2 plantach. Po roślinach od góry nie widać jakiś oznak miałem tylko wrażenie ze troszkę się zatrzymały ale liście sa w dobrej kondycji. Dodatkowo kupiłem taki środek jak na załączonym zdjęciu.
Na drugim zdjęciu widzimy ten korzeń jeden z tych dwóch roślinek jest to korzeń mocniej zainfekowany myślę a i na tej roślinie na korzeniu widziałem biały nalot jak by plesn tak jak pisałem Wcześniej mogło to sie zacząć od tej pleśnie która spowodował nawilzacz?
 

Danczan69

Respekt czuje przed naturą
Rejestracja
Wrz 14, 2021
Postów
532
Buchów
1,726
FOTKI DODAJEMY TYLKO I WYŁĄCZNIE DO GALERII FORUMOWEJ!!! LINK JAK OBSŁUGIWAĆ GALERIĘ --->

Ps dodam ze ten korzeń jest juz po zabiegu oczyszczania czyli pousuwałem trochę tych na dgnitych korzeni oczywiście umyłem wiadro i zrobiłem nowa pożywkę
Jakieś dobre rady?
Trzymać je czy poprpstu usunąć z boxa
 

Danczan69

Respekt czuje przed naturą
Rejestracja
Wrz 14, 2021
Postów
532
Buchów
1,726
Widzę że na tym forum ciężko o uzyskanie jakichkolwiek informacji i pomocy
 
U

Usunięty 79633

Guest